Stop het CVZ met de plannen voor afschaffen vergoeding GGZ zorg

ines

#1

2013-01-26 14:03

Het moet niet gekker worden. Krijgen we straks de suicidepil met het vriendelijke verzoek niet langer de kosten van de zorg op te drijven?

Gast

#2 Re:

2013-01-27 11:07

#1: ines -  

 Ja Ines.

Uit deze actie blijkt maar weer dat het CVZ terug gaat naar de Middeleeuwen. Het maakt niet uit wat voor ziekte/stoornis je hebt, je bent 'gek' en zeer gevaarlijk. De heksenjacht is geopend.

Ze vergeten alleen dat we niet meer in die tijd leven, de mensen gelukkig steeds meer voor zichzelf leren opkomen en dit soort ideeën niet accepteren.

Conny

#3

2013-01-29 13:53

Ik krijg van alle officiële instanties (ministerie VSW, CVZ zelf) mail terug dat het nog maar plannen zijn dus vooralsnog niets aan de hand.
Ik denk dat we deze ideeën als plan al moeten stoppen. Als het eenmaal bij de minister ligt weet ik niet of dat dan nog wel kan
Kies een pseudoniem

#4 Onderwerp

2013-03-03 08:42

Schrijf een reactie...de manier waarop politiek wordt bedreven - uitspraken doen en dan kijken hoeveel en hoe heftig de reacties zijn - ik krijg er zo genoeg van.

Ik verklaar mevr. Schippers ontoerekeningsvatbaar en dus niet geschikt om op te komen voor onze belangen.

Ines

Conny

#5 Re: Onderwerp

2013-03-04 22:27

Conny

#6 cvz laat weer iets horen

2013-03-04 22:28

HAL

#7 afschaffing instellingen is goed

2014-08-29 05:51

Eigenlijk ben ik voor afschaffing van de ggz instellingen.

Psychologen krijgen daar de vrije hand om hun patienten te gebruiken als proefdieren en als ze te lastig worden zet men ze gewoon op medicatie.

Laten we weer teruggaan naar een systeem waar de psychologen wat te verliezen hebben als ze hun clienten niet goed behandelen.