stop pesten

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop pesten.

kittyclaw

#26

2012-11-08 14:11

Dit had al veel eerder moeten gebeuren! En dan niet van een individu, maar vanuit de 2e kamer zelf! Ik steun dit met heel mijn hart, ook omdat ik zelf ook weet hoe Tim Ribberink zich voelde.

Gast

#27 Re: Re: Re:

2012-11-08 14:38

#25: An - Re: Re:

Inmiddels ook een fb pagina zag ik. Stop-pesten

 

sandra kobussen
De auteur van deze petitie

#28 Re: Re: Re:

2012-11-08 14:40

#25: An - Re: Re:  

 hallo an

ik zelf ben onder de naam sanne kobussen te vinden op fb en heel erg bedankt voor de tip fb pagina is net aan gemaakt zal de link erneer zetten weet niet of dat even duurt voor zon pagina zichtbaar is grtjes sandra

https://www.facebook.com/pages/Stop-pesten/265428710245653?notif_t=fbpage_fan_invite

Lia

#29

2012-11-08 18:35

Een goed initiatief. laat de media maar bol staan van verontwaardiging.....
Het word tijd dat pesten strafbaar word gemaakt.Wat geeft een pestkop het recht om iemands leven te vergallen zodat hij(zij)zelf zich op de borst kan slaan. Stoer hoor, maar je bent pas echt stoer als je NIET pest. Want waarom moet jouw onzekerheid een ander schaden??

Gast

#30

2012-11-09 14:12

idd het moet vanaf nu stoppen dat pesten anders loop het uit de hand als we niet oppassen veel succes verder met alles

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-11-09 15:11



Gast

#32

2012-11-12 10:35

Heel goed als dat pesten strafbaar gesteld zou worden. Het is SCHANDALIG dat dit al jaren niet strafbaar is!!!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-11-12 21:31


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-11-13 11:06



Gast

#35

2012-11-13 21:58

Super dat deze petitie is gestart, en ik ben blij dat ik hem mag steunen.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-11-15 19:11


A.J

#37

2012-11-19 02:17

Pesten is vreselijk. Aan de buitenkant merk je het bijna niet op maar, aan de binnenkant is het lijden. Ik hoop dat er iets tegen gedaan kan worden.
Ingrid

#38 Beste...er is een nieuwe petitie rond pesten

2012-11-30 17:29

Ingrid

#39

2012-12-03 18:04



Wij hebben hier in België een soortgelijk initiatief genomen en willen jullie vragen de handen in elkaar te slaan. Het geen probleem van één land, het is volgens mij een mentaliteitsprobleem waarin jongeren geloven dat als iemand iets foutief doet het recht te hebben om deze jongeren te pesten. Maar ook het anders zijn is blijkbaar een motivatie om te mogen pesten... WIj willen een oproep doen aan iedereen
In deze tijd, moderne tijd waarin democratie vaak in de mond wordt genomen... stel ik mij de vraag hoeveel tragedies er nog moeten gebeuren voor ieder van ons begrijpt dat één boodschap heel duidelijk dient gedragen te worden. Pesten wordt niet aanvaard, noch getolereerd of gedoogd...
Gisteren waren er kinderen op de jeugdbeweging die mss uitgesloten werden, vandaag gaan er weer kinderen naar school waarvan 1/5 gepest zal worden...
Over volwassenen die andere volwassenen het leven zuur maken met hun pesterijen; zwijg ik dan nog...
Er zijn al verschillende petities gestart in de afgelopen jaren maar jammer genoeg hebben we nooit voldoende stemmen gehaald om er ook werkelijk iets mee te kunnen doordrukken... Dus aub ik doe nogmaals een oproep voor alle mensen die te maken hebben met dit onrecht en allen die dit mee de wereld uit willen helpen... Zwijg niet langer maar kom op voor wat goed is en vooral doe het voor onze jeugd want kinderen hebben het recht op een leuke kindertijd zonder al deze tragedies... Help hen en steun onze petitie door deze te verspreiden en te handtekenen.
Dank U
Namens onze jeugd en al diegene die zich betrokken voelen
http://www.petities24.com/pesten_mag_niet_gedoogd_worden