Petitie Jenneferwet

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie Jenneferwet.

marco

#401 Re:

2012-09-28 18:05

#400: -

Begrijpertje kapot???? Ik vind het heel erg dat jouw kind vermoord is hoor!!!

De wet aan passen voor alle "moordenaars" in 1 keer lijkt mij een slecht plan. Dit zou betekenen dat je voor de inbreker die die je huis uit zet en daarbij komt te overlijden ook levenslang de bak in moet.

Laten we dus beginnen om dit er door te krijgen.


Gast

#402 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-09-28 18:10

#398: marco - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

De moord op mijn kind is dus "een andere zaak"...om jouw woorden te gebruiken:

Medeleven in deze maatschappij is wat we missen. Het zou er een stuk mooier uitzien in ons land zonder egoisme

marco

#403 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-09-28 18:17

#402: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ja je kan ook lezen wat je wil lezen he. Begrijpertje is dus echt kapot.

Ik geef het op. Gelukkig zijn er heeeeeeel veel mensen wiens begrijpertje nog prima werkt!


Gast

#404 Re: Re:

2012-09-28 18:18

#401: marco - Re:

er is geen wet voor moordenaars, het gaat over rechtspraak !!!...en we hebben het hier over "zinloos geweld" slachtoffers en niet over gedode  inbrekers, niet over een junk die een junk vermoord etc.....??begrijpertje kapot"??

 

..en IK, als MOEDER VAN EEN VERMOORD KIND, vindt dat moordenaars van "oudere" slachtoffers OOK levenslang moeten krijgen !!! Dus ga mij niet vertellen dat ik het niet begrijp, JIJ begrijpt het niet...want je weet dus echt niet wat het is om je kind, vader, moeder etc. te verliezen door zinloos geweld !!

 

Alleen al het feit, dat je tegen mij als nabestaande zegt : "begrijpertje kapot"....WALGELIJK !!

marco

#405 Re: Re: Re:

2012-09-28 18:33

#404: - Re: Re:

Nou nog 1 keer dan. Ik begrijp maar al te goed dat de dader van de moord op jouw kind ook levenslang verdiend. Deze petitie gaat over de moord op minderjarigen. Zou er een petitie over moord door "zinloos geweld"op volwassenen zijn dan teken ik deze ook gelijk!!Dit zal echter heel anders geformuleerd moeten worden omdat de term "zinloos geweld" door iedereen anders opgevat kan worden. De moeder van de inbreker die recent omgekomen is zal het waarschijnlijk ook "zinloos geweld" noemen. Ik noem dat gerechtigheid.

Jij betrekt deze petitie op jou persoonlijk, maar dit gaat over alle minderjarige kinderen in nederland.

 

Ik leef dus wel degelijk mee met jouw verlies!!!

 

Je mag mijn reactie WALGELIJK noemen hoor, Ik vind het persoonlijk WALGELIJK om deze petitie onderuit te halen, maar dat begrijp je waarschijnlijk niet


Gast

#406

2012-09-28 18:46

Ik ben het helemaal eens met de beargumentering. Vandaag stond weer een afschuwelijk onrecht beschreven in de kranten. Moeder en stiefvader worden vrijgesproken van mishandeling met de dood tot gevolg. In wat voor een land leven wij, wat een vuilnis van een staat. Ik noem het geen rechtstaat wat recht hebben alleen zij-schijnbaar- die onrecht doen. Wat een varkensstal is Nederland!.

Gast

#407 Re: Re: Re: Re:

2012-09-28 18:55

#405: marco - Re: Re: Re:

Ik betrek niets op mij persoonlijk, want de moordenaar van mijn KIND loopt alweer buiten en daar valt niets meer aan te veranderen...en ik haal niets onderuit, ik ben nl. voor levenslang...niet alleen voor baby/kindermoordenaars...maar nogmaals ook voor pubermoordenaars, jongvolwassenenmoordenaars etc.!!

 

...en een andere mening hebben, daar is niets walgelijks aan...maar aan jouw neerbuigende opmerkingen wel


Gast

#408 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-09-28 18:56

#402: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

We missen een "Moraal", alles kan en alles mag vindt een meerderheid van mensen hier in Nederland, en dat is nou juist wat niet kan, alles toestaan.  Regels en wetten zijn nodig om een samenleving beschaafd en leefbaar te houden. Regels en wetten bepalen nou juist dat we niet kunnen doen wat we maar wensen. Maar zelfs de wet is niet meer bepalend voor rechtspraak, er is altijd wel een advocaat- van de duivel en zonder geweten- die wel een gaatje zal vinden.


Gast

#409 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-09-28 18:58

Marijke

#410

2012-09-28 21:07

Soms kan je er niet van slapen om de slappe wetgeving.
belladonna

#411

2012-09-28 21:24

Het is de hoogste tijd voor zwaardere straffen!!
Niet nodig

#412 ...

2012-09-28 22:20

Pedofielen krijgen naast een lage straf ook bescherming en een "nieuw leven". Dat krijgen andere gedetineerde niet, terwijl het gross het meeste recht erop heeft. Een pedofiel word in een nieuwe kinderrijke buurt geplaatst wachten als aasgier op prooien. Dit moet stoppen of de bevolking neemt uiteindelijk het recht in eigen handen.

Gast

#413

2012-09-28 22:49

gelijk levenslang! Zulke figuren moeten niet terug de maatschappij in

Gast

#414

2012-09-29 01:15

Een heel goed initiatief Jolanda, al vind ik dat een ieder die een ander het leven afneemt levenslang moet krijgen. Met alle respect, ik weet uit eigen ervaring wat u en de familie van Jenefer mee moeten maken. Een jong kind is verschrikkelijk. Maar elk slachtoffer is een kind van ouders, of het nu 10 jaar is, 20, 30 of ouder, het geeft net zo veel verdriet en boosheid.

Gast

#415

2012-09-29 08:45

levenslang moet ie krijgen!!!!!!!!!!!
De plakjes

#416 Petitie

2012-09-29 11:32

Milly Boele is de jongste dochter van mijn zus.
Wij hebben al die ellende van zo dicht meegemaakt,hier ga je kapot aan.
Deze daders mogen nooit meer vrij komen.
Wij kunnen mensen naar de maan sturen maar wij kunnen onze eigen kinderen niet tegen dit soort onmensen beschermen.elke keer dat je hoort dat er een kind vermist is komt alles weer terug.
Dus heel simpel dit soort tuig mag nooit meer vrij,TBS helpt niet dit tuig is niet te genezen,want in de rechtszaal kunnen zij zich toch niets meer herinneren ,want zo zijn ze niet is dan het antwoord.
Ook al liggen de bewijzen tot aan het plafond het ligt altijd aan het kind of de drugs of alcohol.
De daders vinden zich altijd zelf slachtoffer en denken niet aan het verdriet wat zij andere bezorgen.
Veel sterkte met u werk.
19AZ67

#417

2012-09-29 13:18

jammer dat de doodstraf is afgeschaft, voor dit soort delicten mag ie wat mij betreft weer ingevoerd worden.
19AZ67

#418 Re: Re:

2012-09-29 13:24

#401: marco - Re:

Kindermoordenaars bedoelen ze waarschijnlijk.

someone

#419 Re: Frank Braaksma alias Big Frank

2012-09-29 13:50

#61: Strijder - Frank Braaksma alias Big Frank

OWWW wat erg dit! Als jij hem zo makkelijk heb kunnen vinden moet de politie dat toch ook kunnen?

Gatver, zo'n jonge mooie meid met zo'n vieze dikzak bahhh. Klopt iets niet, dat is wel duidelijk!


Gast

#420

2012-09-29 14:29

Dan te bedenken dat ze het raar vinden als mensen voor eigen rechter gaan spelen.

Gast

#421

2012-09-29 18:38

hoog nodig dat hier wat aan gedaan wordt
levenslang en is geen 21 jaar!! dat krijg ik er niet in!!

#422 wat nog vrijlating???

2012-09-29 19:24

Het is te krom voor woorden.. ik ken het mijn verkrachter loopt ook vrij rond!! Ik was ook6 jaar... Vandaar dat ik dit steun met iedere zintuig van mijn lichaam !!!!! Ik vind ook dat in dit soort gevallen levenslang geëist móet worden maar dan ook echt levenslang en niet de 21 jaar zoals die nu in de wet staat!!! Zulke mensen in de isoleercel en de sleutel weg gooien!!! Heel ver weg en 1x per dag een glaasje water en 1 oude boterham per dag en dat vind ik al veel... Jolanda heel veel sterkte hier mee.. het is niet veel en nooit genoeg om je kind terug er mee te krijgen maar onthoudt goed dat er mensen zijn die van je houden en je willen steunen in deze kei harde en moeilijke tijd!!! Wij denken aan jullie.. groetjes larissa

Gast

#423 Re: wat nog vrijlating???

2012-09-29 19:51

#422: levenslang en is geen 21 jaar!! dat krijg ik er niet in!! - wat nog vrijlating???

Levenslang is in NL ook echt levenslang, het is onzin dat er in een wet  staat dat levenslang in NL 21 jaar is

Anna55

#424

2012-09-29 23:39

Ken het meisje en familie uit pendrecht heb zelf 2 dochters en 7 kleinkinderen dit kan gewoon niet er moet wat aan gedaan worden
Frederika H.

#425

2012-09-30 00:06

Zulke sukkels moeten nooit maar dan ook nooit meer los rondlopen. Wie garandeert dat het niet weer gebeurt? Goed gedrag in de bak? Ja, geen kleine meisjes te vinden, dus hoezo misdragen?