STOP VERHOGING EIGEN RISICO ZORG
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Mee eens!! Allemaal niet meer betalen, zul je eens zien dat de premie en eigen risico lager kan!!
Totaal niet meer eens. Wat heb je aan een (onbetaalde) zorgverzekering als je hierdoor niet normaal kan eten?
deel deel en deel
Re:
Ik wil ook de barricade wel op hoor! Overal zie je de mensen klagen, maar nergens 1 protestactie. Misschien moeten we met z'n allen hier iets tegen gaan doen, anders wordt het eigen risico straks 1000 euro per jaar.
Re:
Wat er altijd wordt vergeten is dat de hogere inkomens niets voor niets krijgen. Geen toeslag voor dit of dat, ze mogen alleen maar dokken. Je had eerder de particuliere verzekering, als 10 euro boven een bepaald bedrag verdiende, dan moest je uit het ziekenfonds en een belachelijke hoge premie betalen. Bedenk eerst maar eens dat de hogere inkomens al dubbel zoveel belasting moeten betalen. Mijn man houdt een half jaar lang een heel gezin in leven van de belastingen die hij betaald. Hoezo zou je hem nog zwaarder moeten belasten? Hij verdient iets meer dan modaal. Ikzelf ben ook nog eens chronisch ziek en zou binnen 3 maanden aan die 400 euro eigen bijdrage zitten. Wij zijn niet zielig of arm, maar moeten ook uitkijken met onze uitgaven.
De lonen gaan niet meer om hoog en de zorg en alles wordt duurder en de rente aftrek willen ze gaan terug trekken hoe moet ieder dit gaan betalen mijjn kinderen willen een huis gaan huren maar komen niet eens in aanmerking omdat ze te wienig verdienen kunnen de tandarts niet meer betalen gaan alleen als ze pijn hebben!! mijn zoon is door de ziekenauto opgehaald maar is nu in een keer 220 euro kwijt en als het nu 400 euro wordt hoe moet dat dan + allle maandelijkse vastelasten hij moet ook nog eten kopen !!!!!!!!!!!!! kabinet helpt NEDERLAND NAAR DE KLOTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| This discussion has been closed. |
Liever inkomensafahnkelijke bijdrage en dan maar geen zorgtoeslag.