Wedergeboorte Café Extase

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wedergeboorte Café Extase.


Gast

#151

2012-04-18 07:19

je weet maar nooit

Gast

#152

2012-04-18 07:42

Je moet wel een beetje bezoek trekken dat ook geld uit wil geven anders kan je de deuren zo weer sluiten.

Gast

#153

2012-04-18 08:55

Niet van het 1 of het ander
Maar hoezeer ik jullie plan zou willen steunen denk ik wel dat het ook slim is om na te denken over de tijdschuiving die plaats heeft gevonden.
Velen die in de "goede" tijd kwamen zullen hoogstwaarschijnlijk niet meer terug komen
smaken zijn veranderd
ze zijn ouder geworden
en (al dan niet op het eerste gezicht) het cultuur is tevens ook veranderd
maar goed
alsnog een steun in de rug

Gast

#154

2012-04-18 09:21

Het enige rock cafe van tilburg moet gewoon terug komen.

Gast

#155

2012-04-18 10:01

Cultureel erfgoed van Tilburg mag niet verloren gaan!
wendy

#156

2012-04-18 10:27

ik heb zo de afgelopen dagen de berichten in de gaten gehouden wat er allemaal gepost is.en het is wonderbaarlijk hou dat iedereen weet hou en wat er in extase moet gebeuren.De muziek keuze is voor vele het grote struikelblok. De pest is je kunt het niet iedereen naar de zin maken.Wat de ene mooi vind gruweleld de ander van.Maar niemand is gereid een compromie te sluiten en het voor lief te nemend dat oude en nieuw muziek nodig is om een tent draaiende te houden.De mensen moeten niet zo zeuren maar stil staan dat extase niet voor niets 70 heeft kunnen draaien.En dat komt niet alleen door de muziek, uitstraling en harmonie onder de bezoekers maakt extase.Als iedereen nu is water bij wijn doet en de keuze van een ander voor lief neemt kan extase in een volgende ronde bloeien als vanouds. Dus duimen maar dat er een volgende ronde komt en genieten dat er een plek als extase bestaat.

Gast

#157 Re:

2012-04-18 11:12

#156: wendy -

Mooi gesproken!! inderdaad nieuwe en oude muziek door elkaar en vooral met z'n alle er voor extase zijn als ze ons nodig heeft.

Twijfelaar

#158 Mmmm

2012-04-18 13:16

Ik ga niet tekenen. Niet omdat ik Extase niet terug wil maar omdat het weinig uit zal halen. Degene die nu het hardst roepen zijn degene die bijna nooit meer komen. Zelfs na een doorstart zal de oude garde het enkele weken volhouden en dan weer afhaken omdat de muziek niet naar hun zin is. Blijven weer de niet drinkende studentjes over en zijn we terug bij af. Begrijp me niet verkeerd, Extase moet blijven maar dat gaat gewoon niet op deze manier. Mensen veranderen, muziek veranderd dus ook cafes moeten zich daar aan aanpassen. En dat bevalt niet iedereen. Er zijn Metalavonden geweest (denk aan Front to Front) dat er niemand was. Misschien 5 mensen op de hele avonden. Een kroeg past zich aan aan de meerderheid van wensen en mensen. En sorry, maar de studentjes zijn nu eenmaal in de meerderheid. Hoe zuur dat ook is.

Gast

#159

2012-04-18 13:17

Alsjeblieft! Breng leven in de extase! Ons tweede thuis!

Gast

#160

2012-04-18 14:33

Ik was dol op extase, aleen heeft dit wel nut? Stel het komt terug, en in de öude" stijl, zalt niet zijn zoals vroeger. Dat kan niet omdat t deels de mensen zijn die extase maken en deeld gewoon jij. Extase zal nooit merr zo zijn zoals toen ik 16 was, want toen was ik 16. Wat mij betrefd begraaf ik de fijne herrineringen van extase en sluit het hoofdstuk mooi af, het was de laatste tijd niks meer, en zal waarchijnlijk niet veel beter worden. Als er iets nieuws komt kunnen we daar kijken of dat nieuwe andere fijne herrineringen kan kweken. Fijn zou wel een nieuwe alternatieve kroeg van pure acceptatie zijn. Kweenie ofk ga tekenen. Geen idee.
jij-mafkees

#161 Re:

2012-04-18 15:17

#13: Gast -

whahahahahahahaha

 

"dat ten eerste tilburg in waarde zal zakken", meen je dit nou?
yeah right, de kleine regionale economie van tilburg zal echt lijden onder het faillisement van een kroeg die al niet bijzonder geweldig draaide. om nog maar niet te spreken van al die mafkezen in hun matrix-kledij die zich daar verzamelen.

Ja, tilburg heeft echt een groot probleem zonder de extase.

NOT!


Gast

#162

2012-04-18 15:31

Twee weken geleden nog een legendarische avond gehad. We wisten niet dat dit boven het hoofd van onbs geliefde café hing. Ik hoop echt dat een café bekend ver buiten d eTilburgse grenzen niet op zo'n treurige manier afscheid moet nemen.

Gast

#163

2012-04-18 16:38

Ik hoop dat het lukt!

Gast

#164

2012-04-18 16:44

laat aub de extase weer opengaan en worden zoals t was.
Kies een pseudoniem

#165 Onderwerp

2012-04-18 16:47

Sinds de verbouwing en het vertrek van dj olaf vind ik het veel minder chill geworden, dj jos draait poep dj pi alleen op vriag. Ik denk zo'n jaar terug dat dj olaf is vervangen door dj jos, sinds dj jos zijn er geen verzoeken meer geaccepteerd voorheen wel. Ik heb er 1,5 jaar vanaf arnaval 2010 heel veel plezier beleeft en veel meegemaakt, na de veranderingen was het gwn niet meer hetzelfde, andere sfeer ook, niet negatief maar gwn saai ofzo

Gast

#166 Re: Onderwerp

2012-04-18 17:08

#165: Kies een pseudoniem - Onderwerp

Wat een onzin, Jos draaide wel degelijk verzoeken.


Gast

#167

2012-04-18 17:22

kom op man extase is gewoon de plek het moet terug komen duhhh

Gast

#168 Re: Re: Onderwerp

2012-04-18 19:48

#166: - Re: Onderwerp

 

Eens, die gast zal wel weer zo'n pipo zijn die Rammstein net na of tijdens Rammstein aan kwam vragen.

Dan zou ik 't ook niet draaien..


Gast

#169

2012-04-18 20:37


Gast

#170 Re: Re:

2012-04-18 21:38

#25: Iemand - Re:

Volgens mij zijn het nu al 1395 mensen 1395 x 20 = 27900 ok dat is nog steeds niet genoeg maar zeg 100 euro voor elke gast die hier zijn of haar handtekening neerzet. Als de executieverkoop laag is had het gekund :p. niet gelijk zo doemdenken #25


Gast

#171 Re: ??

2012-04-18 21:47

#86: Ikke - ??

Nou volgens mij worden er bij de gezusters en apres ski meer mensen door de ruiten heen gegooid en zijn er meer mensen op de vuist gegaan dan bij extase. Ik vond het juist een gezellige sfeer in de extase, en dat de fietsen over het fietspad lagen kwam erdoor dat mensen die langs kwamen lopen die fietsen probeerden te jatten. Dus niet de extase mensen zelf.

Denk na voordat je iets zegt als je 2x langs bent gelopen met carnaval. Want dan komen er ook randdebielen die anders nooit in de extase komen. De gasten zien er soms misschien anders uit en ze hebben andere ideeën maar zijn allemaal harstikke gezellig.


Gast

#172 Re: Re:

2012-04-18 21:57

#161: jij-mafkees - Re:

misschien ben jij wel zo'n pillen silkker ofzo en dat je bij het woord "Extase" denkt aan een vette trip ofzo.

Wij in iedergeval niet! En dat betekent niet dat je anders denkende zo moet benaderen. Als jij bij je pillen blijft en niet meer dit forum gebruikt om te doen of je zo'n grote jongen bent zijn we allemaal blij!

 

schoapke

#173 Re: Re: Re:

2012-04-18 22:47

#170: - Re: Re:

Als al die mensen wekelijks €20 hadden besteed, was het misschien niet zover gekomen. Treurig maar waar.

Leuke tent, heb er mn vrouw ontmoet, maar de oude garde trekt weg om plaats te maken voor de nieuw en de nieuwe garde, jah die hebben het kapot laten gaan.


Gast

#174

2012-04-19 00:01

ik heb de eerste 2 dagen alle reacties hierop nog proberen te lezen, maar om nu weer een stuk of 50 discussiepunten door te gaan lezen begin ik niet aan. Iniedergeval, het was me wel heel duidelijk dat "extase-gangers geen andere plek zouden hebben".
Hee hallo, andere steden is een optie, maar in tilburg hebben we ook altijd nog de irish pub en little devil????!!!!
Dus, he, bijdeze wil ik niet meer horen dat ze nergens anders heen kunnen.
Ander alternatief(geinig woordgrapje) is om voor de echte die-hards gewoon lekker in iemands afgelegen huis/garage/boerderij eens een paar harde boksen neer te zetten en lekker te headbangen.
geen dank, aju.

Gast

#175 waarom

2012-04-19 02:35

wat wil deze petitie nou eigenlijk bereiken?

"Nu is ons ter ore gekomen dat er mensen zijn die ons lief Extase nieuw leven willen inblazen. Deze mensen weten waar de spreekwoordelijke “schoen” onder meer knelt en zij willen er alles aan doen om ons geliefde café weer succesvol (als vanouds dus) te maken."

wat willen die mensen met mijn handtekening? als zij extase willen kopen is het van hun en kunnen ze ermee doen wat ze willen... ik snap niet wat deze petitie inhoud, wil je met de handtekeningen naar de schuldeisers van extase gaan om te vragen of ze aub hun geld niet terug willen vragen?