Vrijwaar de Oostendse Gaanderijen en het Thermae Palace van hoogbouw!

Vrijwaar de Oostendse Gaanderijen en het Thermae Palace van hoogbouw! / Mededelingen / Op naar de 5000 voor de petitie rond de Oostendse Gaanderijen / Opmerkingen


Gast

#1

2024-04-22 17:10

Ik hoop dat dit minstens naar de 10.000 gaat!

Gast

#2

2024-04-22 18:55

belachelijk weinig, weet je wat ? laat ze die toren bouwen, Oostende is toch al lang om zeep. ik woon nu in Westende, hier is er nog een strand met bij hoog water echt golven tot aan het strand, in Oostende is er enkel nog een soort strand woestijn met ergens in de verte het hoog water, ze hebben de laatste 20 jaar heel het mooie vlakke hard zand kapot gemaakt met al hun zandophopingen die Miljoenen kosten en ieder jaar weer... terwijl alles had opgelost kunnen zijn met éénmalig de zeedijk met 0.5 m te verhogen. I rest my case.
Mike

#3

2024-04-22 20:42

Waarom kan men enkel via FB  en Twitter de petitie doorzenden aan vrienden .

ik gebruik deze schadelijke massamedia instrumenten niet ,wegens al telefoon,mail,brievenbus,whatsapp .

 

Misschien daarom zo weinig handtekeningen ? Spijtig 


Gast

#4

2024-04-23 06:08

Beste ,

Doe zo verder .
Stop de Oostendse politiekers ons erfgoed te verkwanselen , aan bevriende
bouwpromotoren.

Gast

#5

2024-04-23 14:21

Architecturaal erfgoed of beschermd patrimonium verdient een bijzondere aandacht, ook wat betreft de ordening van de ruimte waarin het zich bevindt .. Omliggende hoogbouw bvb dat het erfgoed onderdrukt of verloren laat gaan in het niets van soms een hedendaagse stijlcacofonie moet men vermijden.

Philippe NICOLAS, Gent

Gast

#6 Hallo Mike, als je ons laat weten, hoe we de petitie ook nog kunnen verspreiden, graag je suggestie

2024-05-14 15:47

#3: Mike -  

 Hallo Mike, als je ons laat weten, hoe we de petitie ook nog kunnen verspreiden, graag je suggestie. We hebben ook al tweemaal papieren versies latenondertekenen en zijn van plan om dit nog te doen. Vriendelijke groet, Marc

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...