Wij willen de katholieke feestdagen behouden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij willen de katholieke feestdagen behouden.


Gast

#1

2012-01-21 14:56

Gooi de katholieke feestdagen weg en het land is verloren!!!!!!!!

Gast

#2

2012-01-23 00:34

Ze kunnen Jezus nooit van ons afnemen.

Door Zijn genade vermogen wij alles.

Het afkeren van Zijn liefde betekent het einde van wereld

Gast

#3

2012-01-25 02:36

Weg met de inquisitie, weg met het links gespuis!

Gast

#4

2012-06-11 19:37

Die afschuwelijke crapuleuze "islam" wil onze contreien weer overheersen, zoals in de tijd van de Kruistochten, die er zeker en vast weer, zullen aankomen als dat gespuis hier niet maakt dat zij weg zijn of zich AANPASSEN !!!

Gast

#5

2013-11-04 08:35

Nederland moet gewoon Nederland blijven met al hun gewoontes en tradities afblijven dus

Gast

#6

2013-11-04 09:15

als ze de Feestdagen willen moeten ze vertrekken naar der eigen land en hier niet blijven
Marko

#7 Titel

2013-11-04 12:51

Als de titel: "Wij willen de christelijke feestdagen behouden" was i.p.v. "Wij willen de katholieke feestdagen behouden", dan had ik de petitie wel ondertekend, nu dus NIET!
Ben zelf namelijk niet Katholiek maar Grieks Orthodox.

Gast

#8 Dit Kan niet

2013-11-04 14:24

GVD Nederland dit gaat echt niet gebeuren wij zijn er klaar voor naar de g v d echt wel , Nederland is van ons daar blijven de moslims met de poten af , Ik zeg jullie dat blijft niet zo echt niet ik schat nog 2 jaar dan is geen eene moslim meer hier , Dit kan nooit de mensen zijn het spug zat niet alleen hier nee heel europa overal hoor je wij zijn er klaar voor , Dat duurd niet meer lang ergens is er een begin en dat zou in England zijn , Daar zullen de schoolkinderen naar de moskee moeten gaan , De engelse ouders hebben hun kinderen er uit gehaald dit kan toch niet , En alles van ons word verwijderd mogen niets laten weten maar iedereen weet alles wie wat hoe,