Vrije hardwarekeuze Telenet Digitale tv

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Vrije hardwarekeuze Telenet Digitale tv.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-01-20 16:34



Gast

#2

2012-01-20 22:21

Goede zaak om eindelijk van dat gesloten gedoe af te komen
+ 't is nog goed voor 't milieu ook (een bakske minder)

Gast

#3

2012-01-21 14:55

Actuele petitie in digitale landschap : laat mensen toch vrij kiezen !!

Gast

#4

2012-01-23 18:53

tijd om die extra kaskes buiten te smijten!!

Gast

#5

2012-01-23 21:14

Goede petitie, ik neem speciaal geen digitale tv omwille van die digibox/recorder die hardwarematig en softwarematig op geen zak trekt

Gast

#6

2012-01-27 17:18

Geen comment maar een vraag : geldt dit ook voor Belgacom klanten ?

Gast

#7

2012-02-01 08:02

Openen die handel!

Gast

#8

2012-02-17 15:09

Ik heb al drie jaar een tv van Sony met DVB-C in en voor de overname van Telenet konden we ongestoord digitaal kijken naar alle Belgische kanalen via de provider Indi. Twee weken na de overname hebben ze alle digitale kanalen geencrypteerd behalve de openbare omroep.
Het is dus je reinste geldklopperij dat ze u verplichten om een settopbox aan te schaffen.
Wouter
De auteur van deze petitie

#9 Re:

2012-02-20 15:15

#6: -

Deze petitie is opgestart met specifiek Telenet (DVB-C) in gedachten.

Gratis

#10 Een paar bedenkingen

2012-02-23 01:46

Ge zijt toch vrij om te kiezen ge kunt perfect een andere operator nemen voor uw TV? Natuurlijk, die laten dat ook niet toe of die zijn minder goed.

Dan is het de uitgelezen kans om de mensen een KEUZE te geven en zelf een bedrijf op te starten, ge hebt direct een hoop klanten!!! Nu moet ge wel nog aan geld geraken om daar in te investeren, en daar wringt het schoentje, eenmaal uw vers gestart bedrijf zal zien hoeveel er te verdienen valt met VOD en interactieve diensten dan zullen 'de investeers' de kar snel in die richting rijden en dan zijn we terug bij af. No worries, er kan dan nog een held proberen om de mensen een keuze te geven!

Gast

#11

2012-02-25 15:17

Ik wil nu eindelijk eens kunnen gebruik maken van mijn digitale tv kaart en de mogelijkheden van media center op mijn pc!

Gast

#12

2012-03-01 22:00


Gast

#13

2012-03-02 12:53

zal het analoog abonnement zakken in prijs dan ??

Gast

#14

2012-03-02 15:13

Naast een vrije kabel, de VRT & RTBF op een FTA satelliet verbinding én uitbouw van de DVB-T uitzendingen. Licht de systemen toe aan de bevolking en stop de uitverkoop van deze gemeenschaps diensten

Gast

#15

2012-03-03 21:58

Ik weiger resoluut over te schakelen op digitale TV van Telenet zolang Je verplicht bent om een Telenet digibox/corder te gebruiken. Dat ik daardoor mijn Expresspack zonder digitale TV niet kan upgraden naar iets moderners neem ik er graag bij!

Gast

#16 CAM modules bestaan al

2012-03-04 13:06

Telenet heeft al CAM kaartjes, een technieker heeft er me een getoond. Telenet wil ze gewoon niet verkopen op de particuliere markt.

Gast

#17

2012-03-06 17:53

Dit is gewoon schandalig: een hele rist zenders laten wegvallen voor evenveel abonnementsgeld. Dit wil men doen met de bedoeling zoveel mogelijk elektriciteitsverspillende Digiboxen (of Digicorders) te slijten. De Belgische overheid en Test Aankoop moeten zonder twijfel tussenbeide komen en een aantal maatregelen nemen om eenzijdig misbruik te voorkomen. Een analoog basispakket met verschillende zenders van de buurlanden moet er komen en als er zenders wegvallen, moet het abonnementsgeld evenredig omlaag.
De digitale tuners worden ons ook opgedrongen en men moet die decoder gebruiken in combinatie met die provider, terwijl in het buitenland die markt geliberaliseerd is. De ideale tv is een tv met een universele ingebouwde tuner (decoder) die compatibel is met alle (interactieve) aanbieders en een harde schijf geïntegreerd.

Gast

#18

2012-03-07 01:13

ronduit schandalig wat telenet allemaal uitsteekt.
Ze moesten het abbonementsgeld in verhouding laten zakken volgens het aantal verwijderde analoge zenders.

Ik ga NOOIT naar Telenet, en raad iedereen DVB-T aan. Zalig om gratis naar alle VRT zenders te kijken in digitale kwaliteit (+ nog eens een stuk of 5 franse zenders) + canvas+ en een+.

Gast

#19

2012-03-07 16:48

het wordt tijd dat telenet zijn alleenheerschappij verliest!
Serviceminded

#20

2012-03-08 03:30

DVB-C + Satelliet + CAM module TV-Vlaanderen kan perfect.
DVB-C + Satelliet zonder CAM module en alle BBC's en ARD's en ZDFen zijn vrij te bekijken.
frank

#21 Re:

2012-03-16 10:49

#18: -

Franstalige zenders van o.a. RTBf, niet uit Frankrijk. Met oude TV-antenne op zolder  en een Digital Terrestrial Receiver. Werkt goed, alleen moet ik de afmetingen van het beeld nog instellen.


Gast

#22

2012-03-19 11:21

Ik heb klacht ingediend bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Daar zijn ze in het zelfde bedje ziek. Het enige wat die lui doen is de communicatie tussen klager en telenet doorsturen.
Klachten worden niet behandeld alleen eventjes melden en de kous is af.

Gast

#23

2012-03-26 18:01

Dit is geen voorstel meer maar corrupte en oneerlijke handel,kan dat werkelijk zomaar???

Gast

#24

2012-03-26 22:16

Steeds minder voor meer geld
CiscoAnalyst

#25

2012-03-28 21:56

Ik vind deze petitie super! Maar Telenet zou dit nooit aanpassen omwille van het feit dat een digibox geld op levert anders hoef je maar 1 abonnement te nemen en kan je op verschillende tv's digitaal kijken. Ik hoop dat de kabel en adsl markt heel snel wordt opengebroken voor de concurrentie dan hoef ik geen digitale tv meer dan kan ik een abonnement nemen voor een googleTV of dergelijke en die alles streamt via het internet dan zouden de onbeperkt abbo's de deur uitvliegen!