Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort

Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort / Mededelingen / Laat uw stem horen volgende week donderdag! / Opmerkingen


Gast

#1

2022-09-24 10:44

Supernieuws, ik zal aanwezig zijn!

Gast

#2

2022-09-24 12:46

Helemaal mee eens. Waarom niet in de achtertuin van de burgemeester?

Gast

#3

2022-09-24 12:47

Helemaal mee eens. Waarom niet in de achtertuin van de burgemeester?

Gast

#4 Re:

2022-09-27 07:18

#1: -  

 Bedankt! Tot donderdag 💪🏻


Gast

#5 Re:

2022-09-27 07:19

#2: -  

 Ik hoop dat u aanstaande donderdag ook op het stadhuis aanwezig bent! Het is belangrijk om massaal aanwezig te zijn. We moeten laten zien dat we het hier niet mee eens zijn💪🏻


Gast

#6 Morgenavond bijeenkomst over Domus

2022-09-28 06:42

Omroep flevoland heeft aandacht voor de plannen van de gemeente om Domus in Almere Poort te plaatsen. Het item is te zien op de website.

Wij hopen jullie morgenavond tussen 19.00-20.00 te zien op het stadhuis van Almere! 


Gast

#7

2022-10-06 10:00

Goedemiddag allemaal, Vanavond is de vervolgbespreking in de gemeenteraad om 19.00 tot 20.30! Laat uw stem horen!
Lesley van Hilten

#8 Update gemeenteraad en volgende actie!

2022-10-10 18:28

Goedenavond allemaal, Afgelopen donderdag was de vervolgbespreking van Domus in de gemeenteraad. Helaas wil de gemeenteraad de locatie niet veranderen, ondanks het feit dat er geen participatie heeft plaatsgevonden en de gemeente hier grove steken heeft laten vallen. In plaats daarvan worden de bewoners op 14 november tijdens een bijeenkomst geïnformeerd. Zodra er meer informatie bekend is over deze bijeenkomst zal ik dat hier naar u communiceren. De strijdt is nog niet gestreden. Het bestemmingsplan moet gewijzigd worden en daarop kunnen wij onze zienswijze indienen. Dit willen wij graag collectief doen. Daarom hebben wij een groepsapp aangemaakt waarin alle bewoners zich zullen verenigen. Wilt u toegevoegd worden aan de appgroep dan kunt uw gegevens doorsturen naar: lesleyhilten gmail. com Mocht u liever niet uw telefoongegevens delen maar wel meedoen aan de collectieve actie? Dan kunt u uw e-mail doorsturen naar het mailadres hierboven en dan houden wij u op de hoogte. Fijne avond!

p.s (e-mailadres staat zonder apenstaartje omdat dit niet toegestaan is. lesleyhilten (apenstaartje) gmail . com)