Laat Gerard, pakketbezorger PostNL van de wijk De Bothoven, ajb blijven!

Laat Gerard, pakketbezorger PostNL van de wijk De Bothoven, ajb blijven! / Mededelingen / Bericht PostNL / Opmerkingen

Gast

2022-02-23 09:03

Dankjewel voor alle moeite Wendy.

Gast

2022-02-23 09:14

Een politiek correct antwoord zullen we maar zeggen. Des al niet te min.....het slaat natuurlijk nergens op dat antwoord. Want waarom wel een nieuwe bezorger terwijl Gérard gewoon kon blijven en diegene die nu deze wijk over heeft genomen de wijk die Gérard nu doet. Al met al.....t slaat nergens op. Ik moet alwel mededelen dat de nieuwe niet heel normaal de pakketten komt brengen. Hij heeft me nu al 3x een pakket gegeven die niet voor mij is, en een pakketje achterlaten bij de buren (2 straten verder). Ben tot nu toe niet erg enthousiast. Als t altijd goed is gegaan.......en nu dit. Pppffff heel erg jammer dit van post.nl heb dit trouwens ook al doorgegeven aan post.nl maar daar zal weinig mee gedaan worden ben ik bang. We zullen het ermee moeten doen en hopen dat t beter word. Bedankt Wendy voor jou inzet en alle buren die natuurlijk getekend hebben en die Gérard graag hadden willen houden. Ik wens hem alle goeds.

Gast

2022-02-23 12:30

İk hoop toch zo dat hij terugkomt dag 1 en de eerste bezorger laat een pakketje achter voor mijn deur. Op het briefje schrijft hij dat het pakketje vd deur ligt (halbankje wat ik voor mijn deur heb). Heb hem gelijk voor op aangesproken er worden pakketjes gestolen Aan het Marquant. Ik vind het echt niet leuk dat Gerard weg is. Het valt nu al tegen. Ik hoop dat de nieuwe bezorger dit niet weet doet. Gerard we missen je wel hoor!

Gast

#4 Re:

2022-02-23 12:34

#2: -  

Eens! De nieuwe bezorger is volgens mij een student. Heb hem gelijk aan moeten spreken op zijn bezorggedrag. Hij laat mijn pakketje achter voor de deur. (Wordt vaak gestolen) ik snap ook niet waarom Gerard weg moest zooooooo belachelijk! Gerard moet zzp worden

Gast

2022-02-23 18:24

dank je wel voor je inzet!

Gast

2022-02-23 21:24

Heel jammer dat Gerard niet meer in de Alphatoren bezorgd maar ik wens hem zeker wel een hele mooie tijd in de andere wijk. Bedankt Gerard 👍 Beppie Hellwich

Gast

2022-02-24 18:08

Bij deze wil iedereen bedanken voor de vele reacties die ik via jullie heb ontvangen en de waardering bedankt lieve mensenen Mischien tot wederziens

Gast

2022-03-01 19:54

De eerste klachten mbt de nieuwe bezorger zijn al ingediend. Pakketjes worden zomaar bij een afhaalpunt gedumpt zonder dat de postbode eerst langs de deur komt.

Gast

2023-05-21 17:58

Gerard komt terug van af dinsdag

Gast

2023-05-21 17:59

Gerard komt terug van af dinsdag

Gast

2023-05-21 18:08

Gerard is terug

Gast

2023-05-21 18:20

Kom terug

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...