Huurbescherming voor recreanten/ eigenaren caravans/ chalets campings

Huurbescherming voor recreanten/ eigenaren caravans/ chalets campings / Mededelingen / Op tv bij omroep MAX VRIJDAG 14 mei rond 19.20 NPO2 / Opmerkingen


Gast

#1

2021-05-12 14:41

Ik kreeg 3 weken geleden melding van Chaletpark de Weirde in Den Oever dat ik mijn caravan mocht kopen en de huur contract kon overdragen. Nu heb ik een koper maar de chaletpark weigert de contract te laten overdragen en wil geen verder informatie geven behalve dat ik volgende maand ik meer te weten zou krijgen. Ongelooflijk! Ze hebben alle power en wij little guys zijn de slachtoffers, zeker nu dat ze denken mensen weg te pesten en de grond te verkopen voor duur, luxe chalets.

Gast

#2

2021-05-12 15:07

Beste Esther, Ieder heeft recht op zijn plek op aarde. Het is niet juist dat een investeerder die een vakantieparkt koopt de bewoners het leven zuur kan maken. Over dit onderwerp heb ik het boek We zijn vrij en de aarde is gratis geschreven. Ik heb zelf trouwens op een schip gewoond, daarvoor geldt min of meer hetzelfde: je bent aan de goden overgeleverd. Om de wereld leuk te houden, zullen we anders/beter moeten denken over de manier waarop de ruimte op aarde wordt verhandeld. Evt stuur ik je een boekje. Groeten, Barend

Gast

#3

2021-05-15 10:02

Beste Esther, Dank voor je inspanningen. Wij hebben de petitie gedeeld in ons netwerk van eigenaren v.e. vakantieverblijf. We ijven ons verbazen dat nog geen 1000 mensen de petitie getekend hebben terwijl er zoveel eigenaren zijn in NL wiens belangen op het spel staan. Je kunt zomaar voor het blok gezet worden en je geliefde huisje en/of plekje kwijtraken. Voor recreatieoord Rotterdam zijn meer dan 15000 handtekeningen verzameld. Je zou denken dat als al deze mensen ook deze petitie zouden tekenen we niet alleen de lokale overheid aanspreken maar juist het parlement. Daar waar echt verschil gemaakt kan worden als het gaat om meer rechten, meer huurhuurbescherming, minder rechtsongelijkheid door aanpassing van de wet. Wij roepen nu ook familie en vrienden op om de petitie te tekenen en ons te steunen. We hopen dat er nog meer aandacht gaat komen in de landelijke media. Dat kunnen we alleen samen bereiken. Ken je platform www.phbr.nl? Platform Huurovereenkomsten Bezitters Recreatieverblijven is een collectief om te komen tot meer bescherming van onze rechten. Ik roep bij deze iedereen op om hier ook lid van te worden. Het kost niets ... alleen de tijd om de homepagina te lezen en lid te worden van het collectief. Kom op voor je belangen!

Gast

#4

2021-05-16 09:40

bij deze wil ik graag mededelen dat mijn zus op camping mag blijven wonen, door problemen woont ze nu op camping en daar gaat veel beter met haar Fam v Leeuwen

Gast

#6

2021-11-06 19:30

Iedereen moet vertrekken maar er zijn geen woningen dus veel komen op straat te staan

Gast

#7

2021-11-06 22:17

Raar zoveel reclame op deze site die juist de “Daders” zijn van het probleem

Gast

#8

2021-11-07 06:52

Beste Esther, ik doe niets met social media anders dan e-mailen of bellen. Maar zoals je ziet, lees en reageer ik toch. Suc6 met de actie(s).



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...