Red het Beekdal, Stop de Lelylijn

Red het Beekdal, Stop de Lelylijn / Mededelingen / Actie in de Stentor / Opmerkingen


Gast

#1 Lelylijn

2021-03-23 08:03

Lees ik nou het streven om de Lelylijn "ergens anders neer te leggen"? Die lijn mag er helemaal niet komen! Het is landschapverwoestend, miljardenverslindend, volstrekt zinloos, mogelijk met averechtse demografische gevolgen. Hysterische gemeentebesturen in zuidoost-Friesland hebben al waandromen over het bouwen van tienduizenden huizen. Waar? In het groen. Hoog tijd om aangepaste vaccins te ontwikkelen om deze idioterie te stoppen.

Siebrand Krul


Gast

#2

2021-03-24 19:38

Geen lely lijn daar door het natuur gebied. Helemaal geen lely lijn, mensen werken allemaal thuis voor altyd ivm corona. Laat ze dan met de auto gaan, wat kost dat allemaal. Volop tegen lely lijn

Gast

#3

2021-03-24 19:39

Geen lely lijn daar door het natuur gebied. Helemaal geen lely lijn, mensen werken allemaal thuis voor altyd ivm corona. Laat ze dan met de auto gaan, wat kost dat allemaal. Volop tegen lely lijn

De auteur van deze petitie

#4 Re: Lelylijn

2021-04-24 17:29

#1: - Lelylijn 

Hallo Siebrand,

Het liefst zag ik ook dat er helemaal geen Lelylijn kwam. Er is te weinig geld om de huidige buslijnen te behouden, ernstige verstedelijking ligt op de loer en de lokale biodiversiteit en cultuur worden bedreigd. Ik vrees echter dat het ons niet zal lukken om het hele plan tegen te houden... Het hoofddoel van deze petitie richt zich dan ook op het voorkomen dat de Lelylijn door Van Oordts Mersken komt te liggen, met het vrij zekere uitsterven van de kemphaan als broedvogel in Friesland tot gevolg.

Met vriendelijke groet,

Thijs 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...