Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Voor de duidelijkheid / Opmerkingen


Gast

#26 Re:

2019-07-04 16:55

#9: -  

Amen!


De auteur van deze petitie

#27 Re:

2019-07-04 17:01

#25: -  

Het gaat niet alleen daarom, de hoofdoorzaak is dat je nergens

maar dan ook nergens medewerking krijgt.


Gast

#28

2019-07-04 17:08

ag ag ag, wat een schande! Die persoon is niet  toerekeningsvatbaar, lekker laten kletsen! Je doet het super goed! 


Gast

#29 Re: Re:

2019-07-04 17:23

#27: - Re:  

Ik snap je volkomen hoor maar als handtekeningen verzamelen op dit moment het enige is wat mogelijk is en deze overlegd kunnen worden aan de minister en bijv. kranten op de hoogte stellen van het nog steeds oplopende aantal handtekeningen, de Metro heeft al eerder een stukje geschreven hierover, dan wordt er hopelijk toch wat wakker geschudt. Soms is een klein resultaat altijd meer dan niks. 


Gast

#30

2019-07-04 17:30

Blij dat iemand eens extra op komt voor ook het leed van huisdieren . Straks hebben we ook weer te maken met de ozo leuke vakantie tijd ( voor de mensen dan )met alle gevolgen van dien ...daar gaan we vast ook weer meldingen van zien in de media. Ook het besef van mensen op het nemen van bepaalde huisdieren en de gevolgen die er kunnen zijn ..omdat ze zich er toch niet genoeg in hebben verdiept ..en ze het dan vervolgens niet aankunnen ondanks veel waarschuwingen Dat moet aangepakt worden ! Als ik om mij heen kijk zijn er weer veel te veel ( mode ) dieren in omloop aub mensen neem een huisdier wat ook bij u past en niet omdat het zo stoer en in is.

Gast

#31 Re: Re:

2019-07-04 18:29

#27: - Re:  

Ken je de Stichting Zinloos Geweld Tegen Dieren?

Anneke

#32

2019-07-04 18:46

Nu  gaat iedereen  zich weer druk maken over de reactie van iemand op deze petitie. Een beetje gelijk heeft deze persoon wel. Er wordt van alles bijgehaald door de opsteller van de petitie en ik vermoed dat de meeste ondertekenaars de notificaties allang hebben uitgezet omdat de meeste berichten niet eens over Batman gaan. Al die emotionele niet ter zake doende berichtjes kosten je handtekeningen. Hou gewoon op met je beklag doen over allerlei organisaties en personen die dagelijks worden bedolven onder hulpvragen en doe je eigen ding.  Ik heb deze petitie zelf niet gedeeld omdat ik me geneer voor het geneuzel eromheen en het zwart maken van mensen en partijen. 


Gast

#33

2019-07-05 06:17

Bluhhhhhh eikel. Spoort lang niet.

Gast

#34

2019-07-05 07:24

Ik heb respect voor jou, heel veel respect. Laat je... alstublief niet de-motiveren door negatieve berichten. Opkomen voor dierenleed is moeilijk. In deze maatschappij word dierenleed en dierenmishandeling getolereerd, spijtig genoeg. Blijf je inzetten want de dieren hebben mensen zoals jou, heel hard nodig.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-07-05 18:38



Gast

#36 Re:

2019-07-05 18:45

#14: -  

Die lul zegt journalistiek te hebben gedaan, volgens mij niet meer dan 1 of 2 lessen gevolgd. Wat een misselijke praatjesmaker zeg.


Gast

#37

2019-07-05 19:24

Wat een malloot.

Zijn hond was bijna dood gebeten maar had alleen een paar krasjes. Overdrijven is ook een vak he.

En al zou Batman een hond hebben gebeten en al zou het een HR hond zijn (wat door de mens zelf gecreeert wordt) dan nog verdient die arme hond het niet om zo aan zijn einde te komen!

En ja een dierenarts zou hem wel in laten slapen als hij zoooo agressief is ze hebben ook een korf tegenwoordig... maarja waarom de moeite doen als er genoeg bomen zijn he.

Dus ik zeg: die mensen lekker aan diezelfde boom vastbinden en laten verhongeren kijken of hun het zo leuk vinden

Bubby

#38 Re:

2019-07-05 20:46

#4: -  

Freek de Jonge?


Gast

#39

2019-07-05 21:20

M M jij bent écht niet goed in je hoofd!

Gast

#40

2019-07-06 06:33

OMG !!!! Welke debiel denkt er zo!???? Ik weet niet wat ik lees hier en schaam me voor deze gek!!!!! Hou liever je domme commentaar voor je zeg!!!!!!
Charlie

#41 Re:

2019-07-06 06:35

#32: Anneke -  

Jij kan ook beter wat anders gaan doen he ...fijne dag ook


Gast

#42

2019-07-06 07:09

Je valt een goed mens aan. Je bent te walchelijk om normaal op je te reageren. Oordeel stigmatiseren zoals de meeste mensen! Je bent een naar koud mens te veel

Gast

#43 Batman

2019-07-06 07:42

Dit is nu zo`n mens die elende in stand houdt. Dit soort  is waar de empathie volle mens tegen moet vechten.Het stigmatiseerd en klets onzin  ook over het biefstukje maar dieren worden overal in verwerkt dus daar ontkom je niet aan.

Dan dat het zogenaamd een HR hond is mag dit ,wat een lage domme opmerking.Het is de mens die de hond niet goed opvoed!

De wereld zou er veel beter uit zien als dit soort mensen verdwijnen .

De moeite niet waard om daar je energie in te stoppen .

Je bent een goed eerlijk mens Michel onthoud dat!


Gast

#44

2019-07-06 08:45

Bedankt voor je inzet! Dierenleed moet inderdaad zwaarder bestraft worden. Dit kan alleen wanneer dierenrechten vastgelegd worden in de grondwet. Dààr moeten we dus voor strijden. Laat je niet ontmoedigen door sommige reacties. Tegenstand zal er altijd zijn. Hoe onbegrijpelijk ook! Succes!

Gast

#45

2019-07-07 12:03

Er is altijd een reden ,maar dat mag nooit een vrijbrief zijn voor dierenmishandeling!!!! Geen enkel dier verdiend het om mishandeld te worden!!!!!

Gast

#46

2019-07-07 16:46

Beste Michel, ik ken je niet maar ik vind je wel een topper! Dat je dit allemaal doet voor batman en alle andere dieren  maakt jou heel bijzonder. Deze persoon is een narcist en lult zomaar wat. Geef een diepe zucht, verwijder het bericht en laat het los. Zonde van je tijd, dat is het niet waard. T zou echt zonde zijn als het niet wordt doorgezet, je bent al zo ver gekomen. Anders stopt deze ellende nooit. 


Gast

#47

2019-07-08 07:04

Misschien het hele verhaal nog eens lezen voordat je jou vooroordelende.. veroordelende.. ongenuanceerde..uiterst beledigende..totaal niet relevante ..dus kortweg gezegd naar mijn mening gewoon domme reactie hier uitbraakt.. Michael ( petitiestarter) JE BENT EEN TOPPER.. weet dat er meer mensen achter jou staan dan dat er van die azijnpissers zijn...gr. Dineke

Dineke

#48 Re:

2019-07-08 07:12

#32: Anneke -  

Misschien ook eens verdiepen in het hele verhaal Anneke en je niet schijnheilig achter andermans azijnpisserij verschuilen...jammer..


Gast

#49 Waarschijnlijk hangt hij nog steeds aan de boom. Ik gun hem de processierups.Re:

2019-09-10 14:04

#3: -  

 


Gast

#50 Een cursus Nederlands is geen onnodige actie.

2019-09-10 14:06




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...