Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Die ene naam die staat voor alle leed / Opmerkingen


Gast

#51

2019-06-29 07:43

Diep trist, pijnlijk en onvoorstelbaar. Arme dier het spijt me zo verschrikkelijk dat je niet eerder werd gezien en dat je op deze sadistische wijze aan je einde bent komen.

Gast

#52

2019-06-29 08:14

Wat een mooi verhaal, snik, snik, snik

Gast

#53

2019-06-29 08:49

Pffff kan het niet eens uit lezen..... Ongelooflijk triest

Gast

#54

2019-06-29 10:10

Lees net bovenstaande column, en ik kan amper beschrijven wat ik voel. Zie mijn honden naast mij, altijd in mijn nabijheid en altijd even lief. Soms ook ondeugend en zelfs wat stout. Maar je bindt je kind ook niet aan een boom als die ondeugend of stout is, dus waarom moest Batman dit leed dan wel ondergaan?? Lastig om zijn "baasjes" niet te mogen veroordelen, ik begrijp zo goed de gevoelens van al die mensen. Heb ze zelf ook. En ik snap gewoon werkelijk niet dat er mensen zijn 'gewoon in onze omgeving', die zoiets een levend wezen kunnen aandoen. Een dier die altijd en onvoorwaardelijk houdt van zijn baas of bazin, alles voor ze overheeft. En dan zó moet eindigen. Het gaat écht mijn begrip te boven! Ik huil, elke keer weer als ik denk aan het dier zijn laatste momenten......wat moet hij zich eenzaam en onbegrepen gevoeld hebben. Lieve mensen, denk alsjeblieft goed na eer je aan een dier begint, want dit soort dingen móéten écht stoppen!!

Gast

#55

2019-06-29 10:57

Ik ben gestopt met lezen, ik trok het niet. Zo vreselijk, afgrijselijk, heftig, intens verdrietig. RIP lieve Batman.

Gast

#56

2019-06-29 11:54

Toch vraag ik me af, was Batman dan zo ver van de bewoonde wereld af? Mensen hebben hem wel gevonden. Heeft hij dan niet geblaft? Het is een verschrikkelijk einde voor zo een prachtig wezen..

Gast

#57

2019-06-29 16:31

Heel goed idee ,monument voor Batman



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...