Aktie Hondenbelasting Nederland
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hondenbelasting BullSh*t...!!!
Waarom betalen we dat indd., je kunt je eiegen strond op ruimen.
Zo niet bekeuring, waarom betaal je dan.?
Vindt het echt nergens opslaan (betaal het wel netjes)
Maar moet er indd af,,!! Laten ze katten belasting vragen..!!
ja nee, katten horen ze binnen te houdem zeggen ze dan, Amahoela, drm ligt mijn voortuin vol met strond,,.!! & de zandbakken van de kinderen.>!!
Gemeentelijke spekpot!
Re: Gemeentelijke spekpot!
#153: Diana - Gemeentelijke spekpot!
Rotterdam is niet de enige gemeente hoor....In bilthoven betaal je voor de 1ste hond 90 euro geloof ik en voor elk volgende hond 174,00! Het moet gewoon stoppen!!
Ik wil best betalen, maar dan ook gewoon kunnen lopen met mijn hond. Niet alleen op 2 vierkant meter gras waar een bord in staat 'hier wel', maar gewoon door het hele park. Terwijl er voor de kinderen en hangjongeren wel 30 plaatsen/veldjes/speeltuintjes worden gerealiseerd - En HUN ouders krijgen geld toe..
In het park is het zelfs zo dat ik goed moet opletten waar mijn hond loopt, met al die rotzooi, etensresten, afval, zodat ze er niet ziek van wordt! En dit is allemaal niet erg?
Al die smerigheid die mensen achterlaten... En wij moeten betalen voor een biologisch afbreekbaar drolletje dat we zelf verplicht moeten opruimen.
Afschaffen die hondenbelasting.
Ook wij vinden het belachelijk en oneerlijk om hondenbelasting te betalen. Het is zo'n krom systeem in de ene gemeente betaal je flink meer dan in de andere en in sommige zelfs helemaal niets. De 1 kan dus zoveel honden hebben als hij wil en de ander niet. Hoe krom?
We krijgen voor de belasting ook niets terug. De straat ligt vol met stront en de bakken waar je je zakje in wilt deponeren zijn te vies om aan te raken.
Nu las ik ook nog dat per 2013 de pups verplicht gechipt moeten worden. De databank van de gechipte hondjes (bijvoorbeeld Petlook)wordt dan ook nog gekoppeld aan de overheid.
Nog een aantasting in de privacy van hondenbezitters en heel makkelijk geld verdienen!!
hondebelasting
honden belasting
hondenbelasting?
Re:
al die bierflesjes die kapot gegooid worden, ik was laatst net op tijd om mn hond op te tillen
zag ineens een flink stuk groen glas, onder de herfstbladeren. moet er niet aan denken dat hij zn pootjes opengehaald zou hebben. ik heb de bladeren opzij geveegt met mijn voet zodat anderen mensen het konden zien.
hondenbelasting slaat nergens op
park
nu, zijn honden niet meer welkom en word er BBQ's gehouden, wat vroeger verboden was.
waar kunnen wij nog wandelen met onze hond? we betalen belasting maar ik mag met mn hondje op een veldje rondlopen waar hopen stront liggen dat groter is dan mijn hond zelf. al meerdere malen kon ik de poep van mijn hond afhalen omdat hij niet normaal lopen kan. bekijk het maar, ik ga naar gras dat ik zie wat schoon is voor hem, en ik heb zakjes bij me om het op te rapen.
mijn hond wilt beweging, maar waar hij mag loslopen is naast een weg druk met auto's.
je denkt toch niet dat mijn hond daar los loopt? waar zijn ze mee bezig?
Dezelfde regels voor katten,uitlaten aan de riem ,vervuiling opruimen enz,enz Hebben mensen met tuinen geen stank meer.
GOEDZO!!!
Katten lopen los en poepen ook op straat dat wordt ook niet opgeruimd door het baasje, maar omdat het baasje en beesje niet aan een lijntje lopen dus je niet direct ziet wie bij wie hoort hoeven zij dus niks te betalen??? Nou dan ga ik binnenkort me hond maar trainen dat het zonder mij zichzelf op straat kan uitlaten... WHAHA...
WEG MET HONDENBELASTING!!!
En menig mens ruimt ook echt niet de poep van hun hond op, en doordat de ambtenaren daar extra geld in zagen is die stomme wet in de wereld geroepen.
Maar voor vuil op straat gooien hebben ze ook zo'n stomme belastingwet waar ze geen flikker mee doen, want zelfs met politie achter je, die ziet dat je wat op straat gooit doen niks, nee ze helpen vaak ook een handje mee, want ook hun gooien zo vaak hun rotzooi op straat!!!
Hondenbelasting
Hondenbelasting
Oh en hondenpoep? Mijn hond poept tenminste niet in de tuin van de buren, zoals de (belastingvrije) kat van de buren dat wel bij ons in de tuin doet!
| This discussion has been closed. |