Zo geen Trambaanfietsroute door het Heuvelland!

Zo geen Trambaanfietsroute door het Heuvelland! / Mededelingen / Standpunten partijen gemeente Eijsden-Margraten / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2018-03-17 09:08


Peter aan de wandel met Marlow

#2 Trambaanfietsroute o.a. Cadier en Keer

2018-03-17 09:21

Wordt het niet langzaam tijd dat we dit thema onder de aandacht brengen van het grote publiek. Ik denk hierbij aan een reactie van een wandelaar uit het Noorden die hier regelmatig enkele dagen komt doorbrengen om te wandelen in onze mooie omgeving. Ik citeer haar woorden..."Goede morgen mijnheer, woont u hier? Geweldig, ik waan me hier tijdens mijn wandelingen alsof ik op vakantie ben in Toscane in Italie," En gelijkaardige reacties krijg ik met regelmaat tijdens wandelingen met onze hond op o.a. de oude tramweg in Cadier en Keer. Ik kan me zo voorstellen dat een van de actualiteitenrubrieken, waar we elke dag op getrakteerd worden op TV, best wel eens aandacht zouden willen besteden aan ons belangrijk regionale thema. Zeker gezien het feit dat hier toch ook sprake is van een zekere politieke verwevenheid.


Gast

#3

2018-03-17 09:46

GroenLinks Eijsden-Margraten is kritisch, zeker, maar GroenLinks Maastricht is voorstander van het project en ook GL Maastricht heeft eea in de melk te brokkelen mbt dit project. Het is m.i. beter om dit er ook bij te vermelden.
En heel jammer dat de PvdA er niets over in hun partijprogramma zet.