Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie overhandigen
Wie weet als je een drukkerij benaderd dat zij hier echt wel aan mee willen werken.
Re:
Beste gast #741, de petitie gaat naar minister Blok (niet Bos), maar daar gaat het niet om.
U zegt dat de Ankertjes als enige van de bekende advocaten "wel wat principes hebben". Ik begrijp wat u bedoelt. Zij zijn niet op roem belust.
Maar uitgerekend op dit onderwerp, levenslange straffen en de longstay,,zijn ze het NIET met u en mij eens. Zij vinden zo'n "uitzichtloze straf" zonder perspectief op ooit weer vrijheid onmenselijk.....en strijden er voor om levenslang NOOIT echt levenslang te laten zijn.
Van te voren extremistische gekkies filteren en dan moet dat goed gaan.
Lydia,
bedankt dat je dit doet.
Onze dochter is 21 en studeert dierengeneeskunde aan de universiteit van Gent. Is uitwonend en heeft een kot in Merelbeke. Veel van huis en is heel ambitieus. Wil richting wildlife preservation in Afrika of Australië. We gaan haar dan nog minder vaak zien. Voor mij als vader is dit heel moeilijk. Maar ik wil haar niet tegenhouden. Houd wel m’n hart vast zoals je zult begrijpen. Anne liet mij afgelopen weken ook niet los. Ik hoop dit nooit mee te maken.
Het Rechtssysteem moet op de schop.
Dit is onacceptabel.
Joost Muurling sociaal werker Soest
Re:
#747: -
Met wachten zijn oorlogen begonnen en de duidelijkste is de 2e Wereldoorlog . Zelfs toen Hitler Polen binnenviel werd dat als een interne kwestie afgehandeld , en ja , waar bemoeien we ons eigenlijk mee .