Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#8851

2016-11-11 10:36

Haatzaaier

Gast

#8852

2016-11-11 10:37

Mevrouw Sylvana word betaald van onze centen om een burgeroorlog op touw te zetten.
Haatzaaister

Gast

#8853

2016-11-11 10:41

Mevrouw Simons uit openlijk haar afkeer tegen alles wat blank is. Dat mag van mij, mits het ondersom ook mag. En dat mag niet van haar, want dan gaat ze naar de rechter. Dus bij deze een stem om haar de mond te snoeren.
In een vrij land wordt een debat in het openbaar gevoerd en niet in de rechtbank. Als mevrouw Simons geen eigen argumenten heeft, die ze kan verdedigen, dan heeft ze het misschien mis. En voor de vrijheid om dat te mogen zeggen, onderteken ik deze petitie

Gast

#8854

2016-11-11 10:46

Omdat Sylvana Simons de haatgevoelens onder de blanke en zwarte Nederlanders aanjaagt en daardoor een gevaar vormt voor onze samenleving. Haar mond moet worden gesnoerd, en bij weigering, moet ze worden gestraft met hechtenis of een forse geldboete.

Gast

#8855

2016-11-11 10:50

Het moet gewoon stoppen en normaal doen !! Het is de mooiste en spannendste tijd van het jaar voor de kinderen die er nog in geloven !! Spreek echt uit ervaring met 2 zoons,vertel het tegen Zwarte piet en het was afgelopen nu lachen ze je uit en die leeftijd wordt al steeds jonger en is voorbij voor je het weet en dan komt deze onzin de bocht om ??!! Het is ongelooflijk dat een paar personen zoveel los kunnen krijgen hier in Nederland !!!! Ik voel me gevangen in het woorden rassist en discriminatie !!!!

Gast

#8856

2016-11-11 10:56

Waarom al deze krenkende woorden aan je landgenoten blijf toch af van onze mooie tradities en laat ons mogen genieten van dit leuke feest

Gast

#8857

2016-11-11 11:05

Omdat het allemaal nergens op slaat.

Gast

#8858

2016-11-11 11:06

ik heb de petitie ondertekent omdat ze te veel media aandacht krijg.ze maak er misbruik van.maar de media is ook lekker slim om haar aandacht te geven.ze is onstabiel.daarom hoort ze niet op tv maar hoort ze bij een hulpverlener.
wat is Nederland nog waard?

#8859 Spiegeltje voorhouden

2016-11-11 11:07

Eigenlijk moeten wel er boven gaan staan en haar totaal geen (media)aandacht meer geven. Maar het feit dat ze zegt dat alle blanken racisten zijn gaat ook mij te ver. Wat haar ex-vriend Roland Kahn ook niet gewoon blank? Ahhh ze heult met de vijand?!? Of wat het golddigging en kon ze er niet genoeg geld uitslaan en zijn nu alle blanken racisten. Stukje opgekropte woede/liefdesverdriet?!? Ik weet het niet, maar opvallend is het wel, als Kahn zegt dat ze chronisch boos is. En dat blijkt ook iedere wel als ze maar even de aandacht krijgt in de media. Altijd zeiken en zeuren.

Volgens mij in het huidige Nederland, voor zover je het nog Nederland in, de grootste multiculturele samenleving in de wereld waar iedereen ongeacht geloof en cultuur met elkaar samen kan en wil leven. Echter zijn er een paar, lees een handje vol mensen, die het iedere keer voor de gehele samenleving moeten en willen verpesten om een of andere reden. Ze kan wel blijven zeiken en zeuren op iedereen en alles om haar heen omdat in haar ogen iedereen alles fout doet, behalve zij zelf. Maar ze moet nu eens gaan kijken wat ze er zelf aan kan veranderen om het te verbeteren. Tijd voor een gesprek met een psycholoog of misschien wel psychiater om de ellende uit 'hun' geschiedenis een plekje je kunnen geven. En daarna weer ' normaal ' kunnen functioneren in deze Nederlandse multiculturele samenleving.


Gast

#8860

2016-11-11 11:13

Sylvana Simons is ook gewoon ontzettend hersendood af en toe... Dat zij nou precies degene moet zijn die deze traditie tot een stilstand brengt.

Gast

#8861

2016-11-11 11:21

Omdat Sylvana niet lief is

Gast

#8862

2016-11-11 11:22

Omdat ik vind dat Silvana Simons met haar campagne tegen zwarte piet juist haat zaait ook tegenover gekleurde mensen. Het sinterklaas feest is geen slavernij feest maar juist een weldoeners feest .Sint Nicolaas die de arme mensen hielp en slaven vrijkocht en vrijwillig betaald liet werken werd daarom na zijn dood een goedheilig man. Die de nieuwe generatie (de kinderen het goede voorbeeld gaf ) Hij was vrijgevig en DICRIMINEERDE NIET daarom werd die datum als feestdag gehouden voor alle kinderen die vrij en blij moeten zijn en om te kunnen spelen. Dus de zwarte piet is een voorbeeld en symbool van gelijkheid en respect . Werd als vrolijk en grappig als een welkome gast gezien ,waar ieder kind blij van werd. En die traditie gaat al generatie op generatie in Nederland door Dus mijn in ziens zaait Silvana Simons haat tussen de blanken en donker getinte mensen. Het feest ter eren van Sint Nicolaas de weldoener voor alle mensen ,is honderden jaren traditie,wat voor de kinderen is , die de toekomst zijn ,wordt door haar gebruikt om te proberen hogerop te komen .En daarmee tweestrijd te zaaien tussen mensen die al honderden jaren het feest als positief ervaren ongeacht kleur geloof of ras.

Gast

#8863

2016-11-11 11:32

deze vrouw is een gevaar voor onze samenleving
Marius

#8864 Re: Re:

2016-11-11 11:38

#8834: bezorgde moslim - Re:  

 wordt je ? 

Wat moet ik nu van jou denken dan? Als je bijdehand wilt zijn, kun je beter heel goed je stukje zielige tekst controleren...

En wil je svp wat respect opbrengen voor mensen met het syndroom van Down. 


Gast

#8865

2016-11-11 11:49

Omdat ik met het Sinterklaas geen binding heb of voel met een slavernij verleden van wie/wat dan ook. Het is mijn stukje cultuur en een kinderfeest. Ik heb nimmer bedoeld om anderen hiermee te beschadigen en is naar mijn idee niet de bedoeling van dit feest. Het lijkt er op alsof anderen dat mij opleggen en mij bestempelen dat ik hiermee een racist ben. Tevens worden hiermee bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet.

Gast

#8866

2016-11-11 11:50

Die Sylvana spoort sowieso niet..... Maar we moeten stoppen met zomaae aangifte doen. Reden dat ik het nu doe is om een tegenstem te laten horen. Het is fout om in Nederland blank te zijn.... Ben ik een beetje klaar mee

Gast

#8867

2016-11-11 12:10

Omdat zei haat strooit .het zijn Nederland tradities en een groot kinderfeest. Ik heb noot racisme geleerd maar de zwarte zijn er mee gaan strooien en nu in de kamer vertoeven op het pluche moet zei zich wel degelijk schamen . Zen eet namelijk van al deze witte racisten

Gast

#8868 Re: Re:

2016-11-11 12:15

#8834: bezorgde moslim - Re:  

Dit argument word al jaren gebruikt om mensen die mischien slechter in de nederlands taal

zijn de mond te snoeren , ook allochtone zijn hier slachtoffer van..

Maar het niet goed kunnen schrijven zegt niets over intelegentie of

socialle betrokkenheid

 


Gast

#8869

2016-11-11 12:24

Omdat ze mij als Nederlander discrimineerd.

Gast

#8870

2016-11-11 12:40

Zo veel mogelijk meedoen, en delen.

Gast

#8871

2016-11-11 12:42

Sylvana schreeuwt van de daken wat er volgens haar wel niet moet veranderen in Nederland, maar heeft niet in de gaten dat een heel groot gedeelte van de inwoners van Nederland het niet met haar eens zijn. Dus omdat zij en wat andere mensen zich er niet prettig bij voelen moet de rest van Nederland zich maar aanpassen. Je kunt zien wat voor onrust dit geeft en zelfs ik Krijg het gevoel dat ik gediscrimineerd wordt in mijn eigen land. Heb respect voor onze normen en waarden en onze tradities dan krijg je ook dit respect terug.

Gast

#8872

2016-11-11 12:45

Mevrouw Simons dient vervolgt te worden door alle blanken als racist te bestempelen en zo onnodig haat in onze Nederlandse samenleving te creëren.

Gast

#8873

2016-11-11 12:54

dat mens is niet goed bij d`r hoofd. een dansshow gaat nog net, maar dat is het dan wel.Als je het in ONS LAND niet kan vinden, laat ons dan met rust en zout op.

Gast

#8874

2016-11-11 12:57

Ik heb mijn petietie getekend... weg met die vuile rassendiscriminatie die ze zelf veroorzaakt en daarbij de grootste haatzaaister is van Nederland.
Snap niet dat dat mens zoveel aandacht op tv krijgt... Boycotten moeten ze haar.

Gast

#8875

2016-11-11 13:01

Wegens discriminatie en racisme tegen blanke mensen! De wereld op ze,n kop!