Hondenlosloopgebied_Laakdal
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hondenlosloopgebied
Als alle gemeenten en politiekers in het land een "Hondenlosloopgebied" zouden voorzien, dan bekomen deze gemeenten veel vrolijke inwoners !!
Groeten vanuit limburg, Peter en "Max" Border Collie.
Goede, echte argumenten.
Mooi vanuit alle standpunten bekeken.
Veel succes!
Zo'n losloopgebied zouden ze meer mogen maken!!!
Re: Hondenlosloopgebied
Re:
Ik weet niet van wanneer deze petitie dateert, maar was benieuwd of je al reactie had hierop? Ben nl. hetzelfde van plan in gemeente Nijlen (heb voorstel gedaan via Vragende Partij op www.deredactie.be), maar ik ik ga ook een petitie opstarten...
Re: Re:
#12: Karin Kesteloot, Bevel - Re:
Ik ben alvast mee Karin! Lieve uit Nijlen
Samenwerking
Hoogdringend losloopgebieden nodig in Belgie ! Neem voorbeeld aan onze noorderburen die vele grote losloopgebieden en stranden hebben voorzien. Neen geen piepkleine hondenweide hier, echt grote domeinen die opengesteld zijn.
Belgie blijf hopeloos achter, ondanks het grote aantal hondenbezitters.( bijna meer politiekers dan honden)
gezellige poot van:
Shiva & Alaska ( witte zwitserse herders ) en Jake ( oud duitse herder)
hondenlosloopgebied
Bij deze is het anders.
Het initiatief is zeer goed geargumenteerd.
De argumenten zijn moeilijk tot niet te ontkrachten.
Zo een gebieden zouden overal moeten komen waar redelijk wat mesen bij elkaar wonen.
Een aan maatschappelijk tegemoet komend initiatief, en goed onderbouwd.
Hopelijk is er gezond verstand bij de macht hebbenden.
Hey,
Goed idee.. ik had onlangs al een bericht verstuurd naar Ben Weyts, de minister van oa dierenwelzijn. in Nederland kunnen onze vieroeters idd naar hartelust crossen.. hier moet je dat steeds in de duik doen.. en een hond heeft de beweging wel degelij nodig om nog maar te zwijgen over het sociaal contact van de roedel.. wat zijn de vooruitzichten op dit moment?
| This discussion has been closed. |
We kijken er al vast naar uit.
Succes en duimen maar !!!
Adrienne & Siva (duitse herder), Sunny (Harlekijnpoedel)