Yuna mee op eindreis
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Belofte maakt schuld.
Ik overweeg als ouder mijn vertrouwen in het schoolbestuur op te zeggen en mijn ouderbijdrage terug te vorderen.
Dit is echt onverantwoord gedrag en een volkomen verkeerd voorbeeld voor de leerlingen door beloften niet na te komen.
Leerlingen die hierdoor niet meer meewillen kunnen hun reis nu niet meer annuleren, en moeten tegen hun zin mee.
Waarom kan het Novalis nou niet eens 1 keer een schoolactiviteit normaal op tijd plannen en organiseren? Dit is niet de eerste keer dat de organisatie te wensen overlaat, maar deze gaat wel echt te ver.
Ze zijn gewoon te laat met deze beslissing, en verpesten hierdoor voor veel leerlingen de eindreis die eigenlijk een leuke afsluiting zou moeten zijn van een schoolperiode. Nu verlaten veel leerlingen met een nare bijsmaak het Novalis. En Yuna verdient ook gewoon een afsluiting van haar schooltijd op het Novalis, want die heeft ze nog niet gehad maar wel verdiend.
Parzival
Parzival was ook geen echte ridder, maar mocht toch mee op de queste naar de Heilige Graal.
Yuna mee op reis.
Yuna is de dochter van een klasgenoot van mij en scouting maat. Hij heeft het hart op de goede plaats. Zo ook zijn dochter. Het is belangrijk dat jonge mensen vormende ervaringen op doen om later beter te kunnen participeren in de samenleving. We dienen alle respectvolle jongeren te ondersteunen. Zo ook Yuma.
Inderdaad. Onbetrouwbaar schoolbestuur om dan achteraf op regels te beroepen die ze in eerste instantie zelf niet gevolgd hebben.
Ik vind dat Yuna daarom gewoon mee moet!
Succes , Henk Verboom
Yuna op eindreis
Yuna heeft net zoals de andere leerlingen keihard gewerkt voor de eind reis. Ze zat 5 jaar op het Novalis. Voor de zomervakantie was het geen item dat Yuna niet mee mocht! Nu wel! Dat is vreemd.
| This discussion has been closed. |