afsluiting tijdens de spits? NEE!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie afsluiting tijdens de spits? NEE!.


Gast

#126

2016-09-18 17:27

Mijn werkgebied is Hummelo Keppel. Ik werk in de thuiszorg en rijd van klant naar klant. Als de weg wordt afgesloten heb ik veel meer reistijd nodig om bij de klant te komen. Bij urgente problemen kan dit fataal zijn voor de klant, Dit willen wij toch niet op ons geweten hebben, Toch??? Dus laat de weg open!!!!!
Epco

#127 Re: Re:

2016-09-18 21:17

#72: Hummeloseweg verkeersluw! - Re:  

 als er geraced wordt is dat zeker niet tijdens de spits want dat is dan zeker niet mogelijk! Controle op de snelheid lijkt me dan een beter alternatief dan afsluiten. De wegversmalling is voor de fietsers inderdaad gevaarlijk maar gelukkig is het voetpad daar breed genoeg om een verhoogd afgescheiden fietspad te maken. Verder is het gewoon de doorgaande weg tussen Hummelo en de rijksweg zoals dat altijd geweest is. Het toenemende verkeer is een probleem dat heel Nederland treft door meer auto's, betere economie en grotere afstanden tussen wonen en werken. De opmerking aangaande in het dorp blijven en daar je boodschappen doen en er niet uitkomen mist elke realiteitszin. Afsluiten is absoluut geen oplossing,  behalve voor u natuurlijk,  het is een probleemverplaatsing. Ik zie gezamenlijk overleg als enige mogelijkheid om een oplossing te bedenken voor deze situatie! 


Gast

#128

2016-09-19 14:53

probleem is niet het aantal auto's, maar de wegversmallingen die zorgen voor een onrustig verkeersbeeld. Ook komende vanuit Wehl is het dringen met de fietsers naast je vanaf het stoplicht tot voorbij het kerkje. Dit is zeer onveilig voor de fietsers. Ook hadden ze nooit de weg af moeten sluiten in hummelo, het is nu een dooie boel daar geworden. Ze hadden hem verboden voor vrachtwagens moeten maken, dat had al veel gescheeld, en al het verkeer naar wehl pakt toch de rondweg al. Dus mijns inziens is dat afsluiten totaal overbodig geweest. als je nu ook laag keppel gaat afsluiten, ja, waar blijf je dan ? dan wordt de sliekstraat weer te druk, maar ook Hoog keppel is daar niet op berekened. mensen moeten wel naar hun werk.misschien dat dit bij het krimpbeleid hoort, en dat dit nog meer mensen moet wegjagen.

Gast

#129 Re: Re:

2016-09-19 19:31

#72: Hummeloseweg verkeersluw! - Re:  

 Geachte voorstander van de afsluiting.Als aanwonenden van een drukke dootgangsweeg wist ik voordat ik het besluit nam er te wonen dat de weg steeds drukker zou worden.Ik heb dit afgewogen tegen de voordelen van de locatie.Heeft U dat ook gedaan? De getallen in het artikel in de Gelderlander spreken van een teruggang van 7500 naar 6000 voertuigen per dag.Resultaat 1500 voertuigen via andere routes. Naar schatting verdeelt dit zich in 500 over de Sliekstraat en 1000 per dag over de Monumentenweg naar Prinsenweg en Kipstraat. Dit betekent 1000 voertuigen langs kwetsbare plekken als Zorgadministratie en de basisschool op tijden dat hulpbehoevenden en schoolkinderen zich daar bewegen. Een veel grotere kwetsmogelijkheid dan op de Hummeloseweg.  Laat de wethouder de fout eerlijk toegeven dat na de afwijzing van het verzoek tot eenrichtingsweg de oplossing van krommebocht-wegversmallings-en bobbelsweg gefaald heeft en er eerst weer een normale weg van t maken met Door flitsapparaat gesteunde snelheidscontrole.. Dit is het alternatief waar hij in de Gelderlander om vraagt.


Gast

#130

2016-09-20 09:59

Ik vind het geen oplossing maar het verleggen van een probleem. De Hummelose ondernemers worden weer de dupe van deze maatregel. De volgende stap zal zijn dat de Jan de Jagerlaan en de Kipstraat overbelast gaan worden waarna andere mensen in Laag en Hoog Keppel gaan klagen.

Gast

#131

2016-09-20 10:56

Omdat ik het niet eens ben met deze actie en het meer na dan voordelen heeft

Gast

#132

2016-09-20 13:49

Wens niet om te rijden via de Sliekstraat. Kost extra brandstof en tijd. Betaal al genoeg wegenbelasting in dit verkeersdrempelgeile land.

Gast

#133

2016-09-21 14:05

door de alfluiting steeds meer sluipverkeer in Laag-Keppel.
En de straten hier zijn daar niet op berekend

Gast

#134

2016-09-21 17:46

Die onnodige wegversmallingen maken het drukker en dus onrustiger en gevaarlijker.

Gast

#135

2016-09-21 22:02

Slechte zaak voor middenstand en school , ook voor het milieu
toerisme voor mensen die naar Wehl of richting Doesburg
moeten




Gast

#136

2016-09-22 08:01

Omdat inrijden veel meer belasting voor het milieu is dan de wegversmalling opheffen zodat het verkeer gewoon kan doorstromen. Dit heeft ook minder overlast voor die enkele bewoner die bewust aan een "drukke" weg is geen wonen.

Gast

#137

2016-09-22 08:09

Je verschuift de problemen

Gast

#138

2016-09-22 08:16

Zoals.ik.al.zei.niet.omdat.ik.direct belang heb hierbij maar.snap het is voor omwonende.lastig en onhandig.
Maar vooral teken ik tegen de gemeente ze rommelen maar aan en doen alles om een hoop geld te.verkwisten en de.burger maar betalen

Gast

#139

2016-09-22 08:43

Als oud inwoner de mensen steunen daar!

Gast

#140

2016-09-22 18:55

In Laag-Keppel aan de Hummeloseweg hebben slechts 8 adressen overlast van het verkeer, Mocht het plan van de gemeente Bronckhorst doorgaan, ontstaat nog veel meer overlast en gevaarlijker situaties in Laag-Keppel als ook Hoog-Keppel (sluipverkeer).

Gast

#141

2016-09-23 12:06

Er staan per saldo maar tien huizen aan deze weg. Het is weliswaar vervelend om in de spits last te hebben van het verkeer, maar dat betekent dat de mensen aan de Sliekstraat en / of de mensen aan de Burgemeerster Vrijlandweg / Prinsenweg (veel meer dan 10) extra last krijgen. Overigens is "last"in onze dorpen betrekkelijk, denk ik. Maar dat geldt voor alle betrokkenen. Mijns inziens is de verkeerssituatie in Laag Keppel al heel veel beter dan die ooit geweest is........

Gast

#142 Re:

2016-09-25 07:31

 

 geen goed idee  die afsluiting tijdens de spits  van de enige noord zuid verbinding die het dorp laag keppel heeft.  om te hard  rijden tegen te gaan zijn daar versmallingen gemaakt. Betere oplossing voor de doorstroming en het milieu: een aantal drempels waar je met 30 of 50 km/uur vloeiend overheen rijdt.


Gast

#143

2016-09-25 11:38

Omdat afsluiting geen optie is, haal de obstakels maar eruit voor een betere doorstroom.

Gast

#144

2016-09-25 18:28

Omdat het een idioot plan is. Nooit waren er problemen maar nu de wegversmallingen er zijn gekomen en daardoor geen goede doorvoer is van het verkeeer. Is dit niet de overlast de wegversmallingen?
Wat gaat het worden voor de sluiproutes en de middenstand?
Let beter op wat er niet door mag maar toch doorgaat! Plaats camera's of nog beter controleer eens wat werkelijk de overlast veroorzaakt mocht deze er zijn.


Gast

#145

2016-09-27 06:07

Ligt de Achterhook al vol met vervelende springbulten. dan ook nog de hoofdstad afsluiten in de spits, Boh Foi Toch!

Gast

#146 Re: Re: Re:

2016-09-29 20:58

#129: - Re: Re:  

Beste tegenstanders, er zijn mensen hier later komen wonen en wij wonen aan de Hummeloseweg met mensen die hier 75 jaar geleden gewoon geboren zijn, er getogen zijn e er zijn er meerderen die bijna heel hun leven hier wonen. Het is gewoon zo dat de Sliekstraat door de Provincie is aangewezen als doorgaande route en deze route is voorheen nog ontzien bij de aanleg van de rondweg rond Hummelo om de verandering niet in een keer te laten plaatsvinden. De noordzijde van Hummelo kan vrij eenvoudig weer ontsloten worden ten behoeve van de plaatselijke ondernemers. Op zo'n manier komen we er wel uit natuurlijk. Ik heb zelf geen grote hekel aan autorijden, integendeel, ik ben blij dat ik kan autorijden en zal dan ook graag gebruik maken van de Sliekstraat en de rondweg. Als het niet op deze manier geregeld kan worden dan gaat het er wellicht van komen dat er eenrichtingsverkeer komt. Ik weet niet of dat dan de gewenste oplossing is? k vind dat zelf ook prima mits de snelheid te allen tijde dan wordt gecontroleerd.

#147

#147 Bereikbaarheid voor de thuiszorg

2016-09-30 06:49

Mijn moeder die in Laag Keppel woont krijgt intensieve thuiszorg. Door de weg af te gaan sluiten moet er door de dames van de zorg veel worden omgereden. Dat is voor hen geen positieve oplossing. Houd de dorpen ook in de spits onderling goed en via de kortste weg bereikbaar. 


Gast

#148

2016-09-30 10:50

Het afsluiten tijdens de spits is een draconische maatregel met alleen maar nadelen, het (sluip) verkeer in Hoog-Keppel en door de Sliekstraat zal toenemen en de middenstand in Hummelo zal weer minder klanten zien. Gewoon de wegversmallingen verwijderen en lekker doorrijden allemaal.
gast

#149 afsluiting is onzin

2016-10-02 16:30

Enige tijd geleden is de verkeersituatie zodanig aangepast dat deze onveilig wordt. Dit was natuurlijk allang bekend, mag ik hopen. Nu is het door alle versmallingen onveilig..... ja, wie heeft deze versmallingen ook alweer gemaakt? 

Weg veiliger maken lijkt me beter dan de weg afsluiten.


Gast

#150

2016-10-03 21:32

Tegen de afsluiting