Stop attack on unstunned slaughter
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Haha beste bert. Blijkbaar ben je verre van goed geinformeerd over hoe t eraan toe gaat in beide gevallen van slachten. Bij verdoofd slachten duurt het net zo lang en soms nog veel langer voor het dier zijn dood vind.. en dat vol met stress. Deze manier van slachten is de beste in zijn vorm, voor mens en dier. Zonder stroomstoten, zonder chemicalien die wij later opeten.. en daarbij heeft het dier het niet door en zal ontspannen zijn dood tegemoet gaan. Mocht je meer informatie hierover willen sta ik ervoor open dit je te brengen.
Ik vind zolang je verantwoord de dieren slacht is er niks aan de hand.
Het gezeur de dieren pijn doen is gewoon onzin.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Bij het slachten vloeit het bloed direkt uit het dier omdat het nog erg vloeibaar is
Bij bedwelmd vlees is dit niet het geval omdat als het dier verdoofd wordt werkt het hart niet meer en is de bloedsomloop ook niet meer actief
en vloeit het bloed ook niet direct uit het dier het bloed blijft dus in het vlees.
Omdat vrijheid van godsdienst en diens bij behorende rituelen niet door de politiek nog door een ander geloof of opvatting mag geschonden worden. Handen af van ons geloof! Handen af van onze rituelen! Ik zit ook niet aan kerst of Pasen. Een beetje respect graag.
Daarnaast vind ik dat er eerst eens gekeken moet worden naar het leven van een dier. Ze zitten opgesloten, worden volgepropt, hebben enorme last van stress hun HELE (korte) leven, maar vervolgens maakt met zich druk om de slacht. Die op islamitische wijze diervriendelijker wordt uitgevoerd dan bij "verdoofd slachten". Het zou zo fijn zijn als men zich eens verdiept en écht opkomt voor de dieren(rechten)!
| This discussion has been closed. |