Sorry is geen excuus Rutte/Samson! Teken en deel voor een duidelijk signaal!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sorry is geen excuus Rutte/Samson! Teken en deel voor een duidelijk signaal!!.
Gast |
#262016-11-06 13:23Zorg is belangrijk, men hoeft zich toch niet blauw te betalen voor een politicus of voor een directeurtje. |
Gast |
#272016-11-06 14:29Omdat ik al jaren een zorgmijder ben. Ik wil ook naar t ziekenhuis kunnen voor de eventueele klachten of problemen die ik nu heb.Maar dat doe ik nu al jaren niet omdat ik daarna nog een vette rekening moet betalen bovenop de hoge maandelijkse premie die ik ook al verplicht ben om te betalen. Ik vindt als je weinig geld heb kun je niet ook nog dat eigen risico moeten betalen! Zodoende ga ik al jaren niet me eigen laten onderzoeken in t ziekenhuis tewijl ik dat eigenlijk wel wil. |
Gast |
#292016-11-06 16:08nee rutte en samson jullie zijn echt erg, zelf een lekker loontje hebben en alles goed geregeld, mensen die het minder hebben die moeten even €385 aan eigenbijdragen neer leggen wat ze misschien niet eens kunnen bekostigen en dan nog de zorg voor onze oudere die ze niet krijgen, echt schandalig ik vraag me af he als er een grote ramp in nederland gebeurt welke land staat er gelijk klaar voor ons ??? want ja wij staan altijd voor aan als er in een andere land een ramp gebeurt daar gaan miljarden naar toe en onze ouderen laat jullie als tweede kamer links leggen van jo zoek het lekker uit maar lekker geld naar griekeland doen nee het nederlandse volk zegt EERST EIGEN MENSEN rutte en samson |
Gast |
#30 Re:2016-11-06 16:16hey hey ik weet er is een pot bij de gemeente waar je recht op heb bijzondere bijstand is dat ook als je fysio nodig heb moeten hun dat betalen misschien een opsie maar ik snap je verhaal ik hoop dat je bij je gemeente daar voor terecht kan zij zijn jou verplicht om te helpen als burger #27: -
|
Gast |
#332016-11-06 21:41Jullie liegen en bedriegen de hele Nederlandse samenleving zonder ook maar met een oog te knipperen. Wat jullie de Nederlandse bevolking aandoen is gewoon niet te geloven. Luister eerst naar de eigen bevolking in plaats van naar de EU en Brussel. Alles wat is opgebouwd door de ouderen breken jullie zowat tot de bodem weer af. Op deze manier doorgaan is vragen om een opstand van de Nederlandse bevolking. Jullie moeten je diep en diep schamen. |
Gast |
#342016-11-06 22:42Er is nog nooit geen regering geweest die ons als minima zo heeft kaal geplukt en bedrogen als kabinet Rutte 1 en 2. Het is de laatste jaren ALTIJD de zwakkere in de samenleving die er aan moet geloven en dit is echt mens-onterend ! |
Gast |
#352016-11-07 08:10Omdat er een belofte is gemaakt dat leden van het Koninklijk huis een flinke belastingkorting krijgen en daar wil Rutte niet van afwijken. Er is ook een belofte gedaan aan het Nederlands volk dat er op 65 jarige leeftijd voor iedereen een redelijke ouderdomsvoorziening van kracht is. Rutte heeft zóveel beloftes gedaan aan het Nederlands volk die hij en zijn regering niet zijn nagekomen, dan is: SORRY niet meer op zijn plaats. Ik wens niet veel mensen een ziekte toe maar Mark Rutte een Diederick Samsom wens ik echt een ziekte van heel veel jaren toe waardoor ze geestelijk en lichamelijk heel afhankelijk worden van derden. Maar 3x per dag mogen plassen helaas de ziekte die ik ze toewens hebben ze een katheter nodig, kunnen zelf niet eten en drinken maar ze zijn nog net te goed om ze aan een sondevoeding te leggen. Dat heel hun familie hen laat barsten net zoals hun het Nederlandse volk hebben laten barsten. Alleen in de zomer mogen ze even een uurtje in de felle zon zitten zonder drinken. |
Gast |
#362016-11-07 12:26Om mee te helpen om dit beleid te stoppen !!! dus alletwee oprotten. |
Gast |
#382016-11-07 13:54Omdat het zelfs voor 2 verdieners een hap geld is ieder jaar. Terwijl de elite en zorgverzekeraars zich kapot lachen om ons |
Gast |
#392016-11-07 14:16Een niet te vertrouwen kabinet met pinokio als premier Hij en zijn vriendjes zitten er alleen voor zichzelf en de vluchtelingen De nederlander die echt hulp nodig is mag in de strond zakken Kijk naar onze oudjes kijk naar de zorg instellingen en onze premies In Duitsland is het veel goedkoper en veel beter geregeld |
Gast |
#412016-11-07 14:37ze geven foute gegevens door, leuk verteld op Prinsjesdag, de chronische zieken zijn altijd de dupe, er is veel armoede en die sukkels als rutte en samsom zien dat niet, met hun vette salaris, 't wordt tijd dat ze eens een poosje onder de norm gaan leven van 30 euro per week [ schuldsanering] |
Gast |
#422016-11-07 16:11Ik ben door een fout van artsen afgekeurd moet morfine gebruiken om elke dag met minder pijn te kunnen lopen en betaal door de fout van hun eigen bijdrage |
Gast |
#432016-11-07 16:46Omdat ik wil dat ze heel nederland naar de klote geholpen hebben en ik vind dat ze op moeren rotten. En hun salaris gelijk naar n minimum bijstands niveau moet gaan liefst nog minder. Laten ze maar eens vooelen hoe de meerderheid vh land moet vechten om rond te komen |
Gast |
#442016-11-07 17:29Dieven horen veroordeeld te worden dus ook die zogenaamde elite die halfe land in armoede gebracht hebben. |
Gast |
#462016-11-07 18:33Dit geeft het gevoel dat je financieel gestraft wordt of te wel een boete krijgt als je ernstig ziek / chronisch ziek bent. Ziek is al erg genoeg en dan er boven op ook nog eens financieel in de problemen komen, moest niet mogen. |
Gast |
#472016-11-07 18:53Laren we terug gaan naar het oude ziekenfonds systeem , inhouden van loon of uitkering dan betaald iedereen ( wat nu niet het geval is) half nerderland betaald niet , daarom dat die bijdrage zo hoog is, en als je inkomen te hoog is ( was toen ook ) moet je zelf een verzekering afsluiten , terug naar het oude systeem |
Gast |
#482016-11-07 19:22nou het begon eigenlijk al met balkellende na zuur komt zoet nou nu na een jaar of 12 is het voor de meeste mensen nog steeds zuur daar is weinig aan verandert met die dief Rutte en consorten ze hebben alleen hun eigen zakken gevuld en die van die zogenaamde elite het zijn de grootse criminelen wij mogen niet stelen maar zij wel en ze dulden concurentie. |
Gast |
#492016-11-07 19:31omdat ik net als veel leeftijd genoten me blauw betaaal aan zorgkosten gewoon omdat je als je wat ouder word van alles gaat mankeren. En dat hebben de jongeren niet in de gaten. |
Gast |
#502016-11-07 19:31Omdat we het zat zijn constant belogen bestolen te worden door die haagse maffia bende! En dan sorrie? meneer rutte u samen met die kale van de allochtonenpartij zou zich diep diep diep moeten schamen om het nederlandse volk zo te verraden en te denken dat je er nog mee weg komt ook viespeuken!!!! Afvoeren die gasten alleen zou ik niet weten wie het dan dan moet gaan doen. Eigenlijk zou heel nederland 15 maart thuis moeten blijven maar dan ook iedereen!!!! Dan kun je lachen want dan erkennen wij ze niet meer als machthebbers en dan staan ze internationaal zwaar voor LUL kijken of er dan nog wat valt te lachen meneer rutte!!!! |
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Behoud de NS JongerenDagkaart
2560 Gemaakt: 2025-06-24
🆘 Red voetbalvereniging Batavia’90 – Laat de gemeente niet wegkijken!
715 Gemaakt: 2025-06-28
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
323 Gemaakt: 2025-07-05
Steun Poptempel De Kuip
9372 Gemaakt: 2024-10-12
Gort over de grens moet blijven.
5592 Gemaakt: 2025-06-16
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
220 Gemaakt: 2025-07-03
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
295 Gemaakt: 2025-06-25
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
5283 Gemaakt: 2025-06-15
Pak ons buitenzwembad niet af!
1826 Gemaakt: 2025-06-02
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
565 Gemaakt: 2022-05-17
Geen windmolens op de Grashoek
70 Gemaakt: 2025-07-03
Betonstop Maria-ter-heide/ Brasschaat
266 Gemaakt: 2025-06-17
Tegen het rookverbod op terassen
1280 Gemaakt: 2025-02-02
Nee tegen een moskee
203 Gemaakt: 2025-06-20
Laat de johannesschool bestaan
461 Gemaakt: 2025-06-16
Stop de container MSNU9636101!
36 Gemaakt: 2025-07-04
Breng buslijn 461 en de sneltram terug op koers – genoeg omwegen, tijd voor oplossingen!
73 Gemaakt: 2025-06-23
Widjai bezorger post nl
192 Gemaakt: 2025-06-25
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65781 Gemaakt: 2023-01-17
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2916 Gemaakt: 2024-10-23