Sorry is geen excuus Rutte/Samson! Teken en deel voor een duidelijk signaal!!

Gast

2016-11-06 13:23

Zorg is belangrijk, men hoeft zich toch niet blauw te betalen voor een politicus of voor een directeurtje.

Gast

2016-11-06 14:29

Omdat ik al jaren een zorgmijder ben. Ik wil ook naar t ziekenhuis kunnen voor de eventueele klachten of problemen die ik nu heb.Maar dat doe ik nu al jaren niet omdat ik daarna nog een vette rekening moet betalen bovenop de hoge maandelijkse premie die ik ook al verplicht ben om te betalen. Ik vindt als je weinig geld heb kun je niet ook nog dat eigen risico moeten betalen! Zodoende ga ik al jaren niet me eigen laten onderzoeken in t ziekenhuis tewijl ik dat eigenlijk wel wil.

Gast

2016-11-06 15:51

Ik heb het helemaal gehad met deze leugennaars oprotten..

Gast

2016-11-06 16:08

nee rutte en samson jullie zijn echt erg, zelf een lekker loontje hebben en alles goed geregeld, mensen die het minder hebben die moeten even €385 aan eigenbijdragen neer leggen wat ze misschien niet eens kunnen bekostigen en dan nog de zorg voor onze oudere die ze niet krijgen, echt schandalig ik vraag me af he als er een grote ramp in nederland gebeurt welke land staat er gelijk klaar voor ons ??? want ja wij staan altijd voor aan als er in een andere land een ramp gebeurt daar gaan miljarden naar toe en onze ouderen laat jullie als tweede kamer links leggen van jo zoek het lekker uit maar lekker geld naar griekeland doen nee het nederlandse volk zegt EERST EIGEN MENSEN rutte en samson

Gast

#30 Re:

2016-11-06 16:16

hey hey  ik weet er is een pot bij de gemeente  waar je recht op heb   bijzondere bijstand is  dat ook als je fysio  nodig heb  moeten hun dat betalen misschien een opsie  maar ik snap je verhaal ik hoop dat je bij je gemeente daar voor terecht kan zij zijn jou verplicht om te helpen als burger #27: -  

Gast

2016-11-06 17:42

Omdat Nederland Door deze regering geen Nederland meer is

Gast

2016-11-06 18:53

Ben met pensioen en daar ook al op gekort.

Gast

2016-11-06 21:41

Jullie liegen en bedriegen de hele Nederlandse samenleving zonder ook maar met een oog te knipperen.
Wat jullie de Nederlandse bevolking aandoen is gewoon niet te geloven.
Luister eerst naar de eigen bevolking in plaats van naar de EU en Brussel.
Alles wat is opgebouwd door de ouderen breken jullie zowat tot de bodem weer af.
Op deze manier doorgaan is vragen om een opstand van de Nederlandse bevolking.
Jullie moeten je diep en diep schamen.

Gast

2016-11-06 22:42

Er is nog nooit geen regering geweest die ons als minima zo heeft kaal geplukt en bedrogen als kabinet Rutte 1 en 2. Het is de laatste jaren ALTIJD de zwakkere in de samenleving die er aan moet geloven en dit is echt mens-onterend !

Gast

2016-11-07 08:10

Omdat er een belofte is gemaakt dat leden van het Koninklijk huis een flinke belastingkorting krijgen en daar wil Rutte niet van afwijken. Er is ook een belofte gedaan aan het Nederlands volk dat er op 65 jarige leeftijd voor iedereen een redelijke ouderdomsvoorziening van kracht is. Rutte heeft zóveel beloftes gedaan aan het Nederlands volk die hij en zijn regering niet zijn nagekomen, dan is: SORRY niet meer op zijn plaats. Ik wens niet veel mensen een ziekte toe maar Mark Rutte een Diederick Samsom wens ik echt een ziekte van heel veel jaren toe waardoor ze geestelijk en lichamelijk heel afhankelijk worden van derden. Maar 3x per dag mogen plassen helaas de ziekte die ik ze toewens hebben ze een katheter nodig, kunnen zelf niet eten en drinken maar ze zijn nog net te goed om ze aan een sondevoeding te leggen. Dat heel hun familie hen laat barsten net zoals hun het Nederlandse volk hebben laten barsten. Alleen in de zomer mogen ze even een uurtje in de felle zon zitten zonder drinken.

Gast

2016-11-07 12:26

Om mee te helpen om dit beleid te stoppen !!! dus alletwee oprotten.

Gast

2016-11-07 13:53

omdat ik mij erg genaaid voelt door deze onzaligmakende personen

Gast

2016-11-07 13:54

Omdat het zelfs voor 2 verdieners een hap geld is ieder jaar. Terwijl de elite en zorgverzekeraars zich kapot lachen om ons

Gast

2016-11-07 14:16

Een niet te vertrouwen kabinet met pinokio als premier
Hij en zijn vriendjes zitten er alleen voor zichzelf en de vluchtelingen
De nederlander die echt hulp nodig is mag in de strond zakken
Kijk naar onze oudjes kijk naar de zorg instellingen en onze premies
In Duitsland is het veel goedkoper en veel beter geregeld

Gast

2016-11-07 14:25

Nee is nee en niet ja met aanpassingen dus is en blijft het nee

Gast

2016-11-07 14:37

ze geven foute gegevens door, leuk verteld op Prinsjesdag, de chronische zieken zijn altijd de dupe, er is veel armoede en die sukkels als rutte en samsom zien dat niet, met hun vette salaris, 't wordt tijd dat ze eens een poosje onder de norm gaan leven van 30 euro per week [ schuldsanering]

Gast

2016-11-07 16:11

Ik ben door een fout van artsen afgekeurd moet morfine gebruiken om elke dag met minder pijn te kunnen lopen en betaal door de fout van hun eigen bijdrage

Gast

2016-11-07 16:46

Omdat ik wil dat ze heel nederland naar de klote geholpen hebben en ik vind dat ze op moeren rotten.
En hun salaris gelijk naar n minimum bijstands niveau moet gaan liefst nog minder.
Laten ze maar eens vooelen hoe de meerderheid vh land moet vechten om rond te komen

Gast

2016-11-07 17:29

Dieven horen veroordeeld te worden dus ook die zogenaamde elite die halfe land in armoede gebracht hebben.

Gast

2016-11-07 17:46

wordt een beetje ziek van al die liegende eurofielen.

Gast

2016-11-07 18:33

Dit geeft het gevoel dat je financieel gestraft wordt of te wel een boete krijgt als je ernstig ziek / chronisch ziek bent. Ziek is al erg genoeg en dan er boven op ook nog eens financieel in de problemen komen, moest niet mogen.

Gast

2016-11-07 18:53

Laren we terug gaan naar het oude ziekenfonds systeem , inhouden van loon of uitkering dan betaald iedereen ( wat nu niet het geval is) half nerderland betaald niet , daarom dat die bijdrage zo hoog is, en als je inkomen te hoog is ( was toen ook ) moet je zelf een verzekering afsluiten , terug naar het oude systeem

Gast

2016-11-07 19:22

nou het begon eigenlijk al met balkellende na zuur komt zoet nou nu na een jaar of 12 is het voor de meeste mensen nog steeds zuur daar is weinig aan verandert met die dief Rutte en consorten ze hebben alleen hun eigen zakken gevuld en die van die zogenaamde elite het zijn de grootse criminelen wij mogen niet stelen maar zij wel en ze dulden concurentie.

Gast

2016-11-07 19:31

omdat ik net als veel leeftijd genoten me blauw betaaal aan
zorgkosten gewoon omdat je als je wat ouder word van alles gaat mankeren. En dat hebben de jongeren niet in de gaten.

Gast

2016-11-07 19:31

Omdat we het zat zijn constant belogen bestolen te worden door die haagse maffia bende! En dan sorrie? meneer rutte u samen met die kale van de allochtonenpartij zou zich diep diep diep moeten schamen om het nederlandse volk zo te verraden en te denken dat je er nog mee weg komt ook viespeuken!!!! Afvoeren die gasten alleen zou ik niet weten wie het dan dan moet gaan doen. Eigenlijk zou heel nederland 15 maart thuis moeten blijven maar dan ook iedereen!!!! Dan kun je lachen want dan erkennen wij ze niet meer als machthebbers en dan staan ze internationaal zwaar voor LUL kijken of er dan nog wat valt te lachen meneer rutte!!!!