Nu geldpompen en straks verzuipen; zeg nu nee tegen het zwembad!


Gast

#1

2016-04-21 18:08

Omdat ik het volledig eens ben met de dorpsraad en hen wil ondersteunen met deze actie. Heb het gevoel dat zij wel wat doen met onze klachten in tegen stelling tot de gemeente daar word de gewone burger niet gehoord

Gast

#2

2016-04-21 18:09

Laten ze dit geld maar aan de zorg en de ouderen besteden..

Gast

#3

2016-04-21 18:16

Het hoort niet in Vriezenveen kost ook te veel

Gast

#4

2016-04-21 18:42

We worden kapot bezuinigd Geld voor de thuishulp is er niet 'Miljoenen gaan naar het buitenland Ze hadden beter in de Westerhaar het zwembad open kunnen houden En gratis zwemlessen geven Dit is verspilling waar je niks aan hebt.Zal wel weer verzonnen zijn door een ambtenaar die verder niks te doen heeft

Gast

#5

2016-04-21 18:46

omdat ik ertegen ben dat er zoveel geld geleend moet worden voor iets dat niet nodig is , er is al een zwembad en dat kan opgeknapt worden indien nodig

Gast

#6

2016-04-21 19:19

Teveel geld genoeg over de balk gegooid laten ze nu zorgen dat de financiën op orde komt.

Gast

#7

2016-04-21 19:27

Beste gemeente Twenterand, steek het geld aub in het bestrijden van het drugsprobleem. Ik verwacht als belastingbetaler namelijk dat je daar serieus aandacht aan besteed en het probleem de baas wordt.

Gast

#8

2016-04-21 19:51

Omdat ik van mening ben dat het geld beter besteed kan worden, in Hardenberg,Wierden en Almelo zijn overdekte zwembaden. Het lijkt nu een prestige project te worden, besteed het geld aan veiliger maken van dorpskernen. Leg rondwegen aan, zorg dat er 24 uurs bezettingen op de Politieburo's van de grote kernen zit . Bestrijd het drugsprobleem in de Gemeente. Alles behalve een nieuw zwembad !!

Gast

#9 Re:

2016-04-21 19:52

#2: -  

Ook dat niet je gaat toch niet zoveel geld lenen omdat het toch op moet gewoon niets doen zorgen dat ze de begroting op orde krijgen en wij Twenteranders niet voor de kosten opdraaien die de cristelijke partijen veroorzaken. 


Gast

#10

2016-04-21 20:10

Ik ben er tegen om zoveel geld te LENEN voor een zwembad dat onnodig is. Geld dat er niet is kan je niet uitgeven. En dat geld verdien je ook nooit terug met zo'n simpel klein badje. Dus zullen de inwoners dit moeten ophoesten. Nee daar bedanken wij voor.
Anna

#11 Eerste zorg is onze jeugd en ouderen. HET GAAT OM MENSEN

2016-04-21 20:18

Laat de gemeente eerst de boel eens financieel op orde maken. Als ik lees dat gemeente Twenterand nog flink korting krijgt van de regering van dik 1 miljoen op jeugd/zorg/huishoudelijke hulp en dit soort zaken, moeten we dit eerst maar eens regelen voor onze mensen. De jongeren met drugsproblemen helpen of liever meer doen om het te voorkomen. Misschien kan de gemeente daarna in betere tijden met zo'n voorstel over een nieuw binnenzwembad komen. Hoewel er genoeg zwemwater in onze omgeving te vinden is en zo'n bad helemaal niet nodig is. Ik heb familie die in zijn gemeente geen zwembad heeft en naar een dorp 10 kilometer verderop gaat. We hebben het hier over een luxe zwemprobleem.


Gast

#12

2016-04-21 20:53

Heel Twenterand moet betalen voor een duur zwembad in Vriezenveen ?? Volgens mij kunnen die miljoenen veel beter besteed worden !!!

Gast

#13

2016-04-21 21:06

De huidige voorzieningen zijn voor de komende jaren ruim voldoende.

Gast

#14

2016-04-21 21:09

Er zijn al genoeg voorzieningen waarmee de inwoners de komende jaren vooruit kunnen

Gast

#15

2016-04-21 21:11

Gemeente twenterand moet maar is in belangrijke dingen geld pompen dan in een luxe zwembad.
Laten ze maar eerst zorgen dat ze weer financieel gezond worden

Gast

#16

2016-04-21 21:37

Zinloze geldverspilling..

Gast

#17

2016-04-21 22:12

Geld lenen voor iets wat de meerderheid van de bevolking van twenterand niet wil.Luister naar jullie inwoners van de gemeente deze inwoners hebben jullie gekozen om hen te vertegenwoordigen in de gemeenteraad.Dus neem uw taak serieus en vertegenwoordig de inwoners van twenterand.

Gast

#18

2016-04-21 22:24

Omdat t niet nodig vind dat vriezenveen nieuw zwembad krijgt. Geef t liever uit aan wat anders!

Gast

#19

2016-04-22 05:33

zijn belangrijker zaken dan een nieuw zwembad denk aan onze ouderen
Hammenaar

#20 Geen zwembad

2016-04-22 06:09

Wil de gemeente een nieuw overdekt zwembad bouwen terwijl het geld er niet is!  Voor de mensen uit Vriezenveen is Almelo nog dichterbij dan voor ons een overdekt bad in Beerze, Ommen, Hardenberg of Wierden. Natuurlijk is het beloofd, maar er is ons hammenaren ook zoveel beloofd, onze voorzieningen zijn ook weg, maar het lukt ons ook, dus kom op twenteranders laten we van het investeren in een overdekt bad afzien en eerst zorgen dat de ouderen voldoende zorg krijgen en er goede hulpverlening richting het drugsgebruik komt. Oké ander potje, maar zelfde gemeente... Kom op Twenterand!


Gast

#21

2016-04-22 07:28

Hier hebben ze onze zwembad weggehaald, in de hoop dat wij naar Vriezenveen gaan om te gaan zwemmen?
Dacht het niet... En dan notabene een nieuwe in Vriezenveen bouwen?
Hier krijgen wij niets en in Vriezenveen kan alles ....mensen kom op voor je eigen dorp!!!
Laten ze eerst hier voor de medemens zorgen....wij ware beter af geweest als wij niet bij Twenterand hoorden!

Gast

#22

2016-04-22 08:24

Een zwembad bouwen van 9 miljoen euro? En ook nog eens van geld dat er niet is! Serieus wie bedenkt dat?


Gast

#23

2016-04-22 09:29

Een sober bad vervangen door weer een sober bad op de zelfde plaats heeft geen enkele toegevoegde waarde.

Gast

#24

2016-04-22 10:19

Eerst het zwembad aan de Westerhaar slopen en dan in vriezenveen 1 bouwen graftakken zijn het
Gast

#25 Wel een nieuw zwembad

2016-04-22 14:16

Doet me zeer aan de ogen om te zien dat er zoveel mensen er tegen een nieuw overdekt zwembad zijn.

Maar als er een nieuw voetbal veld moet komen dan is er wel geld voor, Wat zouden die mensen er van vinden als zijn in een andere gemeente moeten gaan voetballen, dan pikken zij dat toch ook niet.

Het zwembad wordt niet voor alleen vrijzwemmen gebruikt maar ook voor zwemwedstrijden en door wel 3 zwem & polo verenigingen die zitten te springen om extra bad water om alle zwemmers en polo-ers meerdere training te kunnen aanbieden. Dit is ook een (top)sport en wordt door diverse zwemmers op landelijk niveau gezwommen.

als je ook voor de zwemsport respect hebt teken je de petitie niet en stem je eerder voor een nieuw zwembad.