Stop het nieuwe parkeerbeleid in Ede centrum!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop het nieuwe parkeerbeleid in Ede centrum!.


Gast

#201

2016-04-01 12:21

Dit slaat nergens op! Compleet tegen. Wil je nog meer panden van winkels in ede leeg hebben staan? Doe dan vooral dit. Het word steeds onplezieriger om te gaan winkelen op deze manier.

Gast

#202

2016-04-01 17:19

Vrijdag-avond, parkeerterreinen grotendeels leeg! Men is zeker aan het winkelen in V'daal. Steun de winkeliers nu!

Gast

#203

2016-04-01 17:26

Omdat dit een schandalig parkeerbeleid is welke uitsluitend het financiële voordeel van de gem. Ede beoogt. Winkeliers en bezoekers worden de dupe van dit (wan)beleid. Welke politieke partij gooit z.s.m. de knuppel in het hoenderhok? Stop met die idioterie!
rens

#204

2016-04-01 22:51

ook ik ga niet meer (on)gezellig winkelen in het Dorp van Ede 30% staat al leeg door veel te hoge huren van de huizenmelkers en nu dit weer reed om 1 uur langs het kuiperplein en was bijna leeg en dat op de vrijdag waar je normaal in de file stond, lekkere winst Ede . Laat de politie eens survieren in de parken waar alleen gewandeld mag worden dan verdienen ze in een dag een maandloon

 


Gast

#205

2016-04-02 14:10

veel te duur en onhandig, slecht voor de mkb.

Gast

#206

2016-04-03 08:28

Ze moeten mensen naar ede centrum toetrekken en niet afstoten met dit parkeerbeleid.

Juist in deze tijd.. dat winkels het moeilijk hebben

Gast

#207

2016-04-03 11:11

Vooraf € 2,- betaald voor een uurtje. Veel teveel en absoluut niet relaxed winkelen!

Gast

#208

2016-04-03 11:53

Dit gaat echt nergens meer over, niemand heeft zo nog zin om naar "het dorp" te gaan en zo verdwijnen er alleen maar nog meer winkels.

Gast

#209

2016-04-04 13:58

Vooraf betalen is echt niet te doen. Dan schat ik altijd te laag en loop kans op een flinke boete...of ik moet me haasten en ga dan niet nog even op een terrasje zitten. Betalen prima (maar mag ook wel wat minder) maar dan gewoon achteraf.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-04-04 14:22


Jack

#211

2016-04-06 12:32

Lekker dan, gaan wij terug naar de jaren '80 toen je nog geld vooraf in de parkeermeter moest gooien. Wat een acherlijke besluit! Ik ga voortaan wel naar Veenendaal. Daar zijn ze tenminste wel klant vriendelijk. 


Gast

#212

2016-04-06 13:06

Het winkelt heel ongemakkelijk door vooraf te betalen ,je moet steeds naar de tijd kijken. We hebben nergens meer kunnen lunchen doordat we geen tijd meer hadden.Volgende keer gaan we ergens anders winkelen

Gast

#213

2016-04-06 14:36

Ik heb niets tegen betaald parkeren, hoewel ik Ede wel aan de dure kant vind. Ik betaal liever achteraf, maar wel per minuut en niet per 15 minuten. Toch zal ik mijn auto nooit meer in Ede op de pleinen parkeren en wel om deze reden:

Ik wil geen apps op mijn mobiel omdat ik deze nooit vertrouw. Waarom zouden er anders zoveel kleine lettertjes nodig zijn voordat je een app kunt installeren? Je weet nooit wie met welke gegevens aan de haal gaat. En ik wil ook mijn kenteken niet invullen op een automaat. Het gaat niemand wat aan hoe vaak en waar ik mijn auto parkeer. De gegevens komen in de pot Big Data, worden ergens aan je profiel toegevoegd en verkocht aan allerlei bedrijven. Veel bedrijven worden rijk van andermans gegevens, zonder de gedupeerde in te lichten. Natuurlijk wordt er gezegd dat het veilig is, maar ik weet zeker dat ze daar over een paar jaar op terug komen.

Ik parkeer mijn auto liever in Wageningen waar je ook vooraf moet betalen, maar gewoon een bonnetje achter de vooruit kan leggen.

Wat ik trouwens absurd vind is dat er verschil wordt gemaakt voor de BTW of het parkeergeld vooraf of achteraf wordt betaald. Of over al het parkeergeld zou BTW geheven moeten worden of nooit. Misschien moeten de gemeenten hier meer aandacht aan besteden. Zij kunnen ervoor zorgen dat de wet gewijzigd wordt en dan kunnen we weer terug naar het oude systeem. Over geldverspilling gesproken...


Gast

#214

2016-04-06 15:09

Pure zakkenvullerij van de gemeente. Belparkeren is geen optie voor mensen die niet zo vaak in het centrum komen. De bijkomende kosten daarvan zijn veel te hoog. Leon Meijer praat slechts politieke lulkoek !

Gast

#215

2016-04-06 16:18

Leon Meijer liegt dat het gedrukt staat. Politiek geouwehoer, meer niet ! De parkeerders, maar vooral de winkeliers zijn de dupe en Ede wordt een spookstad. Met dank aan Leon Meijer en zijn trawanten. Doei....ik ben naar Veenendaal !!!

Gast

#216

2016-04-06 16:29

Ik vind de parkeertarieven al jaren te hoog en heeft er bij mij voor gezorgd dat Ik uit week naar omliggende plaatsen. Deze manier van parkeergeld betalen maakt het nog onaantrekkelijker, ook met bel parkeren. Je moet namelijk bij deze vorm van parkeren ook nog extra betalen aan het parkeersysteem waar op je geabonneerd bent.

Gast

#217

2016-04-06 20:02

Omdat ik vind dat parkeren in Ede goedkoper moet en nooit ooradbetaald moet worden! Hiermee jaag je de mensen weg uit het centrum!

Gast

#218

2016-04-07 11:57

Ik vind het huidige vooraf afrekenen bij parkeren oneerlijk. Het oude systeem-achteraf betalen - was wel eerlijk.

Gast

#219

2016-04-07 15:21

Belachelijk terwijl het centrum leeg staat en sfeerloos is om de mensen weg te jagen Door het parkeren in gewikkeld en duurder te maken Door middel van een parkeer app.De jonge generatie besteld al alles online en op deze manier gaat iedereen alles online bestellen omdat het geen gedoe is.De meeste mensen die ik spreek gaan al naar Veenendaal.
EdeRules

#220 Tja..

2016-04-07 18:28

.. dacht ik na het lezen van een interview met Leon Meijer in Ede Stad. "In steenwijk kun je gratis parkeren, maar daar is niets te beleven...".... Hij is blijkbaar nooit in Steenwijk geweest.. een stads dorp met meer activiteit en levendigheid danEde Centrum. 

Daarnaast geeft de wethouder aan dat het beleid niet verandert, maar dat er wel een onderzoek loopt naar het huidige parkeerbeleid in relatie tot bezoekers Centrum. Ik zeg, wat een geld over de balk smijten. Ver

En zijn antwoord op gratis parkeren in Veenendaal, dat daar niet zo veel winkels zitten, doet mij toch enigzins twijfelen aan de kundigheid van de wethouder. 

De argumentaties voor het nieuwe Parkeerbeleid gaan alle zuiverheid te boven, luister naar de mensen, de ondernemers, de bezoekers, en maak er nu echt eens wat van!

Succes

EdeRules

#221 Re:

2016-04-07 18:35

#213: -  

 Helemaal mee eens! Wat een quats, dat je altijd en overal maar je mobiele telefoon bij je moet hebben. En daarin ook nog eens al je gegevens via een app moet opslaan en bewaren. Ik ben 31, maar wil ook gewoon op pad kunnen zonder de noodzaak van een mobiel.

Daarnaast komt steeds meer naar voren dat de veiligheid en privacy van gebruik van apps zo lek is als een mandje. 


Gast

#222

2016-04-07 21:55

Het is bizar hoeveel je moet betalen voor het parkeren, en dan nu vooraf berekenen is een stap te ver.. Om het winkelen aangenaam te houden teken ik voor deze petitie!

Gast

#223

2016-04-08 10:20

Niet eens met dit parkeerbeleid

Gast

#224

2016-04-08 14:19

Belachelijk parkeerbeleid in Ede.
Neem een voorbeeld aan Veenendaal.

Gast

#225

2016-04-09 14:07

Ze zijn niet wijs geworden....