Verkeerde prioriteiten zedenpolitie Groningen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Verkeerde prioriteiten zedenpolitie Groningen.


Gast

#1

2011-06-17 22:32

Niet te geloven! Doofpot? Dat scheelt misschien werk bij de politie.

Gast

#2

2011-07-23 18:11

Nederland is gekaapt door 'elites' die zich niets aantrekken van de rechtstaat en de burgers
ws

#3

2011-10-27 22:06

Het is een feit dat opstapelingen van "belangrijkere" delicten(fietslichtbekeuringen) eerst voorrang hebben bij de politie. Bovendien, het gaat hierbij toch om "verstandelijk gehandicapten" , die hebben toch niet dezelfde gevoelens als anderen???

Nee wat je hiet ziet is een fraai staaltje klassejustitie die pijnlijk duidelijk wordt als je dit leest.
De manier waarop hier door justitie en politie is gereageerd is van een amateuristich niveau, geen rechtsstaat waard.
Van elitaire politici als Opstelten hoeven we eigenlijk niets te verwachten, dit staat vast..
Zolang het inkomen van deze politici maar binnengeharkt kan worden.
weegschaal
Gast

#4

2012-07-19 23:46

Het is tegenwoordig (of altijd al)
dat de daders vrij uit gaan en de
slachtoffers dubbel worden gestraft!

DH

#5 misbruik

2012-09-25 15:05

Wordt tijd dat die vuile onzekere misbruikers met pek & veren de stad uitgetrapt worden ipv beschermd worden door de politie.
helemaal mee eens

#6 Re: helemaal mee eens

2012-11-26 19:47

#4: weegschaal -

idd weegschaal helemaal mee eens heb het zelf aan de lijve ondervonden

ben inmiddels al 5 jr aan het vechten maar je wordt gewoon niet gelooft en dan heb ik het dan helaas niet alleen

over de politie maar ook je eigen mensen die je lief hebt nemen het met een korreltje zout je mag het als slachtoffer lekker zelf uit gaan zoeken

afz : anoniempje


Gast

#7 Re: Re: helemaal mee eens

2012-12-24 13:05

#6: helemaal mee eens - Re: helemaal mee eens

Hoi Anoniempje,

 

inmiddels een brief ontvangen van ministerie algemene zaken. Komende brieven beantwoorden ze niet meer maar nemen ze ter kennisgeving aan...dooddoener. Inmiddels 7000 handtekeningen. Kunnen we nog samen iets doen, denk je?

06-51186674

 

met vr. groet, Lenie


Gast

#8 Re: misbruik

2012-12-24 13:07

#5: DH - misbruik

Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Heb je nog een suggestie hoe ik mijn gelijk kan krijgen?

Lenie


Gast

#9 Re:

2012-12-24 13:08

#3: ws -

je had gelijk.....nog steeds niets......


Gast

#10

2015-03-25 15:27

Ten eerste omdat ik van mening ben dat justitie in Nederland niet naar behoren functioneert en omdat de straffen voor dit soort ernstige delicten waarbij blijvend leed word aangedaan veel te laag zijn en omdat maar al te vaak door vormfouten of een verkeerde voorstelling van de feiten wordt gegeven dit soort zaken onder gesneeuwd raken of in het ergste geval helemaal geseponeerd worden! Het is tenenkrommend vind ik.

Gast

#11

2015-03-25 15:31

Simpelweg omdat ik dit soort zaken, of niet-of veel te kort bestraft word. Verder sta ik volledig onder bovenstaande mening van mijn man en wens ik u heel veel sterkte.