STOP MIGRATIE

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP MIGRATIE.


Gast

#1

2016-01-26 22:29

Wij worden steeds meer de riem aangetrokken om te besparen terwijl de dikbetaalde witte boorden de grenzen laten overspoelen wegens incompetentie en eigenbelang.
Dit zijn geen vluchtelingen meer die vluchten voor oorlog en geweld, moest dit echt zo zijn, waar zijn dan hun vrouwen en kinderen? Europa wordt overspoeld door een leger jonge mannen onder het mom van vluchteling.

Gast

#2

2016-01-26 23:23

De regering leert niet uit het verleden. Van integratie is alweer geen sprake. Na 40 jaar maakt men nog steeds dezelfde fouten. Begin met integratie cursussen en verplichte Nederlandse lessen in de asielcentra. Het merendeel van deze mensen zal enkel op onze kosten leven en onze sociale zekerheid compleet uithollen. Er is al geen werk genoeg voor de Belg en het pensioen is al enorm laag in vergelijking met onze buurlanden. Dit kan zo niet verder. Een massa verhuis is geen oplossing. Er moet geen geld aan asiel besteed worden, wel aan de heropbouw en verovering van de landen in oorlog. Help de mensen daar, niet hier!


Gast

#3

2016-01-26 23:48

Wanneer wordt de politiek eens wakker . En ik bedoel niet enkel in dit land. Al deze zogenaamde vluchtelingen willen maar 1 ding en dat is ons domineren . Ons land overnemen en hun regels hier in het westen opleggen. Stuur die toch allemaal terug naar hun land van herkomst en diegene die het hier niet mee eens zijn dat die maar ineens meegaan. Al de moslims mogen ineens mee , gematigde moslims bestaan NIET ,heren ministers !!! Jullie leven in een sprookjes wereld. Multiculturele werelden werken NIET! Zolang er godsdiensten zijn of gelovers van een niet en nooit bestaande messias zijn zal er oorlog bestaan. Dit wil niet zeggen dat het westen voor hun eigen ellende moet opdraaien. Eerst is er geen geld en moeten de Europeanen langer werken en nu is er blijkbaar geld met HOPEN om al deze zogenaamde sukkelaars ( wolven in schaapsvacht) te helpen. Probeer als Belg maar eens een huis van het ocmw en geld te krijgen als Belg die in de problemen zit . Je zal nogal uitgelachen worden. En stop nu eens eindelijk met regels toe te passen in teken van de Islam . Varkensvlees op scholen terug inbrengen, Bourka uit , gezicht volledig herkenbaar en westers kleden of terug naar je land van herkomst. Inburgeren betekend leven zoals in het land waar je verblijft , ben je niet akkoord ?: GA DAN TERUG EN BEGIN ONS TOCH NIET LASTIG TE VALLEN. Wij gaan toch ook niet in een islamland in een moskee met onze schoenen aan . Profiteren van de onnozele en te domme ministers die het verschil nog niet zien tussen echte ellende en overrompeling van hun eigen land. Europa had er nooit mogen komen en staat nu op barsten. Voer de grens controles terug in . Geen dubbel paspoort meer toekennen . Spook je iets uit als buitenlander , stuur dan alle familieleden in één klap terug . Misschien kunnen we dan terug onze achterdeur openlaten staan zoals 40 jaar terug zonder dat je huis leeggehaald wordt.
Ministers zijn de grootste dommeriken die er bestaan op de hele planeet . Blind, doof maar lullen als de grootste idioot die ooit op de planeet is geboren. EUROPA , WIJ ZIJN HET BEU !!!!
BELGIË is voor Belgen en voor niemand anders . De revolutie ( burgeroorlog zit eraan te komen) en als je dat niet ziet ben je zo dom als de politiekers. En geloof me , niet alleen in België staan we op de rand van de afgrond.

Voor mij mogen ze een muur rond België bouwen , maar eerst de zogenaamde Belgen buitenzetten. Nooit racist geweest maar door de Moslims en ander rot gespuis geef ik geen zier meer om die bastaarden. Voor mij mag het leger en de politie het geld krijgen dat ze nu aan de vluchtelingen geven . Brussel en nog andere rot plaatsen eens deftig uitmesten vandaag nog liever dan morgen . EN als ze iets vinden gewoon terug het vuurpeleton invoegen. Kort en krachtig .Misschien dat ze het dan wel verstaan.   


Gast

#4 Re:

2016-01-27 05:27

#3: -  akkoord! Vluchtelingen buiten en niet-geïntegreerden buiten!

 


Gast

#5

2016-01-28 13:27

De titel spreekt van deze petitie voor zich!!! 95% is economisch islamitisch migrant. Zij zijn degene die heel Europa kapot maken!!! Wij moeten ervoor zorgen dat HELEMAAL NIEMAND de EU meer binnenkomt. Wij moeten eerst aan ons eigen WESTERSE volk denken. Hier zijn problemen genoeg!!! En deze problemen komen hoofdzakelijk voort uit de verschrikkelijke islamcultuur. Deze mensen kunnen en willen hun eigen mentaliteit (deze hebben ze niet, maar is hun vanaf baby af aan opgelegd hoe ze zich moeten misdragen!!!) meenemen en voortzetten in onze westerse cultuur. Ik heb ooit gewerkt met kinderen en jong volwassenen van allochtone afkomst. Het gros hiervan heeft totaal, maar dan ook totaal GEEN RESPECT voor ons. Grote bekken, vrouwonvriendelijk, meisjes onderdrukkend etc. etc. etc. Wij, echte Europeanen zitten niet op dit ongedierte te wachten. Ze kijken zielig in de camera; praten op een zielig toontje, totdat de buit (verblijfsvergunning, uitkering, huis etc. etc. ) binnen is. Dan gaan ze los....Moet je zien hoe Europa wordt overspoeld met dit LIEGENDE EN BEDRIEGENDE TUIG!!!! Allemaal laten teruglopen..................


Gast

#6 Re:

2016-01-28 13:33

#3: -  

 Geweldig krachtig verwoord!!! Uitmesten Europa en alles weer bij het oude normale!!! Islam hoort nergens!!!


Gast

#7

2016-01-28 21:30

Vraag is wie is dan geïntegreerd? Zal uiteindelijk de Vlaming niet uiteindelijk van de Waal zeggen dat die niet goed geïntegreerd is? Zal de West-Vlaming niet uiteindelijk van de Limburger zeggen dat die niet goed geïntegreerd is? Zal de Anewerpenaar niet uiteindelijk van de Brusselaar zeggen dat die niet goed geïntegreerd is? Zal Berchem niet uiteindelijk zeggen dat Hoboken niet goed geintegreerd is? Zijt gij het?


Anonymous

#8 Re:

2016-01-28 21:32

#5: -  

 Wie verwijt u geen respect te hebben? Wie ik hier hoor spreken over "tuig", "grote bekken", "ongedierte" enzovoorts, toont zelf allerminst "respect" en heeft geen recht van spreken over anderen.

ik betwijfel ernstig of wij wel mensen als u in ons land willen hebben.


Gast

#9

2016-07-08 11:09

Van mij mogen er buitenlanders zijn in belgië. Maar met mate.
Ze bleven echter maar massaal toestromen. de natuurlijke bevolkingssaldo is lichtjes negatief maar doordat ze maar blijven toestromen groeit de bevolking hier toch elk jaar. Voor mij is het echt genoeg geweest nu. We zijn hier met genoeg mensen in ons klein landje. Als het zo blijft doorgaan zijn binnen 50 jaar de autochtone Belgen in de minderheid. Ik ben geen racist maar dat is de bedoeling niet. Dan staat ons land op zijn kop!!!!!