Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hij moet mij proberen te schoppen dan sloop ik die zelfde persoon.
Ivan/Utopia/ Puppy
Het hondje hoort daar absoluut niet thuis!!! Het arme beestje...wat een nare man!!! Blerk!!
Snel weg uit utopia.
Re:
Helemaal mee eens dit vroeg ik mij ook af, een goede fokker hoort hart te hebben voor zijn dieren.
Als hij het zat is. Het hebben van een pup in Utopia wekt irritaties op bij alle bewoners,en wie is daar de dupe van de pup. Dadelijk is de pup o herstelbaar beschadigd en de kans dat hij later een angstiger wordt is groot,
Het is nog een pup. Die moet nog veel leren.
En moet je het met woorden af kunnen en daar hoef je geen lichaamsdelen voor te gebruiken.
Ik begrijp ook niet waarom de mede bewoners zijn excuus hebben aanvaard en hem hierin ook nog steunen zelfs!
Zijn ze soms bang voor hem?
Het hondje moet zo snel mogelijk weggehaald worden en Ivan moet ook uit Utopia gezet worden, die kan echt niet wat hier is gebeurd!
Arme pup de beelden spreken voor zich, ik hoor dat beestje alleen maar gekke geluiden maken alsof zijn snuit word dichtgeknepen. Dan ook nog een trap en rondslingeren aan de halsband, deze idioot met psycho trekken moet gestraft worden d.m.v. een boete en Utopia uit. Pure dierenmishandeling. Sowieso wat een bagger programmma.
En nu de koe er ook nog uit ook zeer misplaatst!
| This discussion has been closed. |
Slaan en schoppen kunnen ertoe leiden dat je dadelijk met een onbetrouwbare en agressieve zit. En wie is dan de dupe? De hond die er eigenlijk niks aan kan doen