Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kijk best al even naar het programma utopia,maar dat dit programma het toelaat dat er een dier word geschopt en dan nog wel een puppie gaat mijn boven de pet,is dat het geld waard en de kijkcijfers schandalig in een woord.
Ben ook van plan om hier de dierenbescherming van op de hoogte te brengen ,mocht dit al niet gebeurd zijn door een van de honderden boze reacties op facebook die ik heb gelezen hierover.
HAAL DIT BEESTJE ER ZO VLUG MOGELIJK UIT.
Er zijn teveel kapiteins op dat schip en een puppie heeft één baasje nodig, die met geduld, liefde en discipline werkt.
Dat zie ik momenteel niet gebeuren. Het beestje is hiervan de dupe en hij heeft niet gevraagd om in Utopia te zijn !!
Maar die ivan schopt dat beestje ook nog eens nadat hij al gestraft was.. zo iemand is misschien niet aan een hond toe
Ivan moet uit Utopia verbannen worden ivm dierenmishandeling
http://www.utopiagekte.nl/2016/01/video-van-ivan-en-puppy-arthur.html
Stuur aub deze pup naar een gezin die weet hoe ze met een hond en zeker met een pup om moeten gaan. Het liefst ook die ervaring hebben met het opvoeden van een Mechelse Herder.
SBS & TALPA, REGIE VAN UTOPIA
HOE LANG DULDEN JULLIE NOG DE AGRESSIE EN DIERENMISHANDELING VAN ÉÉN VAN JULLIE DEELNEMERS "IVAN" VAN HET PROGRAMMA UTOPIA?????!!!!!!!
Het moet nu eindelijk een keer afgelopen zijn!!
Utopia is geen plek voor een hond!
Re:
heb het vanaf het begin een waardeloos programma gevonden. Wat elkaar neuken liegen bedriegen en daar kijken nog meer gekken naar. Zonde van de zendtijd. En nu dieren mishandeling gelijk afbreken deze sekte. Schande voor Nederland.
Re:
Helemasl mee eens...de dieren bescherming moet inderdaad snel ingelicht worden...wat een smeerlap is hij.
| This discussion has been closed. |