Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re: Re: Re:
Yes! Meneer kusters for president!! Stem nvu in het belang van de Nederlandse mensen EN dieren!!!
Ik vind heel Utopia niks mag van mij helemaal van de tv weg
Re:
Kom maar binnen hoor dierenbeulen/ vrouwenverkrachters/homohaters !!! Wir schaffen das.....
Wat een dwaas!
Re:
Schande!!! Helemaal mee eens en Ivan hoort niet thuis in Nederland!!! Oprotten!!!!
Ik heb zelf 3 hondjes en het zijn onze kinderen ik zal ze nooit slaan dat heeft helemaal geen zin ze hebben gevoel neem dan geen hond als je je zelf al niet kunt gedragen
Ik kijk normaal altijd naar utopia maar vanaf nu niet meer mijn maag draait om ik wordt er echt misselijk van geen dag langer daar houden hondje is dalijk niet meer te handelen moet dan alsnog weg en is niet meer te plaatsen bij andere baasje wie is dan de pineut het hondje terwijl die daar niks aan kan doen dus eruit meteen
en ivan ook eruit idioot pure mishandeling ik snap ook niet dat ze hem een hondje geven hij kan niet eens voor zich zelf zorgen
| This discussion has been closed. |
Doe je dit niet san past zo'n hond vrijwel niet in de maatschappij, het is vrij lastig om zo'n hond te houden... Dikke kans dat hij uitvalt naar kind en hond.
Een hond hoort niet in utopia, belachelijk dat dit is toegestaan (achteloos)
HAAL HEM WEG!! Geef hem een goede toekomst!!