Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
jaRe: Re: Re: Re: rRe:
#2524: tonneke - Re: Re: Re: rRe:
ja gezien....hij wou hem gewoon opzij schuiven maar kwam verkeerd bij arthur......arthur mankeerd ook niks en zal er ook niks aan overhouden.....is maar 1 keer gebeurd meer niet....paniek hier om niks!!
Re: Re: gaRe: Re: Re: Re: Re:
#2520: - Re: gaRe: Re: Re: Re: Re:
ga jij maar kijken.....geeft hem helemaal geen trap na!!! Debiel!!! Ga 10 keer de petitie invullen....toch koos kanslooz!!
Tv zenders horen niet deel te nemen aan dieren beul praktijken!!!!!
Hoe hal je het in je botte hens ivan bah bah bah walglijk mishandeling!!!!!!!
Ne ivan niet twiijfelen aan jezelf en je eigen maar goed lullen je vertelt nog gen derde van de waarheid en de rest ligt op zijn luie nest ja niks gezien
Re:
Filmpjes uploaden is ook STRAFBAAR!!!!!!! Dus doe normaal......zal gelijk utopia weer inlichten dat er weer veel filmpjes op dailymotion staan!! Gelijk ip adressen daargeven!!!!
Alles voor de kijkcijfers... Idioten!
Re: Re: Re: Re:
#2485: zeurpieten!! - Re: Re: Re:
ik zal ivan ook even mn excuses aanbieden nadat ik hem een trap in zn kleine edele delen gegeven heb!
Re: MISHANDELING PUPPY door MOHAMMEDAAN IVAN UTOPIA
#2240: Scarlatti - MISHANDELING PUPPY door MOHAMMEDAAN IVAN UTOPIA
Begrijp ik joh, maar die lul wordt toch niet berecht vrees ik want de mishandeling is niet ernstig genoeg. Maar als ik hetzelfde zou doen met die ivan, dan wordt ik aangehouden want dan is dat niet "humaan" en ga ik de bak in. nederland (zonder hoofdletter) op z'n kop....
| This discussion has been closed. |
Deze hond krijgt niet de opvoeding en liefde die hij verdient. Dus weg met Arthur uit Utopia.
En Ivan aub ook! Durft hij wel tegen zo'n pupje? Laat hij z'n frustraties op iemand van zijn eigen formaat en sterkte botvieren.