Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
hoi , nu dat ik dit leest begrijp ik het iets meer.
Ik woon in vlaardingen maar ik heb gevraagd om in de EM te bevallen omdat ik mij daar goed bij voel. En eerlijk gezegd hoor ik heel veel slechte dingen over vlietland. Maar aan mij werd gezegd dat Erasmus geen normale bevalling meer zou doen. Dus ik mocht kiezen of vlietland of sfsg .
Ik vind het heel raar ook want nu moet ik kiezen tussen twee zh die ik niet wil.
Dus aangezien ik dit allemaal leest is het dus echt waar dat ik daar dus de EM niet mag bevallen.
Kan het echt niet geloven pffff
Tot nu toe alleen maar slechte verhalen gehoord van vlietland. Van familie leden kennissen , vrienden, en onbekende die ik hoor praten die een nare ervaring had bij zh vlietland niet alleen met bevallingen maar ook andere soorten situaties.
Eerlijk gezegd ben ik daar een beetje van geschrokken en wil graag naar de EM zh
ook al woon ik in vlaardingen maar ja iedereen hun eigen keus en mening.
Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven
Het is toch niet te geloven dat ze de kraamafdeling willen afschaffen in het Vlietland? Dan moet je in de file over de a20. Kan wel zo zijn dat ze wachten tot de a4 open is, maar dan alsnog kan er file staan en wacht dat je van de brug op de a20?! Als die open staat en je staat op het punt om te bevallen... Sta je daar. Dat is vragen om stress, ongelukken noem maar op. Dat is toch helemaal niet gewenst?!
wat denkt men van ambulancezorg in de regio, er is nu al een tekort aan ambulance,s .
als diverse afdelingen , oa. , de SEH dicht gaan moeten de patienten naar rotterdam, gevolg langer rijden en in het SFG lange wachttijden om de patient over te dragen.
fijn marktwerking, op deze manier wordt het vlietland leeggezogen, kijk naar het ziekenhuis in spijkenisse.
er is nu al een leegloop van personeel op diverse afdelingen waaronder op de seh
door het cbs is al berekent dat door fusie van ziekenhuizen de zorg duurder wordt.
mi. niet doen laat de kraamafd. en seh blijven waar het is
Re:
Als de ambulance je mee wil nemen..... want dat maakt rommel en daar hebben ze niet zo'n zin in hoor.
Het is een drukbevolkte regio en het is volledig absurd dat zwangere vrouwen meer of minder moeten reizen om op een veilige plek te kunnen bevallen.
| This discussion has been closed. |