Ook gratis zorg voor eigen mensen jong en oud die dit zo hard nodig hebben.


Gast

#1

2015-09-22 10:22

Kan de eigen risico niet meer betalen

Gast

#2

2015-09-22 11:06

Ben helaas 1 van de velen die ook moeite heeft met rond komen en de eindjes bij elkaar moet knopen .
Hulp zorg.

#3 Re:

2015-09-22 11:11

#2: -  

 Daarom moet dit ook stoppen. Laten we dit zo veel mogelijk delen met zijn alle. dat we met een hoop handtekening dit aan kunnen bieden. dan moet erwel iets gedaan worden door die piefjes van de tweede kamer


Gast

#4

2015-09-22 11:25

Ik werk in de zorg en zie hoeveel mensen er moeite mee hebben om alles te betalen

Gast

#5

2015-09-22 11:34

Omdat het niet te betalen is!
2 personen al 720 euro direct kwijt door alle toestanden.

Gast

#6

2015-09-22 12:57

Ook ons eigen volk verdient gratis zorg

Gast

#7

2015-09-22 13:17

Omdat ik het belachelijk vind dat mensen in principe dood gaan omdat de zorg onbetaalbaar is geworden! Gelukkig heb ik er zelf nog niet mee te maken maar die kant gaat het wel op als het zo door blijft gaan!
Hulp zorg.

#8

2015-09-22 13:19

Zorg aanbieder VGZ wil deze petitie ook aanbieden omdat ze zelf wel zien dat het niet verder kan op deze manier. Dus lieve mensen graag delen deze petitie! Hoe meer mensen dit tekenen hoe meer we laten zien dat we het er niet mee eens zijn met alle verhoogde eigen risico en zorg en medicijnen die we zelf moeten betalen waar een prijskaartje aan hangt waar we u tegen zeggen. En dat weer elke maand weer.


Gast

#9

2015-09-22 16:20

Nederlanders eerst sommige hier hebben het hard nodig!

Gast

#10

2015-09-23 07:49

Ben zelf arbeidsongeschikt geworden door een arbeidsongeval en wordt nu €1200,- gekort door het UWV. Heb inmiddels een advocaat via rechtshulp erop gezet om m'n recht te krijgen. Kan nu m'n ziektekostenverzekering niet meer betalen!

Gast

#11

2015-09-23 14:48

Ik heb ondertekend omdat mijn man veel zorg nodig heeft en dus zijn eigen risico vaak al in het begin van het jaar op heeft gelukkig kan ik hier een betalingsregeling voor treffen maar ik heb soms de ene regeling nog niet afbetaald of het volledige bedrag van het nieuwe jaar is alweer op en dan komt het restant bij het nieuwe en zo wordt elk jaar de aflossing hoger.Zelf heb ik te hoge bloeddruk en daarvoor medicijnen en eigenlijk moet ik pufjes maar die gebruik ik niet want zijn niet te betalen ,dan moet ik eigenlijk elk jaar een zogenaamd APK keuring (bloed en urine onderzoek maar dit laat ik niet meer doen want laboratorium kosten zijn eigen risico als ik ooit ook meer zorg nodig ben zal ik dat niet meer kunnen betalen .Ik betaal nu al over de €50,00per maand aan aflossing eigen risico en dat van een bijstandsuitkering vanwege ziekte van mijn man (dat is een week leefgeld helaas)Helaas moeten mensen die veel zorg nodig zijn hier in Nederland zo snel mogelijk van deze aarbodem verdwijnen want als je geld kost ben je te veel al heb je je leven lang ziekenfonds betaald toen je het nog nodig was maar dat teld niet dat geld is opgemaakt waarschijnlijk.Ik kan me heel goed voorstellen waarom er zoveel zelfmoorden of gezinnen een eind aan hun leven maken.Als je niet je zorg meer kunt betalen wat moet je dan?

Gast

#12

2015-09-27 17:57

Ik deel m want ben t zat al die hoge kosten en de verschillen die gemaakt worden!

Gast

#13

2015-09-27 18:05

de zorg is niet meer te betalen voor jan met de pet.

Gast

#14

2015-09-27 18:20

Laten we alle in actie komen! Als we genoeg handtekening verzamelen kunnen we dit aanbieden bij de hoge raad. VGZ is het er ook niet mee eens dus kom op mensen laten we alle dit delen en zorgen dat we dit massaal gaan tekenen. 


Gast

#15

2015-09-27 18:27

Omdat de zorg onbetaalbaar word

Gast

#16

2015-09-27 18:52

Omdat ik het er helemaal mee eens ben

Gast

#17

2015-09-28 10:42

Ik heb 2 stoma patiënten in huis en de Zorg kosten lopen de pan uit. Vroeger was er het ziekenfonds. Betaalbaar voor iedereen. Ik zeg alle zorgverzekeraars eruit en 1 landelijke organisatie zoals ziekenfonds.

Gast

#18

2016-03-04 17:29

Het is gewoon te zot voor woorden hoe de overheid met eigen volk om gaat
Zelf gebruik ik geen medicynen meer omdat ik dat uit mijn eigen risiko moet betalen net als de tandarts kosten ik ga al jaren niet meer naar de tandarts simpel weg omdat ik dat niet meer kan betalen net als een extra pakket van het ziekenfonds tenslotte moeten mijn kinder wel normaal kunnen eten en drinken
Alles word duurder voor ons niks gaat omhoog alleen de kosten terwijl de asielzoekers alles gratis en voor niks krijgen

Gast

#19

2016-03-04 17:32

Het is gewoon belachelijk de wereld op zun kop

Eigen volk eerst 


Gast

#20

2016-06-20 12:19

ik ben zelf geen zorggebruiker
maar de zorgkosten zijn vreselijk voor de mensen

Gast

#21

2016-11-06 08:04

Ik ben zelf zo'n patiente die van kastje naar muur gestuurd wordt, en maar betalen, en door deurwaarder bedreigt wordt, uitkering is nog geen 700 € en zorg instituut nederland int alleen en stuurt ook van kastje naar muur, schuld ziekenfonds wordt alleen maar hoger i.p.v. lager na jaren betalen.
Je weet gewoon niet meer wat te doen.