Behoud Zwembad Landgraaf
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kids hebben ook dit beweging hard nodig gezien ze steeds meer te kampen hebben met obesitas. Jullie moeten dit stimuleren in plaats van afbreken! Zwembad moet blijven dus- voor iedereen!
Re:
Hallo,
Wij zitten op de Bende met de Reumavereniging onder begleiding van een therapeute.
Dit is therapeutisch en hebben hier enorm veel baat bij.
Wij hopen dan ook dat het zwembad open blijft.
Getekend, Lilian
Vanaf de basisschool vele mooie herinneringen aan dit zwembad. Tegenwoordig kom ik er met mijn eigen kinderen zwemmen als we een weekend bij mn ouders zijn. Landgraaf verdient een eigen zwembad!
Ik kwam er als klein kind al zwemmen en ben er naderhand met mijn eigen dochter naar toe gegaan. Ook al woon in niet meer in Limburg sinds jaren toch zeg ik: Handen af van "ons Zwembad".
Re:
Helemaal waar, er wordt super goed zwemles gegeven en voor mensen met beperkt tot geen vervoer is het fijn hier ons oude vertrouwde zwembad.
Beter opknappen dan slopen!
Re:
Der pool gaat ook weg en hoensbroek otterveurd ook. Daar in de plaats willen ze bij Kaldeborn weer een nieuw zwembad maken.
Diep triest dat ze niet aan mensen met geen vervoer denken en alle kids die nu al niks hebben in omgeving.
Ging er vroeger wekelijks heen..jeugdsentiment.
Ga nu regelmatig met mijn kinderen,
Dit zwembad moet blijven,ipv afbreken renoveren!!
Vele kinderen zullen in tranen zijn als dit zwembad tegen de vlakte gaat.. Wat hebben ze dan nog in Landgraaf?
Ik woon zelf op heerlerheide met otterveurd om de hoek..maar wij gaan met ons gezin altijd op vrijdag na de bende discozwemmen omdat het er zo gezellig is..
Zou heel jammer zijn als het zou sluiten..
erg triest ,ik zou zeggen bezuinig op de buurt huizen waar er bijna op ieder hoek een staat
en laat zwembad bestaan
Dit kan niet waar zijn!!
Er wordt zoveel aandacht besteed aan het belang van sport, beweging en gezondheid en dan wordt een zwembad gesloten!
Bah stelletje boeven!
| This discussion has been closed. |
gezellig,vriendelijk personeel
En De bende hoort gewoon bij gemeente landgraaf,dus laat dit stukje nostalgie uit onze kinderjaren niet verdwijnen Het stukje plezier uit onze kinderjaren,waar we ons diplome hebben behaald,door kunnen geven aan onze kinderen.