Wenduine dijk autovrij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
kinderen.
tevens het voorstel van vorige ondertekenaar om het uitzicht op de zee voor de terrassen van de horecazaken vrij te maken en de strandhuisjes te verplaatsen naar links en rechts van deze zone.
Kan dit niet meer dit jaar kan men dit voor 2016 overwegen.
Ik begrijp tevens niet dat de eigenaars van de horecazaken hiertegen nog niet in protest zijn gegaan.
De toeristen die Wenduine bezoeken en willen genieten van een verfrissing op een gezellig terrasje zullen dan tenminste de zee zien en niet de veelal lelijke en slecht onderhouden hokjes.
Re:
Sorry, maar er staan al genoeg strandhuisjes aan de oostkant. Ik zie nu al bijna de zee niet meer vanop het gelijkvloers. Aan de andere kant, waar geen appartementen staan is er wel genoeg plaats.
Meer openingen tussen de cabines, zodat de zee (schuin) zichtbaar blijft is de oplossing.
aankomst en vertrek van bewoners en toeristen.
Ook zou er een oplossing moeten komen wat het plaatsen van
strandcabines aangaat.
De mensen willen vanop de vernieuwde dijk toch nog de zee
kunnen zien. Daarvoor komt men toch naar zee of niet soms!!!!
Versta beslissing van gemeentebestuur niet. Er zitten meerdere personen van Wenduine zelf die 'pro' hebben gestemd.
Deze perseonen hebben allen een zaak (hanbdelszaken of agenturen) te Wenduine en leven reeds langere tijd van ons,
toeristen, of tweede verblijvers. Als deze personen als 'akkoord' stemmen in gemeenteraden, zonder hun achterban, de
kiezers te raadplegen, stel ik me vragen.
Als ik zo rondhoor te Wenduine, zijn ook de inwoners tegen en zelfs ontstemd over het feit dat zij nooit gehoord zijn in deze
zaak terwijl het toch net om hun gemeente gaat.
Hopelijk komt de gemeenteraad nog bij elkaar voor de vakantie en gaan ze hun waanzinnig voorstel ongedaan maken en zo
zeedijk autoluw maken tijdens de schoolvakanties.
Wij als toeristen en eigenaar van ons verblijf in Wenduine zouden dit ten zeerste appreciëren.
Laat ons hopen dat het stadsbestuur nu kiest voor volledig autovrij.
trouwens een dikke proficiat voor de mooi nieuwe dijk.
Re:
Re:
Ook gestemd voor bewust 12?
Of heeft u net als ik als iemand met een tweede verblijfplaats enkel recht om belasting te betalen en niet te mogen stemmen?
Re:
Omdat de meerderheid van de kiezers het nodig achtte om voor sympathieke middenstanders te kiezen bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen.
Re:
Weer hetzelfde liedje : belasting op tweede verblijf betalen maar niet mogen stemmen bij de verkiezingen.
Een petitie stelt uiteindelijk niets voor als je niet daadwerkelijk aan het beleid mag deelnemen.
Re:
Een tweetalige reactie is echt niet nodig. Wenduine is een deel van Vlaanderen.
Inderdaad ganse zeedijk kindvriendelijk en autovrij !
Zo'n mooie wandeldijk kort men toch niet in!!!!!! Webduine is rustig houden zo
Laden en/of lossen oké, maar permanent verkeer, neen liever niet !!!!!
| This discussion has been closed. |
zeker in de zomermaanden.