Behoud Loket in Station van Bilzen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud Loket in Station van Bilzen.


Gast

#1

2015-05-29 14:06

Voor een betere dienstverlening moet het loket open blijven !
En een automaat kan niet de gestelde vragen beantwoorden...

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-05-29 14:10



Gast

#3

2015-05-29 18:35

we hebben de treinnodig !

Gast

#4

2015-05-29 19:46

loket moet blijven

Gast

#5

2015-05-29 19:48

waarom weer de kleine stationnekes
moet open blijven

Gast

#6

2015-05-30 05:34

Daar stapt veel volk op ! Ook mensen met misschien geen printer en als die automatische printer op het station niet werkt : 7 euro extra betalen ? Geef eindelijk nog eens service aan de mensen !

Gast

#7

2015-05-30 09:13

wij zijn de besparingen kotsbeu ,dat die CEO maar besparen op hun loon dan hoeven ze geen stations te sluiten

Gast

#8 waarom nog een loket?

2015-05-31 06:34

Als blijkt dat er veel te weinig mensen de trein nog gebruiken en er geen nood meer is aan een loket waarom het dan nog open houden? Aan welke parkeer garage is er nog een loket? Een goede automaat met misschien een digitaal loket is toch evengoed?

Bert Verleysen

#9 Re: waarom nog een loket?

2015-05-31 06:50

#8: - waarom nog een loket? 

 Inderdaad, de evolutie gaat die richting uit. Het probleem is echter dat de printer van de automaat regelmatig niet werkt, en dat er geen goed uitgebouwd digitaal info platform is. Dit is ook voor de Lijn. De papieren info over ee uren can de bussen is vaak omwille van verkleuring en vandalisme niet meer te lezen. Een gezenlijk initiatief van dienstverleners inzake openbaar vervoer en eventueel prive ( bv in wimbledon) zou ook kunnen onderzocht worden. Danke voor jouw opmerking. Het is juist in het samen zoeken dat waardevolle initiatieven iansen kunnen krijgen. Fijne dag. Bert Verleysen.

Bezorgde reiziger

#10 Re: Re: waarom nog een loket?

2015-05-31 09:03

#9: Bert Verleysen - Re: waarom nog een loket? 

 Ook in andere stations zijn de automaten dikwijls defect en dan 7 € extra betalen, is onverantwoord. Er is duidelijk meer dan iets mis met de automaten.


Gast

#11

2015-05-31 09:21

Het. Belang begrijp je als je aan ellenlange rij staat bij een loketbediende terwijl de automaat vrij is!

Gast

#12

2015-05-31 12:05

AfBlijven! Bespaar maar ergens anders, Zeikers...                                                      


Gast

#13

2015-06-01 10:37

Op zaterdag 16 mei ben ik met mijn moeder naar Brussel geweest.
Tot mijn grote verbazing was er niemand aan het loket,
andere reizigers wezen me erop dat er buiten een automaat
buitenstaat om een ticket af te drukken,zodoende heb ik dat ook gedaan,maar lukte niet,werd geholpen door andere reizigers,maar tevergeefs,er was iets mis met dat apparaat. Dan maar op de trein een ticket gekocht,heb dan 7€ meer betaalt voor ieder persoon( 14€ in tot.) ben altijd vroeger goed geholpen door de loketbediende ,heel vriendelijke mensen en correcte informatie, Zij moeten blijven a.u.b!!!

Gast

#14

2015-06-01 11:07

als het kan zoals op de lijn maastricht-kerkrade dan is het OK, maar zover zijn we hier lang nog niet.

Gast

#15

2015-06-01 18:05

Men vergeet steeds de mensen die ouder zijn , geen automaten kunnen bedienen, en hoe dikwijls zijn die automaten kapot , vernield , buiten werking!

Gast

#16

2015-06-01 18:38

Omdat ik vind dat er persoonlijke dienstverlening moet blijven,niet iedereen heeft internet of kan met een automaat overweg.

Gast

#17

2015-06-01 21:19

Een loket in Bilzen is noodzakelijk voor de dienstverlening want de automaten werken vaak niet. Je moet eens opletten hoeveel studenten bv de trein nemen in Bilzen. Houden dit loket!

Gast

#18

2015-06-04 13:22

Ik vind persoonlijk contact zeer belangrijk. Als je al in een groot station als Bilzen aan niemand meer iets kunt vragen of een ticket kunt kopen is het ver gekomen; Ook zie ik veel ouderen zich ergeren aan dat automaat. Wat als dat stom ding niet werkt hoe ga je dat uitleggen?

Gast

#19

2015-06-05 07:37

Door al de menselijke contacten uit te schakelen verliezen we onze enige mogeijkheid om een OPENBAAR vervoer te hebben.
Menselijke communicatie vervangen door machines is tegen de natuur van de mens. evt minder duur personeel inzetten of hebben we graag dat binnenkort alle jobs verdwenen zijn ????
NL-er

#20 Rampzalig

2015-07-01 21:47

Het gaat maar door. Er zijn al te veel loketten gesloten. Alle sluitingen sinds 1993 zouden teruggedraaid moeten worden.

Niet alleen het loket verdwijnt, maar ook de verwarmde wachtzaal.

In Nederland is dit beleid op een ramp uitgedraaid. Er is geen enkele voorziening meer.