Mher moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Was er niet een nieuwe wet dat als je 5 jaar of langer in Nederland hebt gewoond je niet meer uitgezet mag worden!?
Ik heb deze petitie getekend, omdat ik niet wil dat mijn grote vriend het land uitgestuurd word na 5 jaar. Hij kan met iedereen overweg, is aardig, kan toneelspelen als geen ander en is tering fabulous! STEUN MHER!
Mher is gewoon onmisbaar voor theaterminnend Nederland en alle mensen die zo veel van hem houden.
Mher moet blijven!
Groet, Hachem
Omdat het pijnlijk genoeg is dat iemands hele leven in handen ligt van mensen die met een rode streep op een papiertje iemands toekomst kunnen bepalen. Of met een klikje op een website. Ik ken je niet, jij mij ook niet. Maar dat hoeft ook niet. Al was je geen hele leuke, creatieve, Nederlandse jongen (dat ben je wel, dat zie je zo) maar was je chagrijnig , saai en vervelend.. Dit land is net zo goed van jou als van mij.
Kil, Nederland is echt raar, laat die gozer gewoon blijven man, als jij als ka Nederlander er achter kwam dat je allochtonen in je familie hebt en die komt naar Nederland en wordt na 5 jaar weer terug gestuurd, dan zou je toch ook willen dat die blijft? Jeetje man. Jullie doen alsof die Mehr ooit misdaad heeft gepleegd, steelt en al die andere shit. Als je hem weg stuurt dan kan je net zo goed iedereen met een tintje terug sturen naar zijn land, want dit is echt niet normaal. Ga ergens een hart zoeken, want dat hebben jullie Nederlanders echt nodig. Jullie denken alleen maar aan veiligheid, maar dat hoeft niet te betekenen dat met allochtonen in jullie land dat niet kan! Jullie oordelen veelste snel.
Mher en alle anderen die ooit in Nederland zijn toegelaten moeten blijven!
P.S: om te ervaren hoe het is om in de schoenen van Mher te staan doe ik 19 en 20 juni vrijwilliger aan 'Op de vlucht' van ZOA sponsors zijn van harte welkom om te sponsorenhttp://www.opdevlucht.nl/profile/jorien/
| This discussion has been closed. |