Geef kinderen een stem!!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef kinderen een stem!!!!.


Gast

#26

2015-06-19 09:32

Loop zelf samen met mijn zoon
al 8 jaar bij jeugdzorg en parlan en triversum.
1 gezin 1 plan. En verschillende instellingen die allemaal een eigen mening hebben. Waar Door we nog steeds niet geholpen zijn. Er word totaal niet gekeken of geluisterd naar het kind en het probleem

Gast

#27

2015-06-19 09:50

Omdat ze ook voorbij gaan aan de wens van mijn dochter van 8. Zij mist mij en wilt bij mij zijn. Zij kan er niets aan doen dat haar ouders zijn gescheiden.

Gast

#28

2015-06-19 11:08

Mijn kinderen zitten er al vijf jaar middenin met alle gevolgen vandien ...

Gast

#29

2015-06-19 13:24

Is veel te veel hersenspoeling door ouder en kind wil echt anders

Gast

#30

2015-06-19 14:51

Mijn zoontje wil om redenen zijn vader niet zien! Nee, ik beinvloed niet maar moet vechten voor mijn kind. Ouders hebben rechten...maar waar zijn de rechten van het kind. Graag zou ik iets kunnen doen voor jullie... Laat het weten, mooi initiatief

Gast

#31 Re:

2015-06-19 15:44

#30: -  

 Precies juist daarom ik vecht ook al enige tijd voor mijn kinderen. Mijn dochters willen ook niet naar hun vader omdat hij geen vader voor ze is en ze altijd heeft vernederd. Maar bij sommige vaders en dan heb ik het over in mijn geval is het wel de lusten maar niet de lasten!


Gast

#32

2015-06-19 16:59

Het is kinderhand in Nederland

Gast

#33

2015-06-19 17:19

De zogenaamde profecionails, lezen dossiers niet, kopiëren tekst zonder te lezen, onderzoeken niks, luisteren niet, zijn niet goed geschoold, maken ernstige simpele fouten

Gast

#34

2015-06-19 19:24

Omdat ik vind, dat er niet goed naar de kinderen word geluisterd, zelfs niet als ze aangeven dat er huiselijk geweld naar de kinderen is geweest, deze instanties willen alleen maar contact herstel met andere ouder, en wat er is gebeurt willen ze niet onderzoeken!!!!!!

Gast

#35 Re:

2015-06-19 19:28

#12: -  

 Ja, dat is heel herkenbaar.... degene in de hulp die echt willen helpen worden buitenspel gezet!


Gast

#36

2015-06-19 19:58

Zeker voor mijn eigen meiden, maar ook voor alle kinderen, die verscheurt worden Door pijn en verdriet en weggehouden worden bij hun ouders en BJZ hier grandioos misbruik van maakt.

Gast

#37 Re:

2015-06-19 20:05

#36: -  

 En niet alleen BJZ helaas...ook de WSG heeft er een handje van om kinderen uit huis te plaatsen waarvoor al een jaar om hulp gevraagd wordt  vanwege problematisch gedrag en woede aanvallen toch komt er geen hulp ...vervolgens wordt het kind van school gehaald en krijg je te horen u heeft geen hulp gevraagd. Nu een aantal maanden later komen ze erachter dat de woede aanvallen steeds erger worden waar blijft nu hun verhaal....maar nog steeds is er geen hulp en dit terwijl het nu anderhalf jaar geleden is dat ik om hulp vroeg....


Gast

#38

2015-06-19 20:28

Volgens de wet moet er alles aan gedaan worden zodat kinderen thuis kunnen blijven wonen. Het tegendeel is gebeurt.

Gast

#39

2015-06-19 20:43

Controle is ver te zoeken...
W.S.G. graait zo veel mogelijk in de subsidie potjes,
stop deze legale kinder verhandelaars..!!

Gast

#40 Re: Re:

2015-06-19 20:47

#3: Bezorgde oma - Re:  

 klopt oma!

ik heb zelf geen kinderen.. maar heb me er eens in verdiept..

schande van de bovenste plank!!!


Gast

#41 Re: Re:

2015-06-19 20:53

#9: - Re:  

 Geheel mee eens!!

 


Gast

#42

2015-06-19 21:06

Ik ben 5 Kids kwijt en 1 van de 5 gaat het niet goed mee wil alleen maar mij me zijn

Gast

#43

2015-06-19 21:14

omdat mijn kind dingen niet wil en gedwongen word om te doen en niet alleen me kind maar ook ik zelf gedwongen word om te doen wat hun zeggen . mijn kind daar moeten ze is naar luisteren en niet mij bedreigen als je dit niet doet... krijg je ots en ja hoor om me oren kreeg ik het omdat ik mijn kind bescherm moet ik mijn kind dwingen die een trouwma heeft. is dat in het belang van het kind ... luister naar het kind dat is hoe der gekeken zou moeten worden .waar het kind zich veilig voelt niet hoe hun visie is dwingen ,luisteren . dronken en kinderen spreken de waarheid toch hoop dat der eindelijk is naar de kinderen gekeken en geluisterd word ipv het nog erger te maken dan het al is..... en ik kan het weten ben toen in het programma prime time geweest met prem. hoop dat der geluisterd word ..... afz talitha

Gast

#44

2015-06-19 21:31

wij vallen er ook onder van jeugzorg willieam schrikker en we komen er niet van af wat moeten wij doen

Gast

#45

2015-06-20 07:41

Ik vind het zelf ook belangrijk dat kinderen is een x gehoord worden ..

Gast

#46

2015-06-20 09:05

Ik heb te maken gehad met jeugdzorg Nederland .... buiten alle fouten die ze maken is de grootste fout die ze maken het gaat niet om de kinderen ..... meestal vooral in begin kennen ze de kinderen niet persoonlijk ..... letterlijk tegen mij gezegd ze zijn bang voor slechte resenties in de kranten dan dat ze echt begaan zijn met de kinderen ..... ik heb 1 van mijn kinderen een stem gegeven en geeist dat ze naar HEM luisterden en dat maakte dat hun in paniek raakten ..... dat heb ik nooit begrepen .... ik heb mijn kinderen terug na een gevecht van jaren ..... de beschadegingen die ze door jeugdzorg hebben heb ik dagelijks mee te maken .....heb ook vaak tegen ze gezegd jullie zijn er niet voor de kinderen jullie zijn er alleen voor jullie eigen naam te beschermen.

Dus ik steun deze petitie met heel mijn hart en zeg .... geef kinderen een stem !!!!

mvg Fransisca Hage

Gast

#47

2015-06-21 20:11

Nederland stop onse kinderen te roover, geef onze kinderen terug
help iemand dit nachterie te beheide