Skatepark ter elst Zele

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Skatepark ter elst Zele.


Gast

#1

2015-05-04 17:15

Omdat ik vind dat het skatepark zeker thuishoort op ter Elst....kinderen hebben RECHT om te spelen en kind te zijn.....ter Elst is dan ook een VEILIGE accomodatie om kinderen vrij te laten doen wat ze graag doen.

Gast

#2

2015-05-04 17:16

Omdat kinderen nog kind moeten kunnen zijn en de vrijheid moeten hebben om te kunnen spelen. 


Gast

#3

2015-05-04 17:51

Meer initiatieven voor de jeugd! Op veilige plaats ipv overlast op openbare weg. Iedereen blij!

Gast

#4

2015-05-04 18:56

De zeelse jeugd moet zich kunnen uitleven, tegenwoordig mag ook niets meer.
Een skatepark hoort op een sportplein, en met de maatregelen die worden getroffen om de overlast te beperkeñ, waarom niet !
Pieter D\'hauwer
De auteur van deze petitie

#5 Re:

2015-05-04 19:45

#4: -  

 Inderdaad de Jeugdraad heeft een duidelijk standpunt ingenomen om zoveel mogelijk hinder te voorkomen. Wij zijn hiervoor sterk vragende partij en willen hiervoor wat meer investeren binnen onze gemaakte begroting.

Koen Pieters

#6

2015-05-04 19:50

Volgens mij kan dit perfect en ook zonder geluidshinder. voorzie voldoende beplanting, eventueel een geluidsmuur en iedereen is gelukkig!!

Pieter D\'hauwer
De auteur van deze petitie

#7 Re:

2015-05-04 19:57

#6: Koen Pieters -  

 Beste Koen

Een geluidsmuur en beplanting zijn voor ons al sterke punten om tot een akkoord te komen met de buurtbewoners.
Geluidshinder willen we zoveel mogelijk beperken.


Gast

#8

2015-05-04 21:59

Omdat ik vind dat skaten en bmx een sport is zoals een ander en dit dan ook thuis hoort op een sportplein ! Ik vind het erg dat er een petitie moet rondgaan voor een sport !! Maar als dit jullie helpt heb ik graag ondertekend ! Een bmx fan !

Gast

#9 Skaten hoort volgens mij thuis op een sport- en recreatiepark!

2015-05-04 22:06

Beste,

Het wordt hoog tijd voor een skatepark op ons sport- & recreatiepark! De Zeelse Skaters staan al veel te lang in de kou ... de middelen zijn er ... nu nog wat goede wil van iedereen en we kunnen er een prachtig / duurzaam / geluidswerende sportinfrastructuur van maken! 


 

 


Gast

#10

2015-05-04 22:31

Het skatepark hoort nu eenmaal thuis op Ter Elst. De jeugd heeft lang genoeg moeten wachten op een engagement van het gemeentebestuur, laat enkele verzuurde buren dit project niet dwarsbomen. Het is prettig om te ontdekken dat nu ook de Jeugdraad uit zijn schulp komt en van zich laat horen. Laten we ons met z'n allen verenigen en ijveren voor datgene waar jonge mensen gewoon recht op hebben: een veilige en functionele skate-accomodatie op het sportplein!
Timothy Debeir

#11 Re:

2015-05-04 22:38

#6: Koen Pieters -  

 Gelijk heb je! Maar laat ons die geluidshinder nu ook niet overdrijven:

- 's avonds is er in principe weinig tot geen hinder aangezien het sport -en wandelpark sluit om 21u. 

- De huidige skateramp is gemaakt van een materiaal dat inderdaad "lawaai" veroorzaakt. Maar iedereen weet dat er in de materiaalkeuze voldoende mogelijkheden zijn om die hindernis weg te werken. 

Uiteraard moet de buurt ook de kans geven aan het gemeentebestuur om een oplossing te vinden. Een andere locatie is er niet voor handen of wat gaan ze doen? Het skatepark verhuizen naar een industriegebied? De dag dat we ons volledig overgeven aan de grillen van enkele verzuurde wijkbewoners is er werkelijk niks meer mogelijk in Zele. 

 


Gast

#12

2015-05-05 05:31

een skateramp hoort op een sportplein, en nergens anders.


Gast

#13

2015-05-05 05:33

Omdat ik vindt dat de jeugd ook nog recht heeft op iets leuks!
Jeugdraad Zele

#14 Re:

2015-05-05 08:03

#10: -  

 Beste

De jeugddienst en schepen zijn dag in dag uit bezig geweest met het project skatepark. De jeugdraad heeft van in het begin alles nauw achter de schermen opgevolgd. Echter toen de dreiging kwam om er een rechtzaak van te maken besloot de jeugdraad heel de kwestie naar zich toe te trekken met de steun van de schepen en jeugddienst. De jeugdraad heeft beslist om nu publiekelijk in actie te schieten als partner om een duidelijk signaal te geven naar heel de gemeente dat de jeugd ook iets verdient!
Met dit project willen positieve reacties horen van de Zelenaar, bedankt voor uw positieve reactie ! :)

Durmaz
Gast

#15

2015-05-05 11:16

Het zal helemaal afgelopen zijn met ons samenleving als we onze jeugd niet meer kunnen tolereren. Ter elst is de recreatie domein van ons gemeente en een skatepark hoort daar en nergens anders...

Jeugdraad Zele

#16 Re:

2015-05-05 11:40

#15: Durmaz -  

 Bedankt voor uw positief berichtje, heel duidelijk! 


Gast

#18

2015-05-05 17:01

De jeugd verdient een plek om samen te komen, samen te skaten, te leren van elkaar, gedachten uit te wisselen, ...

De jeugd heeft recht op een mooie jeugd.

Gast

#19

2015-05-05 17:57

Een sportplein is een sportplein, en skaten is sport. Simpeler kan het niet!


Gast

#20

2015-05-05 20:16

Skaten is beestig.

Gast

#21

2015-05-05 21:08

Omdat het nodig is dat er in de biirt een deftig skatepark komt dat het veel kinderen van straat gaat houden en ik vind het ook zever van de geluidsoerlast

Gast

#22

2015-05-06 04:41

Omdat een betonnen skatepark een verrijking is voor zele

Gast

#23

2015-05-06 05:23

Kinderen moeten kunnen spelen. Ouderen een beetje verdraagzamer zijn.

Gast

#24

2015-05-06 10:30

spelen is essentieel voor kinderen en opgroeiende jeugd

Gast

#25

2015-05-06 11:10

Omdat deze sport het meer dan waard is !
If this sport was easy iT would be called football!!!!