Ijssportcentrum Eindhoven moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ijssportcentrum Eindhoven moet blijven.


Gast

#1

2015-04-23 21:43

Sport en spel horen in de basisopvoeding voor kinderen en ouders. Daaronder valt ook schaatsen, een typisch traditionele Nederlandse sport. Daarom is het triest als de gemeente dit besluit werkelijk uit zou voeren. Een groot verlies voor Eindhoven en omstreken zou dit betekenen !!!!!

Gast

#2

2015-04-23 22:19

We moeten ervoor zorgen dat het ijssportcentrum niet gaat sluiten. Dus ik vraag iedereen deze petitie te tekenen!

Want schaatsen is een typisch Nederlands sportactiviteit. 


Gast

#3

2015-04-24 07:34

Ik vind gewoon dat de ijsbaan moet blijven. Er zijn genoeg momenten dat het druk is. Kinderen van 4 tot ouderen van 65+ komen nog steeds elke keer terug. Zoveel verenigingen en kleine clubjes... het mag niet verloren gaan.

Gast

#4

2015-04-24 14:19

De ijsbaan moet blijve !! Raar dat jullie t weg wille hale!

Gast

#5

2015-04-24 15:55

Omdat zoiets unieks in de omgeving niet verloren mag gaan! En natuurlijk omdat mijn jongste zoon zijn meest favoriete bezigheid en sport (ijshockey) dan niet meer kan uitoefenen... :-( Zoveel kinderen (en volwassenen) hebben zoveel
geïnvesteerd in de schaatssport en ineens zou dat zomaar ophouden? Dat kan en mag niet gebeuren!

Gast

#6

2015-04-24 18:09

elke mogelijkheid bestaan om de eerlijke schaatssport te blijven beoefenen.Heel Nederland geniet van IJshockey, Kunstrijden, langebaanschaaten, vrijschaatsen,
2 weken geleden nog een wk in eindhoven ijs sport centrum .en nu opeens gaan sluiten! moet je kind maar een andere sport gaan doen Ja natuurlijk Bianca van Kaathoven!
Ik kom zelf niet uit Eindhoven, maar kom hier zeker voor op, Mijn Zoon traint daar ook IJshockey dit jaar weer zomercamp!
Dus Bianca je MOET NIET ZEUREN! laat deze IJssportcentrum open!!!

Gast

#7

2015-04-24 20:23

Omdat ik heel de winter, 3 keer per week vele rondjes schaats en dit ook wil blijven doen!!!!

Gast

#8

2015-04-24 20:24

omdat de ijsbaan gewoon moet blijven om in de winter ook fit te blijven

Gast

#9

2015-04-24 20:35

Omdat ik mijn dochter van 3,5 de lol en het plezier van schaatsen mee wil geven zoals ook haar opa aan mij heeft geleerd

Gast

#10

2015-04-24 22:03

Omdat de ijsbaan superleuk is , veel mensen hebben daar plezier en mag absoluut niet weg !!!

Gast

#11

2015-04-26 05:29

Omdat ik graag op de schaatsbaan in Eindhoven wil blijven schaatsen

Gast

#12

2015-04-27 11:02

Dat de baan verouderd zou zijn is onzin, er zit een prachtig half overdekte kap op, wat de baan in Eindhoven uniek maakt!
Er zou meer promotie gemaakt moeten worden voor schaatscursussen.
Ik woon in Rotterdam, geef schaatsles in Zoetermeer, maar Eindhoven is de baan waar ik mee groot geworden ben. Als we op bezoek zijn bij mijn ouders, gaan we altijd even schaatsen ondanks de belachelijke hoge toegangsprijs. Dit houdt teveel mensen ervan om even een uurtje lekker te gaan schaatsen.


Gast

#13

2015-04-29 12:12

Heb daar heel wat uren doorgebracht in mijn jeugd en later toen mijn kids op ijshockey zaten.....Deze ijshal hoort bij Eindhoven zoals Philips hoort bij PSV...........dit mag niet verdwijnen.

Gast

#14

2015-05-02 14:05

Nederland is een land met schaatstraditie en dat moet zo blijven. Omdat het zelden mogelijk is om op natuurijs te schaatsen moeten de kunstijsbanen dus ook blijven (zeker de 400 mtr banen)

Gast

#15

2015-05-02 17:22

Plezier voor Jong en oud in de wintermaanden!

Er moet Meer réclame genaakt worden... Meer onder de aandacht van de mensen gebracht worden!


Gast

#16

2015-05-03 09:44

Eindhoven zonder ijsbaan,is als een boterham met niets!

Dat gaat toch niet,denk aan al het plezier van heel veel Nederlanders!


Gast

#17

2015-05-04 23:33

Ik en velen komen al jaren naar dit ijscentrum waaronder mijn team : freestyle ice skaters Eindhoven (fise) we trainen daar ook en het zou me toch zonde zijn als we weg moeten wat ook geld voor de ijshockey teams die er ook trainen vriendelijke groet: Ben Waeghe

Gast

#18

2015-08-27 05:01

Omdat wij in Deurne ( Antwerpen) ook hebben moeten knokken voor het behoud van onze ijsbaan
Ruggeveld 

Er moet zowel in Nederland als in Belgie meer geïnvesteerd worden in het ijsschaatsen