Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / Eindhoven Airport gebruikt haar recht, maar heeft geen fatsoen!! / Opmerkingen


Gast

#1

2015-03-15 11:58

in het weekend helemaal GEEN vluchten !!!!

Gast

#2

2015-03-15 12:02

En de website samenopdehoogte.nl? Welke heeft nu het meest zin?

Gast

#3

2015-03-15 12:10

Ik ben voor veel hardere acties tegen het vliegveld.Bv de toegangswegen blokkeren,en dan met regelmaat dit doen.Wij zijn te braaf, de Alders opblazen deze heeft voor de omwonende toch geen- functie, baat.
Gijs.

#4

2015-03-15 12:17

Ik ben voor veel hardere acties tegen het vliegveld.Bv de toegangswegen blokkeren,en dan met regelmaat dit doen.Wij zijn te braaf, de Alders tafel opblazen deze heeft toch geen functie, baat voor de omwonende.


Gast

#5

2015-03-15 12:27

wij staan volledig achter uw conclusie.
het betekent wakker worden door geluidoverlast en met vliegtuiglawaai inslapen. Luchtvervuiling baart ons grote zorgen ook omdat we niet weten hoe erg het is !

Gast

#6

2015-03-15 12:28

Volhouden dat terechte verzet!

Gast

#7

2015-03-15 12:32

Ook wij vliegen graag ,maar niet ten koste van de nachtrust van onze mede burgers

Gast

#8

2015-03-15 12:34

Dat de vluchten inmiddels vanaf 07:00 plaatsvinden was ik al achter gekomen. In mijn vrije weekenden ben ik vanaf circa 07:05 wakker door het opstijgen van vliegtuigen. Gratis krijg je er nog een portie hoofdpijn bij.

Daar geeft ons Nederland helemaal niets om!

Ja, ook wij vliegen graag. Ik ben ook niet tegen Eindhoven airport, maar wel de wijze waarop Nederland (alderstafel/politiek) hier mee omgaat.


Gast

#9

2015-03-15 12:40

Ik zie nu pas de eerdere reacties.....met dezelfde vraag

Wat moet ik gebruiken voor goede 'afhandeling' van mijn klacht: 'Samen op de hoogte' of onderstaande?
WWW.DE10GEBODENVOOREA.NL OF WWW.B-O-W.NL


Gast

#10 actie

2015-03-15 12:43

Hoog tijd voor harde acties. In een druk bewoond gebied hoort geen vliegveld wat zo intensief gebruikt wordt voor pretvluchten. Blokkeren, afsluiten, lamleggen.

Naast geluidsoverlast ook enorme roet uitstoot. Schilder werk en dak van serre geven het bewijs.


Gast

#11

2015-03-15 12:53

Hoezo met plezier wonen?Hoezo rust?
Van Gijzel (u weet wel dat PvdA burgemeestertje van Eindhoven) schreeuwt om het hardst over uitbreiding van Airport Eindhoven. De overlast wordt steeds erger, ook in Woensel, Eindhoven.
Waar blijft de politiek in Eindhoven en provincie om hieraan een halt toe te roepen? Of zijn de zakkenvullers van Airport Eindhoven van meer belang dan de inwoners?
18 maart een eerste stap: stem SP!!!!!

Gast

#12

2015-03-15 13:05

Eens met uw conclusie. Jammer dat men nu pas weet dat het vnl over vakanrievluchten gaat. Leek altijd al wel duidelijk. Wellicht hardere actie vereist.

Gast

#13

2015-03-15 13:16

inderdaad lomp en ongehoord dat een bestuur dit pikt. het zou bij voorbaat verboden moeten worden zo vroeg al omwonende lastig te vallen met die herrie. ik teken tegen.

Gast

#14

2015-03-15 13:26

geen vluchten voor 8 uur s'morgens
geen vluchten na 11 uur

Gast

#15

2015-03-15 13:34

geen vluchten voor 7.00 uur en na 23.00 uur.
In het weekend pas na 9.00uur

Gast

#16

2015-03-15 14:00

Als zakelijk veelvlieger kan ik bevestigen dat je vanaf Eindhoven niet eens fatsoenlijk naar bijv. Londen kunt. Ik vlieg altijd vanaf Antwerpen, Rdam of Schiphol.
Komende week zijn er verkiezingen. Welke partij durft echt gas te geven tegen Eindhoven Airport? De meeste partijen noemen het vliegveld niet in hun programma. Dan weet ik voldoende....
Ten slotte, waarom beginnen we sowieso niet met een actie dat de direct omwonenden hun hele huis maximaal geïsoleerd krijgen voor rekening van EA? Dat is toch het minste.....

Gast

#17

2015-03-15 14:04

Wederom draait de regio op voor de carrière van Joost Meijs. Deze uitbreidingen zijn economisch gezien waardeloos. Het levert een te verwaarlozen werkgelegenheid op,maar wel veel overlast.

Gast

#18

2015-03-15 14:10

Woon in het Batadorp en merk dat er steeds vroeger gevlogen wordt. Blijf hopen op goede afspraken, maar die zijn volgens mij niet te maken.Door alle investeringen die al uitgevoerd en gepland zijn, is de geest uit de fles. Wij kunnen hooguit iets vertragen, maar NIETS meer veranderen. Eindhoven wordt door de eigenaar gezien als de 2e luchthaven van Nederland.
Defensie is er blij meer, want dat zijn allemaal inkomsten.

Gast

#19

2015-03-15 14:16

Wat merken wij in Oerle?
1. Meer geluid
2. Kozijnen onder zwarte roetaanslag, wekelijks schoonmaken, verf eerder verweerd 3jr ipv 5/6 jaar schilderen
3. Geur van Kerosine in de tuin
4. Elke ochtend en avond in file bij afslag vliegveld. Waar blijft de beloofde rechtstreekse aansluiting??

Fijnstof meten hoeft niet, onzalige discussie, kom maar eens kijken
Albert de Jong

Gast

#20

2015-03-15 14:16

Bedankt voor de informatie,we steunen u van harte.

Gast

#21

2015-03-15 14:36

Geen vluchten na 11.00 uur
In het weekend geen geplande vluchten voor 8.00 uur
Liever zelfs niet voor 10.00 uur!!!!!!
Woon in de Achtse Barrier en merk dat zelfs "gezellig" praten in de tuin steeds lastiger wordt door laag vliegend verkeer.
JPC

#22

2015-03-15 14:50

Schandalig wat er allemaal door Joost Meijs wordt bekonkeld. Krijgen we nog meer zwarte troep in onze tuin. Worden we niet weggeblazen door het teringgeluid van Ekkersrijt tot zaterdagasvons 23.15 uur en dat ook vanaf 's morgens al, dan zijn het wel die rotvliegtuigen van 's morgens 07.00 uur tot 23.uur. Je kunt zomers niet eens meer fatsoenlijk in de tuin zitten door de herrie van de vliegtuigen, met daaraan vast de roet, die neerdaalt en de herrie zatersmorgens van 12.00 uur tot 23.15 uur van Ekkersrijt.


Gast

#23

2015-03-15 14:50

Hartelijk dank voor uw toelichting. Wij, wonend in Best werden de afgelopen weekenden al onaangenaam verrast om 07.00 u doordat er al vliegtuigen opstegen. Wij hebben meestal geen last van overkomende vliegtuigen maar wanneer er opgestegen wordt naar het westen, hebben wij last van het gas geven aan het begin van de startbaan. Ik ben nog steeds van mening dat in het weekeinde best wat later gestart mag worden met vliegen. Het woongenot van omwonenden hoeft niet altijd ondergeschikt te zijn aan economische belangen.

Gast

#24

2015-03-15 15:57

Via de achterdeur breiden ze nu toch de vliegbewegingen uit. Jammer dat dit niet adequaat wordt opgelost door de Alderstafel.
Sterkte met de actie verder.

Gast

#25

2015-03-15 16:43

Het is wel duidelijk dat deze mensen zelf niet in het lawaai van de vliegtuigen wonen.
Zeer kwalijk vind ik het dat zij over mijn nachtrust beslissen. Mijn nacht begint ruim voor 23 uur! Nu ben ik ook nog verplicht om in het weekend vroeg wakker te worden! Ik trek dit geestelijken lichamelijk niet. Ik werk hard door de weeks, heb mijn weekend heel hard nodig om tot rust te komen en er dan weer een vermoeiende week tegenaan te gaan.
Hebben die rijke stinkers natuurlijk geen last van!