KLACHTEN GKB ASSEN!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie KLACHTEN GKB ASSEN!!.

Gast

2015-02-02 18:51

Vervelend voor de mensen als er steeds fouten worden gemaakt

Gast

2015-02-02 22:33

Eindelijk word er iets ondernomen, wat een ellende hebben wij gehad met de gkb, en maar zo draaien dat het onze schuld allemaal is alle geld van de belastingdienst weg en toen dat terug betaald moest worden moesten we dat zelf maar oplossen met geld wat we niet hadden!! nu 2 jaar erbij weg en heb net afgelopen december de laatste troep van de gkb opgeruimd!! wat een ellende!!!!

Gast

2015-02-03 14:40

1 grote zooitje daar betealen de vaste lasten niet terwijl er bijna 2000 euro in de pot zat en 4000 in de schuldenpot we hebben de stap gezet om het zelf allemaal op te lossen en dat gaat prima zo we zijn nu bijna schuld vrij in een paarmaanden waar hun jaren over doen

Gast

2016-06-13 08:51

Mijn bewindvoeder houdt zich totaal niet aan afspraken..heb er meer schulden bij omdat hij niets maar dan ook echt niets doet..ze wouden me zelfs afsluiten van het electra....geen inzichten niets.

Gast

2016-07-04 17:57

Omdat ik na echtscheiding er achter kwam dat er geen zorgpremies zijn betaald in opdracht van mijn ex man.
Het GKB inde wel de zorgtoeslag en ging daarmee door toen ik al in een eigen huis woonde.
Nu weigeren ze de premies waarvoor ze wel toeslag beurden,te betalen.
Daardoor kom ik nu nog verder in de financiële problemen dan ik al zit door toedoen van mijn ex man.

Gast

2016-09-04 17:45

heel goed ze moeten ze aanpakken
Pleurop

#7 Al jaren weg bij die GKB Club

2016-12-16 02:17

Al jaren weg bij die GKB club was afgerond , dus niet.

Alles zou ooit geregeld zijn, kom er nu achter dat het niet zo is maar:  Er wel voor betaald dus ook het of de GKB, en nog meer van die ongijn en grofgebekte praatjes van hun zonder het hier te melden, heeft geen zin immers, te persoonlijk.

Er zal wel weer niks te claimen / schadeloos stellen zijn door hun blunders enz, zal de Ombudsman wat aan die club nep profesional kunnen doen  ? zal ook niks op kunnen leggen , kost een vermogen aan papier en inkt en en maanden en jaren aan geschrijf enz vooral aan stress enz

ik wens u allemaal het beste en GKB pleurop

Gast

#8 Re:

2018-10-31 09:11

#1: -  

vervelend ze kunnen niks daar alleen grote mond

Gast

#9 vakantiegeld

2019-08-14 10:27

Wij hebben door het toedoen van de gkb geen vakantiegeld gekregen en zij doen net dat er niks vanaf weten onze budgetbeheerder en bewindvoerder is Steffanie Vissering zij is geen bewindvoerder maar praktijkbegeleider.

Gast

#10 Super slecht zijn ze

2020-11-25 16:26

Ik vind bewind assen super slecht en bot heb al me 7 nieuwe  bewind nu ze behandelen je als pubers slape loze nachten heb ik er van

Gast

#11 Re: Super slecht zijn ze

2021-08-11 14:37

#10: - Super slecht zijn ze 

Nog erger ze. Behandelen je als kleine kinderen en dat

Je niet spoort zo doen ze.