Gouden mand voor Bunny
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Bunny
Maar wie heeft dan wél al die flyers opgehangen in Lommel als hier wordt beweerd dat dat niet de destijdse eigenaren van Bunny waren ? Dat vind ik vreemd...
Re: Bunny
Leden van de groep Bunny, die zich wel ontfermde over de hond :) Er zijn er die op eigen kosten flyers hebben afgedrukt, laten kopiëren, enz en heel veel naft hebben opgereden om hem te gaan zoeken, in weer en wind , terwijl de eigenaars wel iets anders te doen hadden .
Superidee, de laatste eigenaars deden inderdaad bijna niks
Hoop dat de Am.Stafford niet kwijt raakt....zijn baasje gaat hem niet zoeken..
Zijn genoeg mensen die Bunny wel een echt warm en veilig thuis willen bieden..
We Bellen
Re: Re: Bunny
Jee! Nou dan ga ik nu de petitie meteen tekenen! En die mensen, die zich niet ontfermden over Bunny willen hem dus toch terug... waarom dan in godsnaam ??
Ik deel deze 1x openbaar en 1x in de groep FB Vrij van DierenHaat (y) ❤️
Ze heeft recht op een gouden mandje veel succes ❤️ Wilma (y)
Daarbij hadden zij al snel een nieuwe hond na Bunny's vermissing. Laat ze zich daar aub om bekommeren en die alle tijd en aandacht geven.
Bunny heeft 6 weken op straat moeten leven, 6 weken lang heeft heel Lommel gezocht, behalve de baasjes ( als je al over baas kan spreken na enkele uren verantwoording)
Het zou mooi zijn, in het belang van Bunny dat zij geplaatst wordt in een stabiele thuissituatie met een ervaren gezin.
Niets zo belangrijk als een gouden mandje voor iedere hond!
Deze prachtige hond verdiend niets minder dan dat, liefde en verzorging, lekkere wandelingen en knuffelmomentjes...
Mensen die zich niet de tijd en moeite nemen deze hond te gaan zoeken in barre koude tijden, zullen zeker geen tijd hebben om deze hond de liefde en aandacht te geven dat ze verdiend...
Hopelijk een mooie toekomst voor Bunny!
Voila gestemd
bij onze opvang belde elek dag een vrouw op die de hond kende en wist waar hij thuis hoorde.
zij zou zo graag bunney een warme mand bieden hoop dat bunny met heel mijn hart de juiste plek vind die hij verdient
hoop dat hij nu in alle rust mag bij komen van zijn avontuur hier in nl ,want wat heeft hij hm gelopen hier en gerent niemand kreeg hem hier te pakken,gelukkkgi uit eindelijk toch gelukt door middel van vang kooien
| This discussion has been closed. |