Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren.


Gast

#101

2014-11-14 18:36

Ik ben volledig oneens met de reactie van Lodwijk Asscher.

Gast

#102

2014-11-14 18:41

Wat een onzin zeg!!

Gast

#103

2014-11-14 21:36

Uit eigen ervaring met familie, vrienden en kennissen ben ik van mening dat het onderzoek niet representatief is.

Gast

#104 Re: walgelijk

2014-11-14 22:19


Gast

#105

2014-11-15 10:38

Isis heeft niets met de islam te maken. Wij vinden dat isis is opgestart door Amerika en de zionisten die de grond in de midden oosten willen hebben en de islam weer in een negatief hoek te zetten. Wij verafschuwen hun daden en willen er niets mee te maken hebben.

Gast

#106

2014-11-15 10:42

Aanpakken die media manipulatie tecknieken, een schande dat dit nodig is..

Gast

#107

2014-11-15 11:49

Geachte heer Asscher,

Toen de eerste wereldoorlog optrad, waren de Duitsers het slechten, in de tweede wereldoorlog de Joden, sedert 2001 werden de moslims slecht uitgepakt, en nu de wereld een (financiële-wereldoorlog gaat beginnen misschien) worden de zwaar gelovige vernietigd. Wie weet als de vierde wereldoorlog uitbreekt worden de christenen of de katholieken op het matje geroepen. Sinds 2009 werden de Marokkaanse origine jongeren voor het slechten uitgemaakt, en nu zijn wij de Turkse jongeren aan de beurt. Ik wil hierbij aan u uitleggen dat de turkse jongeren zich goed hebben aangepast, en dat de meeste jongeren onder ons hoog afgestudeerd zijn, of aan hoog aan het studeren zijn. Turken hebben totaal niks ermee te maken met jihadisme. Turken zijn heel zakelijk en geschoold. De turken hebben een groot bevolking o.a. sunnieten, koerden, alevieten, joden, christenen, katholieken. We zijn allemaal broeders zusters van mekaar, ook met de blanke origine (NL).  Ik wil ter afsluiting aan u voorstellen om het kinderachtige onderzoek over turkse jongeren te laten sluiten, en af te treden van politiek met inclusief uw collega's ( tweede kamer ).

 

Met vriendelijke groet,

 

Eray findik


Gast

#108

2014-11-15 12:37

Men moet eerst naar zichzelf kijken voordat men een ander beoordeeld

Gast

#109

2014-11-15 16:08

Meneer Asscher heeft te snel en te negatieve conclusies getrokken en verbonden aan de uitkomst van het onderzoek. Hij had veel langer de tijd moeten nemen en had zich beter moeten laten informeren door zijn eigen fractiegenoten.

Gast

#110

2014-11-15 18:22

Goede onderzoeke doen voordat dit soort onzinnen worden gepubliceerd.

Gast

#111

2014-11-15 18:38

Geachte Heer, mevrouw
Ik wil mijn verhaal vertellen wat ik vind. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam.En mijn ouders zijn van turkse origine. Overal waar ik kom,begint er wel iemand over wat er gebeurt in syrie. Ik ben een echte amsterdammer en hou wel van een praatje. En ik heb in mijn vriendenkring,gemeenschap,mijn buurt nog nooit gehoord van turkse jongeren die voor "ISIS" zijn. Ik zelf zou hun niet nooit steunen. Ik vind ook dat de turkse gemeenschap zo wordt vernederd in nederland.

Vriendelijke groeten,

M.M.Yapici

Gast

#112

2014-11-15 19:12

Iedereen in één zelfde schaal brengen klopt niet. Zo brengt de heer Asscher de geïntegreede mensen in gevaar. Een politicus moet beter weten. In dit geval, aarzel ik aan zijn bedoelingen en wil dat hij opstapt. Laat de mensen die het volk beter vertegenwoordigen in zijn plaats komen. Hij past niet meer in de nieuwe Nederland die multicultureel is.

Gast

#113

2014-11-16 07:06

Hoog tijd.
Tijd om te stoppen.
Stop met het denken.
Dat slechte mensen, want die zijn er helaas ook.
Maar een kleur zouden hebben.
Geweld heeft niets met kleur te maken.
Geloof heeft niets met kleur te maken.

Wij zijn allemaal een.
Een aarde.
Een wereld.
Een samenleving.
Een ras de mens.
Zelfs peuters/kleuters weten het beter.
Zij denken niet in kleuren.
Maar zien enkel een mens.

Gast

#114

2014-11-16 11:14

eerst jezelf onder de loep nemen voordat je met andere minderheden bezig bent.Het gaat alleen maar neerwaarts op sociaal en economisch vlak in Nederland. En de grootste oorzaak zijn de politici, die de polarisatie zelf creeren in de samenleving.

Gast

#115

2014-11-16 11:45

Als studerende en werkende Turks-Nederlandse vind ik het belangrijk om te laten weten dat ik mij niet kan vinden in het onderzoek van motivication. Hierdoor vind ik het belangrijk om mijn stem te laten horen tegen dit onderzoek.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-11-16 14:55


Bestuurslid PvdA

#117 Aan het bestuur van het PvdA. Er kunnen weleens meerdere PvdA leden ontslag nemen ! EXCUSES BIEDEN!

2014-11-17 08:10

Te belachelijk voor woorden  dat de klimaat in Nederland zo verpest is  dat men verdreven word verantwoording af te leggen dat je Turkse Marokkaanse Surinaamse en  islamitische bent en toch kan deugen.

Isis is een verschrikkelijke terreur beweging. Turkse Nederlandse jongeren nooit van gehoord dat zij aanhanger wllen kunnen zijn. Wees redelijk. En heer Asscher denk ook na voordat je met dergelijke uitspraken komt. Ga niet pesten en stangen net als de media en ga niet je best doen om al Geertje  beter in de picture te komen voor stemmen.  Dat er onderzoeken moeten doen is eventueel te discussiëren.  Maar vecht dit mening sverschil in je partij.

WAT IK EEN ZEER KWALIJKE ZAAK VIND. 

Dat de PvdA zonder na te denken of een uitkomst te vinden binnen de partij, de overige Turkse Nederlandse vertegenwoordigers in den lande lijnrecht plaatst met hun achterban, die al langere tijd zich toch al niet vertegenwoordigd  voelen in Nederland in het bijzonder in het kabinet. 

 

Beseffen jullie wel hoe moeilijk zij het hebben. Kiezen voor je partij waar je op moet kunnen bouwen. Of je kiezers die antwoord van je willen (en terecht)?.  PvdA moet opkomen voor zijn  Turkse komaf raadsleden e.a.a.leden!

HIEROM MOET ASSCHER EN PVDA PUBLIEKELIJK ZIJN EXCUSES AANBIEDEN aan Turkse komaf achterban en alle andere kiezers van de PvdA. Anders zou het me NIET VERBAZEN DAT ER MEERDERE ONTSLAGEN LOKAAL LANDELIJK ZULLEN KOMEN BINNEN DE PVDA. 

Wens de PvdA veel wijsheid.

Bestuurslid PvdA.


Gast

#118

2014-11-17 21:07

Stop het generaliseren van de turken met terrorisme!

Eay

#119 Re:

2014-11-18 10:45

#7: zwarte piet -  

 @ Zwarte Piet, who has provided all of the weapens to ISIS? Hmmm, maybe it was your beloved leader Erdogan? Sorry but this is not the place to cheer Erdogan... if you want to lick his dirty ass, go ahead and do it... we had enough of Erdogan bullshit

 

Nederlandse Turk

#120 Motivaction mag voor mij voortaan Leugenaction heten!

2014-11-18 11:06

Door conclusies te trekken uit een NIET representatieve onderzoek, laat de PVDA en Motivaction zien dat ze niet objectief handelen en ze zetten in mijn ogen met een gemeen doel de Turkse moslims onder een kwaad daglicht.

Merendeel van de Nederlanders die in zijn of haar omgeving een Turkse vriend/vriendin of familie kent zal getuigen dat de Turkse moslims gematigd zijn en de wreedheden van terreurorganisaties die zich moslim noemen maar geen moslims kunnen zijn AFKEUREN.

Zoals onlangs de Turkse islamitische moslimgeleerde Fethullah Gulen in een persbericht OOK de wreedheden van IS en andere terreurgroepen afkeurde!

Motivaction mag voor mij voortaan Leugenaction heten!


Gast

#121

2014-11-18 12:51

Dit gaat nergens over. Iedereen weet dat dit een onzin verhaal is. Moeten we echt veel moeite doen om de minister hierover te overtuigen. Hij is een Amsterdammer en hij kent de Turkse gemeenschap heel goed. Ga niet populistisch doen met zoiets

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-11-18 18:41



Gast

#123

2014-11-18 19:32

uitslag en of onderzoek van Motivaction geeft geen reëel beeld ,
Waarschijnlijk in scène gezet om een zondebok te vinden,

ik dank TNT voor deze geweldige tegenactie

Gast

#124

2014-11-18 19:36

Ik dank TNT omdat ze het mogelijk maken om het tegenbeeld te verduidelijken

Gast

#125

2014-11-18 21:30

Hierbij wil ik duidelijk melden van dit gegevens dat dhr Ascheer 90% niet weet wat in de Nederlanse samenleving gaande is.