Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren.
Gast |
#1032014-11-14 21:36Uit eigen ervaring met familie, vrienden en kennissen ben ik van mening dat het onderzoek niet representatief is. |
Gast |
#104 Re: walgelijk2014-11-14 22:19 |
Gast |
#1052014-11-15 10:38Isis heeft niets met de islam te maken. Wij vinden dat isis is opgestart door Amerika en de zionisten die de grond in de midden oosten willen hebben en de islam weer in een negatief hoek te zetten. Wij verafschuwen hun daden en willen er niets mee te maken hebben. |
Gast |
#1062014-11-15 10:42Aanpakken die media manipulatie tecknieken, een schande dat dit nodig is.. |
Gast |
#1072014-11-15 11:49Geachte heer Asscher,
Met vriendelijke groet,
Eray findik |
Gast |
#1082014-11-15 12:37Men moet eerst naar zichzelf kijken voordat men een ander beoordeeld |
Gast |
#1092014-11-15 16:08Meneer Asscher heeft te snel en te negatieve conclusies getrokken en verbonden aan de uitkomst van het onderzoek. Hij had veel langer de tijd moeten nemen en had zich beter moeten laten informeren door zijn eigen fractiegenoten. |
Gast |
#1102014-11-15 18:22Goede onderzoeke doen voordat dit soort onzinnen worden gepubliceerd. |
Gast |
#1112014-11-15 18:38Geachte Heer, mevrouw Ik wil mijn verhaal vertellen wat ik vind. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam.En mijn ouders zijn van turkse origine. Overal waar ik kom,begint er wel iemand over wat er gebeurt in syrie. Ik ben een echte amsterdammer en hou wel van een praatje. En ik heb in mijn vriendenkring,gemeenschap,mijn buurt nog nooit gehoord van turkse jongeren die voor "ISIS" zijn. Ik zelf zou hun niet nooit steunen. Ik vind ook dat de turkse gemeenschap zo wordt vernederd in nederland. Vriendelijke groeten, M.M.Yapici |
Gast |
#1122014-11-15 19:12Iedereen in één zelfde schaal brengen klopt niet. Zo brengt de heer Asscher de geïntegreede mensen in gevaar. Een politicus moet beter weten. In dit geval, aarzel ik aan zijn bedoelingen en wil dat hij opstapt. Laat de mensen die het volk beter vertegenwoordigen in zijn plaats komen. Hij past niet meer in de nieuwe Nederland die multicultureel is. |
Gast |
#1132014-11-16 07:06Hoog tijd. Tijd om te stoppen. Stop met het denken. Dat slechte mensen, want die zijn er helaas ook. Maar een kleur zouden hebben. Geweld heeft niets met kleur te maken. Geloof heeft niets met kleur te maken. Wij zijn allemaal een. Een aarde. Een wereld. Een samenleving. Een ras de mens. Zelfs peuters/kleuters weten het beter. Zij denken niet in kleuren. Maar zien enkel een mens. |
Gast |
#1142014-11-16 11:14eerst jezelf onder de loep nemen voordat je met andere minderheden bezig bent.Het gaat alleen maar neerwaarts op sociaal en economisch vlak in Nederland. En de grootste oorzaak zijn de politici, die de polarisatie zelf creeren in de samenleving. |
Gast |
#1152014-11-16 11:45Als studerende en werkende Turks-Nederlandse vind ik het belangrijk om te laten weten dat ik mij niet kan vinden in het onderzoek van motivication. Hierdoor vind ik het belangrijk om mijn stem te laten horen tegen dit onderzoek. |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-11-16 14:55- Date of removal: 2014-11-16
- Verwijderingsreden:
Bestuurslid PvdA |
#117 Aan het bestuur van het PvdA. Er kunnen weleens meerdere PvdA leden ontslag nemen ! EXCUSES BIEDEN!2014-11-17 08:10Te belachelijk voor woorden dat de klimaat in Nederland zo verpest is dat men verdreven word verantwoording af te leggen dat je Turkse Marokkaanse Surinaamse en islamitische bent en toch kan deugen. Isis is een verschrikkelijke terreur beweging. Turkse Nederlandse jongeren nooit van gehoord dat zij aanhanger wllen kunnen zijn. Wees redelijk. En heer Asscher denk ook na voordat je met dergelijke uitspraken komt. Ga niet pesten en stangen net als de media en ga niet je best doen om al Geertje beter in de picture te komen voor stemmen. Dat er onderzoeken moeten doen is eventueel te discussiëren. Maar vecht dit mening sverschil in je partij. WAT IK EEN ZEER KWALIJKE ZAAK VIND. Dat de PvdA zonder na te denken of een uitkomst te vinden binnen de partij, de overige Turkse Nederlandse vertegenwoordigers in den lande lijnrecht plaatst met hun achterban, die al langere tijd zich toch al niet vertegenwoordigd voelen in Nederland in het bijzonder in het kabinet.
Beseffen jullie wel hoe moeilijk zij het hebben. Kiezen voor je partij waar je op moet kunnen bouwen. Of je kiezers die antwoord van je willen (en terecht)?. PvdA moet opkomen voor zijn Turkse komaf raadsleden e.a.a.leden! HIEROM MOET ASSCHER EN PVDA PUBLIEKELIJK ZIJN EXCUSES AANBIEDEN aan Turkse komaf achterban en alle andere kiezers van de PvdA. Anders zou het me NIET VERBAZEN DAT ER MEERDERE ONTSLAGEN LOKAAL LANDELIJK ZULLEN KOMEN BINNEN DE PVDA. Wens de PvdA veel wijsheid. Bestuurslid PvdA. |
Eay |
#119 Re:2014-11-18 10:45@ Zwarte Piet, who has provided all of the weapens to ISIS? Hmmm, maybe it was your beloved leader Erdogan? Sorry but this is not the place to cheer Erdogan... if you want to lick his dirty ass, go ahead and do it... we had enough of Erdogan bullshit
|
Nederlandse Turk |
#120 Motivaction mag voor mij voortaan Leugenaction heten!2014-11-18 11:06Door conclusies te trekken uit een NIET representatieve onderzoek, laat de PVDA en Motivaction zien dat ze niet objectief handelen en ze zetten in mijn ogen met een gemeen doel de Turkse moslims onder een kwaad daglicht. Merendeel van de Nederlanders die in zijn of haar omgeving een Turkse vriend/vriendin of familie kent zal getuigen dat de Turkse moslims gematigd zijn en de wreedheden van terreurorganisaties die zich moslim noemen maar geen moslims kunnen zijn AFKEUREN. Zoals onlangs de Turkse islamitische moslimgeleerde Fethullah Gulen in een persbericht OOK de wreedheden van IS en andere terreurgroepen afkeurde! Motivaction mag voor mij voortaan Leugenaction heten! |
Gast |
#1212014-11-18 12:51Dit gaat nergens over. Iedereen weet dat dit een onzin verhaal is. Moeten we echt veel moeite doen om de minister hierover te overtuigen. Hij is een Amsterdammer en hij kent de Turkse gemeenschap heel goed. Ga niet populistisch doen met zoiets |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-11-18 18:41- Date of removal: 2014-11-18
- Verwijderingsreden:
Gast |
#1232014-11-18 19:32uitslag en of onderzoek van Motivaction geeft geen reëel beeld , Waarschijnlijk in scène gezet om een zondebok te vinden, ik dank TNT voor deze geweldige tegenactie |
Gast |
#1242014-11-18 19:36Ik dank TNT omdat ze het mogelijk maken om het tegenbeeld te verduidelijken |
Gast |
#1252014-11-18 21:30Hierbij wil ik duidelijk melden van dit gegevens dat dhr Ascheer 90% niet weet wat in de Nederlanse samenleving gaande is. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Respecteer de euthanasiewet
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Nee tegen AZC VLD-Holy
4763 Gemaakt: 2025-04-08
Nee, tegen meer opvanglocaties in Lansingerland
338 Gemaakt: 2025-04-16
Petitie schorsing PvO docent Guus Ruiter
304 Gemaakt: 2025-04-18
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
873 Gemaakt: 2025-04-08
Veilig oversteken Minckelerstraat Anna’s Hoeve
224 Gemaakt: 2025-04-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1992 Gemaakt: 2024-10-23
Wij willen Ann Desair niet terug als directrice!
104 Gemaakt: 2025-04-14
Omheinen van het hondenlosloopveld Chevalleraustraat te Ommen
123 Gemaakt: 2025-04-10
Mevrouw van der woude moet blijven
64 Gemaakt: 2025-04-15
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
1792 Gemaakt: 2024-07-07
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2460 Gemaakt: 2024-11-23
إلى رئاساتنا الكنسية الموقرة
49 Gemaakt: 2025-04-12
streptokokken test aanbieden bij zwangere vrouwen
32809 Gemaakt: 2022-03-01
Pils Is Veel Te Duur
10669 Gemaakt: 2025-01-22
Geen moskee Barendrecht
3720 Gemaakt: 2025-03-24
GEEN hoogspanningscabine op buurtparking aan de hoofdingang GO-Flora School te Merelbeke-Melle
106 Gemaakt: 2025-04-08
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22632 Gemaakt: 2020-06-30
Verkeersveiligheid voor de Olmendreef - Voorkom ongelukken, bescherm onze kinderen!
475 Gemaakt: 2025-03-24
the missing link moet blijven
56 Gemaakt: 2025-04-10
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
1408 Gemaakt: 2025-02-04