Nevele treint

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nevele treint.


Gast

#1

2014-07-23 11:23

Om minder files te hebben, moeten er meer verbindingen zijn met trein, tram en/of bus.....

Gast

#2

2014-07-25 19:50

Hansbeke zal veel last hebben van derde en vierde spoor + rondweg. Een betere dienstregeling is het minste dat NMBS en Infrabel kunnen geven!

Gast

#3 pstation Hansbeke

2014-08-05 19:28

Eerst ons treinen afpakken of verminderen zodanig dat de mensen opstappen in andere stations , dan een telling houden en tot de conclusie komen dat er weinig reizigers opstappen in Hansbeke==> gevolg na enkele jaren schaft men de stopplaats "Hansbeke" af.  Een goed plan hebben die mannen van de NMBS met de reizigers van Hansbeke


Gast

#4

2014-08-08 07:10

Succes!! !!!

Gast

#5

2014-08-12 07:27

Zeker de afschaffing/verschuiving van de L/P-trein naar Gent in de schooluren is een drama voor veel jonge reizigers. Best terug een trein invoeren die rond 8.05u in Gent aankomt.

Gast

#6

2014-08-13 06:52

Merendree ligt al volledig geisoleerd en dat heeft veel voordelen maar zonder regelmatig treinverkeer gaat de jeugd hier dood.

Gast

#7 Re: pstation Hansbeke

2014-08-13 06:54

#3: - pstation Hansbeke 

 Typisch, zo ook voor de ruiterpaden. 


Gast

#8

2014-08-13 11:59

Zal wel zijn ...spreken zichzelf tegen....sporen naar....overal ook uit hansbeke landegem....stom zou zijn dat we eerst met auto naar andete station diennen te rijden..lost overvolle wegen zooo nie op....

Gast

#9

2014-08-13 16:06

Ik heb elke dag 5 uur nodig om me te verplaatsen naar het werk - heen en terug x5dagen = 25 uur.
Ik vind het al gaan, nog eens 2x 0.30min wachten erbij is van het goede teveel. Aub laat de vroege rechtstreekse treinen naar Brussel zoals het is nu..

Gast

#10

2014-08-20 19:45

Wat een vreemde manier om het openbaar vervoer te stimuleren... Ringweg, extra sporen,

abonnementen die meer kosten, treinen die worden afgeschaft. Schitterende maatregelen ! 


Gast

#11

2014-08-21 08:24

De trein van 8.56 Landegem --> Brussel is één van de weinige treinen die op tijd in Brussel aankomt. In Gent Sint Pieters worden de aansluitingen naar Landegem (stoptrein Gent - Brugge) niet meer gegarandeerd, zelfs al heeft de trein vanuit Brussel slechts drie minuten vertraging. Met als gevolg dat je een uur moet wachten.

Gast

#12

2014-08-21 08:35

Dit is de enige trein die onze kinderen op een geschikt uur naar Gent kan brengen. Anders zijn ze ofwel te laat ofwel 50 minuten te vroeg in Gent.

Gast

#13

2014-08-23 08:21

Moesten deze treinen nu nog half leeg rondrijden dan zou je er nog begrip voor kunnen opbrengen dat "de gemeenschap" zijn gelden op een andere manier kan investeren maar dit zijn verdorie overvolle treinen....je kan in Landegem met moeite nog op een legale manier parkeren als je de latere trein neemt...

Jammer en niet de meest verstandige beslissing dus dank om dit op een objectieve manier opnieuw te onderzoeken in naam van vele honderden reeds vaak beproefde maar trouwe treinreizigers.


Gast

#14

2014-08-26 18:35

Als de rechtstreekse trein vanuit Hansbeke naar Brussel afgeschaft wordt, overweeg ik om vanuit Landegem te vertrekken in de toekomst. Nu al is de parkeerdruk aan het station daar groot. Het zou goed zijn mochten de weinige rechtstreekse treinen naar Brussel die er nog zijn, ook zouden stoppen in Hansbeke.

Gast

#15

2014-08-28 12:34

Graag toevoegen aan actiepunten : Bij terugkeer uit Brussel overstap in Gent garanderen. Meestal slechts enkele minuten verschil maar betekent soms zeer lang wachten in Gent. Frustrerend dat de boemel dan ofwel in Gent station of juist erbuiten toch moet wachten om de direct naar Oostende te laten voorgaan.


Gast

#16 Re:

2014-09-01 15:26

#12: -  

 Inderdaad, en wie heeft daar baat bij? Een hoop jongeren 50 minuten laten rondhangen in de stationsbuurt... De cafeetjes.


Gast

#17

2014-09-11 13:12

De NMBS schaft alle rechtstreekse treinen Hansbeke/Brussel af, en toch durft de spoorbaas dit voorstellen als een verbetering. Na dertig jaar pendelen met de trein ben ik wel wat gewoon, maar zo een onzin gaat er bij mij echt niet in ...