HELP Voetbalclub FC Amboina Assen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HELP Voetbalclub FC Amboina Assen.


Gast

#51 Lekker vaag

2014-07-14 05:09

Heel erg vaag allemaal. Anna Soumeru (initiatiefnemer van deze petitie) geeft zelfs aan dat ze niet op de hoogte is van alle ins en outs en dat ze slechts een buitenstaander is! Mensen tekenen dus een petitie zonder exact te weten wat de aanleiding is geweest van deze beslissing. En dan krijg je inhoudloze commentaar zoals hierboven #50! De opmerking van Anna Soumeru dat er bij 3 partijen er drie schuld hebben, raakt kant noch wal!
Anna Soumeru
Gast

#52 Re: Lekker vaag

2014-07-14 18:21

#51: - Lekker vaag

Het is ook vaag. Sorry daarvoor maar ik vraag hulp omdat ik wil dat de club blijft bestaan. Het is een vraag maar als u niet wil tekenen is dat ook prima.

 

Wat ik hiervoor al heb benoemd is dat FC Amboina in het verleden zijn fouten heeft gemaakt en heeft dit geprobeerd te herstellen.

 

We willen alleen positief de toekomst in en het verleden vergeten.

Dan moeten we wel de kans krijgen.

 

Mensen nogmaals ik vraag jullie hulp maar de keuze is aan u.

 

 


Gast

#53

2014-07-16 20:32

Fc Amboina is een stukje Assen met een eigen identiteit. Heel belangrijk voor de Molukse gemeenschap in Assen, maar ook voor Assen. Dit moet blijven bestaan.

Gast

#54

2014-07-20 23:30

Wens VFC Amboina veel succes!!!

Gast

#55

2014-07-22 05:07

Club moet blijven want sport verbroedert...
Belangstellende!

#56 Actuele stand van zaken:

2014-07-28 10:39

Hoe staat het er nu voor?
Nieuws ?
Voortgang?
Passief of actief ?
Anna Soumeru

#57 Re: Actuele stand van zaken:

2014-07-28 22:15

#56: Belangstellende! - Actuele stand van zaken:

KNVB blijft bij hun besluit. Er word nu gekeken of de gemeente en politieke partijen wat kunnen betekenen. Maar vanwege vakantie periode weten we in augustus pas meer.


Gast

#58

2014-08-07 20:21

Er zijn meer clubs geweest die (betalings)problemen hadden en desondanks bleven bestaan.

Mooi, want iedere grote of kleine voetbalclub is er één. Amboina is een heel mooie club met een clubhistorie (met ups en downs uiteraard) van ruim vijftig jaar. Dat mag toch niet verloren gaan?

Bovendien met een clubicoon (en ontzettend aardige man) als trainer. SAM SAPTENNO, 73 jaar en still going strong! Laat Amboina, de K.N.V.B. en de gemeente Assen zijn sportieve voorbeeld volgen!

Groeten van Harry (Friese Amboina-supporter)


Gast

#59 Re:

2014-08-10 15:50

#33: -  

 Wat voor bijdrage kan jij hebben om amboina te helpen?

sympathisant !

#60 AUGUSTUS 2014

2014-08-19 13:22

Begin september 2014 gaat de competitie weer van start.

Heeft de Gemeente- (politiek ) al gereageerd ?

Is FC Amboina actief op dit moment om de petitie kracht bij te zetten ?

Laat wat weten , svp !

 

Anna Soumeru

#61 Re: AUGUSTUS 2014

2014-08-20 16:55

#60: sympathisant ! - AUGUSTUS 2014 

 Hallo aller eerst mijn excuses. Ik zet alle informatie op fb zonder erbij na te denken dat iemand misschien geen fb heeft.

 

Morgen komt er een gesprek tussen FC Amboina en Gemeente Assen. Dit betekent dat we na het gesprek weten of FC Amboine door mag ja of nee.

Ik ga zo meteen alle handtekeningen uitprinten en deze worden meegenomen naar het gesprek.

 

Ik wil een ieder bedanken die zijn of haar hand tekening heeft gezet. Het doet me goed dat ik nog zoveel handtekeningen heb kunnen verzamelen.

 

Ik zal proberen om morgen na het gesprek hier jullie nog op de hoogte proberen te houden van hoe het is gegaan.

 

Groetjes Anna Soumeru