HELP Voetbalclub FC Amboina Assen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HELP Voetbalclub FC Amboina Assen.


Gast

#26

2014-07-08 14:46

wat is dit in sport ontmoeten we elkaar en kunnen we van elkaar leren door dit te doen ontneemt U deze voetballers heel veel waar dient sport voor omelkaar te leren kennen ente respecterem,ik neem aan dat dit heel anders bij mij overkomt,dus KNVB open jullie harten en geef om deze club met leuke voetballers die graag heel graag dit spel beheersen en doen uitkomen



Gast

#27

2014-07-08 16:43

De knvb en de gemeente Assen moet fc Amboina ook een kans geven om orde op zaken te stellen...niet gelijk een streep eronder zetten.ieder vereniging moet een eerlijke kans krijgen om een nieuwe weg in te slaan..dit is mijn commentaar voor deze petitie

Gast

#28

2014-07-08 17:31

Deze warme voetbalclub moet blijven bestaan, daarom KNVB deel AUB alsnog in!!!!!!

Gast

#29

2014-07-08 18:03

FC Ambonia mag niet van het voetbaltoneel verdwijnen.

Gast

#30

2014-07-08 18:03

Ammonia hoort bij Assen!

Gast

#31

2014-07-08 18:20

Steun FC Amboina Assen!!

Gast

#32

2014-07-08 20:06

Ga zo door .... Amboina

Gast

#33

2014-07-09 04:54

Ik hoop ook dat FC Amboina blijft voortbestaan! Volgens het Dagblad van het Noorden zijn er betalingsachterstanden. Als dat zo is dan kan ik de KNVB ook begrijpen. Hoe gaat het bestuur ervoor zorgen dat de club weer aan haar verplichtingen voldoet?

Gast

#34

2014-07-09 07:15

Altijd weer die bureaucraten van de KNVB, begrip
op brengen voor problemen ho maar.

Gast

#35 Re:

2014-07-09 07:50

#34: -

Wat een ongenuanceerde opmerking! De KNVB besluit niet zomaar een voetbalclub uit te sluiten. Daar hebben zwaarwegende redenen voor. Als het waar is wat het Dagblad van het Noorden beschrijft dan zal FC Amboina eerst naar zichzelf moeten kijken hoe ze hun problemen kunnen oplossen. Daar helpt een petitie i.i.g. niet bij.


Gast

#36 Re:

2014-07-09 08:35

#33: -

FC Amboina heeft afschriften waar in staat dat alle rekeningen zijn betaald. En er geen achterstanden zijn bij het KNVB.


Gast

#37

2014-07-09 09:04

De aanleiding voor deze petitie luidt als volgt: "Door een miscommunicatie tussen voetbalclub FC Amboina te Assen en het KNVB...."

Vraag: Waar zit de miscommunicatie volgens FC Amboina?
Daadkracht

#38 Afdwingen

2014-07-09 09:20

FC AMBOINA : geef openheid van zaken en overtuig het publiek van jullie gelijk!

Maak een ieder duidelijk wat de de miscommunicatie geweest is om de petitie meer kracht bij te zetten.

Motiveer een ieder hierdoor om jullie daadwerkelijk te ondersteunen.

Anna Soumeru

#39 Re: Afdwingen

2014-07-09 09:41

#38: Daadkracht - Afdwingen

FC Amboina is in de krant ten onrechte beschuldigd dat ze een betalingsachterstand hebben bijv het KNVB. Bewijs is geleverd dat FC Amboina wel degelijk heeft betaald.

Toen kwam KNVB met een afspraak die gemaakt zou zijn waar we niet op verschenen zijn. Dit is gekomen doordat er brieven verstuurd zijn naar leden van het oude bestuur.

FC Amboina heeft slechtere tijden gekend ja we hadden achterstanden gehad. Maar met het nieuwe bestuur zijn deze achterstanden bij het KNVB weggewerkt. We hebben nieuwe spelers erbij en proberen het te maken. Eindelijk gaat het weer de goeie kant op en dan hebben we een afspraak gemist en worden we uit de competitie gezet.

Wij hebben jullie steun nodig om te laten zien dat het nu goed gaat en dat we echt zullen bewijzen dat ook FC Amboina het kan.

Ik denk dat elke club wel zijn ups and downs kent. Maar we zaten in de lift up en kregen een down door er uitgezet te worden.

 

 

gast

#40

2014-07-09 10:08

Jongambon is een begrip in zeeland, Amboina is een begrip in Drenthe dat moet zo blijven

Gast

#41

2014-07-09 13:55

Miscommunicatie's zijn altijd te herstellen, laat dit een eerste stap zijn om FC Amboina weer in de competitie's te laten draaien. Good Luck... en geef de moed niet op!!!
Anna Soumeru
De auteur van deze petitie

#42

2014-07-09 14:00

Dank je wel. Het is niet makkelijk maar als je dan weer hier komt en de steun van iedereen ziet geeft het je weer moed

Gast

#43

2014-07-09 16:43

FC Amboina moet gewoon mee in de competitie!! Problemen zijn er om op te lossen!!

Gast

#44 Re: Re: Afdwingen

2014-07-10 07:35

#39: Anna Soumeru - Re: Afdwingen

Een afspraak missen klinkt voor mij niet geloofwaardig genoeg om een club uit de competitie te zetten. Als de club vindt dat het door het 'dagblad van het Noorden' ten onrechte is beschuldigd van betalingsachterstanden, wat is dan de exacte redenen voor de KNVB geweest om Amboina uit de competitie te halen? Wat was de kern van de afspraak die Amboina met de KNVB had?

Als je zoveel mogelijk mensen wilt bereiken met deze petitie zal je toch eerst openheid van zaken moet geven.

 


Gast

#45

2014-07-10 09:01

Goed initiatief, FC Amboina moet blijven!
Misschien een goed moment om gezamenlijk de oorzaak van de slechte situatie rond FCA goed te onderzoeken en met de betrokkenheid van de hele gemeenschap (Assen én Bovensmilde) te zoeken naar een oplossing..
Anna Soumeru
Gast

#46 Re: Re: Re: Afdwingen

2014-07-10 14:13

#44: - Re: Re: Afdwingen

Ik snap jou ook en ik zou wel willen maar ik weet ook niet alle in en outs ik ben een buitenstaander die wil dat FC Amboina blijft bestaan. Weet tot zover wat hier allemaal al is gezegd en dat is onder anderen mijn reden geweest om dit te doen.

Als er meer bekendheid is zou dat wel gegeven worden.

Waar FC Amboina zich het meest aan stoort is dat er besloten is dat FC Amboina uit de competitie is gezet. Dit is besloten door 2 partijen zonder de desbetreffende partij.

Waar 3 partijen zijn hebben vast 3 partijen schuld maar vind wel dat dit met elkaar besproken moet worden.


Gast

#47

2014-07-11 05:51

Wie is die 3e partij? FC Amboina, de KNVB en ?

Gast

#48 Re:

2014-07-11 11:50

#47: -

Gemeente Assen

Nabije toekomst !

#49 Stand van zaken

2014-07-13 06:46

455 handtekeningen en wat zijn de ontwikkelingen nu ?

Actieplan vanaf heden ?

Reacties vanuit de politiek in Assen ?

Reacties Molukse gemeenschap Assen en Bovensmilde ?

Ondersteuning vanuit de Molukse gemeenschap in Nederland ?

FC AMBOINA in regionale en landelijke media.


Gast

#50

2014-07-13 12:07

Typisch KNVB denkt alleen aan de grote verenigingen en laat de kleine stikken en dit is niet de eerste keer. G.Hetharia