Stop geluidsoverlast , rustig woongenot is een noodzaak !
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Dank je. het wordt tijd dat we eens laten zien dat we asociaal gedrag niet meer pikken. opvoeden betekent je kinderen ook aanleren niet te schreeuwen.
This comment has been removed by the author of the petition.
kwestie van opvoeding
Kattenverjager op toonhoogte van Mosquito
komen nooit meteen, maar na 30 a 90 min.
geluid wordt daardoor nooit geconstateerd!!
Het betreft grote honden die niet tot nauwelijks worden uitgelaten die middennacht blaffen en rennen door huis.
Nu, jaren later, word het alleen maar erger en niet alleen geluidsoverlast, maar ook een hoop geroddel, achterbaks gedrag en het treiteren. Dit vooral van mijn buurvrouw van 3 hoog. Die per toeval?, enkele jaren mede-voorzitter is van de bewonerscommissie! En daar maakt zij aardig misbruik van.
Nu 2 hoog ook "mee doet", is het rijtje boven ons (letterlijk) compleet.
Maar goed, dit is maar een tipje van de ijsberg, maar wel bijna 20 jaar woon-ellende!
Wat ik graag wil is dit openbaar allemaal bekend maken, maar geen idee hoe!
Ik sta in ieder geval 100% achter deze petitie en getekend!
Ik ben verre van onredelijk. Ik heb ervaring met kinderen vanwege mijn studie. Ik heb stage gelopen bij verschillende basisscholen. Ik weet dat er ouders zijn die hun kinderen wel netjes opvoeden en een gevoel van medeleven meegeven. Maar deze ouders in mijn buurt maken er een potje van. Het is voor hun blijkbaar acceptabel dat een kind van 8 jaar mij schreeuwend een hoer noemt omdat ik netjes en vriendelijk vraag of hij in de speeltuin wilt spelen (en schreeuwen) in plaats van voor mijn voordeur.
Ik vind het hoog tijd dat de overheid zich met regelgeving op dit gebied bezighoudt. Ik heb inmiddels al 2 banen verloren vanwege burn-outs, die veroorzaakt werden door een gebrek aan rust. Het is toch te gek voor woorden dat ik mijn huis uit moet om rust te zoeken?!
nederland overstelpt door tokkies
ik weet niet hoe het komt, maar ons land lijkt overstelpt te worden door tokkies, ze baren en baren in alle soorten en maten. rijk, arm, duur, goedkoop, intelligent, non intelligent. tokkies tokkies tokkies zonder sociaal gevoel.
Stiltewijken zonder kinderen vind ik ok, maar zonder huisdieren gaat iets te ver. Ik zou me geen leven voor kunnen stellen zonder een kat. Verder ben ik het helemaal eens dat kinderen die gillen psychische problemen hebben met ouders die een opvoedcursus nodig hebben
gillende kinderen
Helemaal mee eens. Gek wordt je van gillende kinderen!
Heb absoluut geen hekel aan kinderen, kan er zelfs enorm van genieten als ik ze leuk en plezierig zie spelen. Maar dat eeuwige gegil en geschreeuw wordt je helemaal horendol en vreselijk nerveus van. Ik wordt er zelfs ziek door. Ik woon op een plein dat blijkbaar bijzonder uitnodigend is voor kinderen. Ouders die de moeite of tijd niet willen nemen om met hun kinderen naar speeltuin, bos of strand te gaan, komen hier op een bankje zitten en laten hier de kinderen uit. Gevolg: zeker in de zomerdag gegil, geschreeuw, gejank. En moeders en vaders zeggen er niets van! Inderdaad wordt het eens hoog tijd dat ouders op hun verantwoordelijkheid wordt gewezen. Ben erg benieuwd wat ze er van zouden vinden als ze zelf gillende en schreeuwende kinderen elke dag voor hun voordeur zouden hebben.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: gillende kinderen
#18: rustzoeker - gillende kinderen
Buitengewoon herkenbaar.
| This discussion has been closed. |