Festival in Spijkenisse/Nissewaard

Nissewaard een mooie grote gemeente met vele inwoners die ook de behoefte hebben aan een gezellig festival. Een festival door en tevens voor Spijkenisse is ons idee. Door een goede samenwerking met lokale ondernemers en lokaal talent moet dit festival wel een succes worden.

Wij streven naar een twee daags festival waarvan we de eerste dag laagdrempelig willen houden met leuke bands en artiesten. En de tweede dag een dance event gevuld met lokale dj's en een bekende Nederlandse Dj. Aangezien we dit niet alleen kunnen realiseren hebben we jullie hulp nodig, dus als u een momentje vrij heeft teken dan graag even onze petitie zodat wij duidelijk kunnen maken dat Nissewaard toe is aan een gezellig festival!

Dit festival willen we organiseren in samenwerking met Sparty promotions net als Partysound entertainment gevestigd te Spijkenisse. natuurlijk hebben we op dit moment al het culturele festival "Spijkenisse Festival" wij willen echter een commercieel festival dat zowel spijkenisse en lokaal talent uit spijkenisse op de kaart zet. Ook zal dit ervoor zorgen dat horeca, winkels en hotels tijdens het festival een leuke drukte aantrekken. Onze bedoeling is dan ook om gezamenlijk leuke acties te bedenken met diverse ondernemers om publiek richting ons mooie Nissewaard te trekken. Bij gebleken succes zouden we het festival jaarlijks terug willen zien. Onze speerpunten zijn lokaal handelen, landelijke marketing een veilig event voor een breed segment en natuurlijk ons nissewaard op de kaart zetten!

Ook zijn we niet op zoek naar financiële steun van de gemeente wij willen dit festival echt op zetten met lokale ondernemers, artiesten en lokale sponsoren. Echter hebben we de gemeente wel nodig voor een lokatie, vergunningen en willen we een duidelijk plan samenstellen voor de veiligheid, toename van verkeer en parkeren. Een duidelijke heldere samenwerking in bovenstaande punten is dan ook de reden van deze petitie.