Maak de extra lening door vertraging vanwege lockdown een gift!

Hebben jullie ook vertraging van je opleiding doordat je geen stage mocht lopen of door online les vanwege de lockdown?!

Wij hebben allemaal een aantal maanden thuis gezeten en konden hierdoor minder met school bezig en geen ervaring op doen in de praktijk, hierdoor hebben wij vertraging opgelopen en kunnen wij niet onze diploma halen op het moment dat wij graag wilden. Niet alleen dit is vervelend, maar hierdoor moeten wij ook nog eens langer geld lenen van Duo om onze opleiding te kunnen betalen.

Nu is er weer een nieuwe lockdown, mogen wij niet meer naar school en niet meer naar stage. Hierdoor lopen wij nog meer vertraging op!

Wij als studenten kunnen er niets aan doen dat wij nu langer bezig zijn met een opleiding, omdat wij niet genoeg leren en minder ervaring kunnen opdoen in de praktijk.

Bedrijven die het moeilijk hebben in deze tijd krijgen ook extra hulp, dan zouden de studenten ook extra hulp moeten krijgen. Wij hebben straks een hogere schuld terwijl wij hier niet voor kiezen!

Mijn doel is:

- Het geld wat wij extra hebben moeten lenen vanwege de vertraging door de lockdown, dat dit veranderd naar een gift! De maanden die wij thuis hebben gezeten (terwijl wij dit niet wilden) dat wij dit niet terug hoeven te betalen.

Door te ondertekenen, machtig ik Melanie Verheijden om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.